neděle 14. srpna 2016

Červencové nezbytnosti

Měsíc červenec máme za sebou. Mám pocit, že utekl natolik rychle, že jsem to ani nestihla zaregistrovat… A proto přináším trochu opožděný výběr toho, co mi tento prázdninový měsíc zpříjemňovalo po kosmetické stránce nejvíce.

Bylinná osvěžující voda si jistě zaslouží samostatný článek. Dlouho jsem k ní hledala cestu a až nyní jsem pochopila, jak multifunkčním přípravkem je. Používám ji nejenom na osvěžení během dne, jelikož tenhle úkol plní díky svěží bylinkové vůni na výbornou, ale i pro navlhčení pleti před nanesením krému/oleje na pleť. Dalším osvědčeným výrobkem z Havlíkovy stáje je pro mě především 3-minutová čistící maska, o které jste si již mohli podrobně přečíst zde. Já jen doplním, že se při její aplikaci neomezuji pouze na ony 3 minuty po ránu, ale považuji ji za multifunkční přípravek, kterým se pravidelně odlučuji každý večer, jelikož nevysušuje pleť. Překvapením tohoto měsíce se stalo bezpochyby bylinné tonikum, které má za úkol komplexně pečovat o vlasovou pokožku díky obsahu léty prověřených bylin. Na komplexní závěry si ještě chvíli budete muset počkat, ale již nyní mohu potvrdit, že se jedná o úžasnou záležitost, která dokáže osvěžit a provonět vlasy i v těch největších horkách. Dalším oblíbencem mých vlasů se stala maska H'SUAN WEN HUA od Lush, kterou jim dopřávám ve chvílích, kdy zasluhují více výživy, než jim dopřeje kondicionér. Maska splňuje přesně to, co od ní očekávám – má lehkou krémovou konzistenci, která vlasy nezatěžuje, ale zároveň je vyživuje a jsou po ní pevnější. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za návštěvu mého blogu, milé komentáře i konstruktivní kritiku.