úterý 26. července 2016

Havlíku, vítej v Plzni!


Havlíkova apotéka expanduje nezadržitelným tempem, a tak již nyní mohou i Plzeňané vyzkoušet legendární produkty této značky díky nově otevřené kamenné prodejně. Interiér se nese v „havlíkovském duchu“, je plný přírodních materiálů, rozmilých detailů a hlavně v něm najdete kompletní sortiment. Pochvalu si však nezaslouží jen okouzlující design, ale především obsluha, která se věnuje každému zákazníkovi individuálně, srozumitelně vše dokáže vysvětlit, a to nevtíravým a citlivým způsobem. Když jsem chtěla vyzkoušet nový produkt, se kterým jsem doposud neměla zkušenosti, byl mi bez váhání nabídnut vzoreček k vyzkoušení. A i když nebyl dostupný klasický sáčkový vzoreček, byla mi nabídnuta alternativa v podobě odlití do malého kelímku. Netvrdím, že všechny Havlíkovy produkty na vás budou působit jako zázrak, mohu však potvrdit, že návštěva jejich obchodu je vždy příjemným zážitkem, díky kterému alespoň na chvíli nahlédnete do světa Havlíkovy apotéky. Pokud váháte, kterým výrobkem si udělat radost při vaší první (nebo i další) výpravě, zkuste ranní čistící masku, jejímž blahodárným účinkům jsem věnovala samostatný článek









V Šipce 681/6, Plzeň 3
Otevírací doba: po-pá 8:00 - 18:00, so 9:00 - 12:00, tel.: 778 083 788

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za návštěvu mého blogu, milé komentáře i konstruktivní kritiku.