pondělí 4. července 2016

Červnové nezbytnosti

Červen je definitivně za námi, a proto přicházím s mými tipy, bez kterých jsem se tento měsíc neobešla. Jelikož sluneční paprsky začaly nabývat na intenzitě, vrátila jsem se opět ke svému pleťovému bodyguardovi od Uriage neboli fluidu, který skutečně ochrání pleť i v extrémních podmínkách, aniž by ucpával póry a zanechával nepříjemnou a neprodyšnou bílou vrstvu na obličeji. Kvalitní péči si zaslouží nejenom pleť, ale i vlasy, a proto jsem s nadšením otevřela nové balení mého milovaného šamponu Rehab od Lush, který si dokonale rozumí nejenom s mými suchými vlasy, ale i čichovými buňkami. Hovoříme-li o vůních, nemůžu opomenout velkého oblíbence z rodiny Yankee Candle – vosk Angel´s wings, který mě zaujal svou nekomplikovanou, ale intenzivní parfemací doplněnou lehce nasládlými tóny. Když si přičichnete, pochopíte, jak voní nevinnost. Vynechám-li v letních dnech make-up, maskuji lokální nedokonalosti korektorem a k těmto účelům mi v červnu skvěle posloužila novinka od Avonu, která pro mě byla překvapením v mnoha ohledech. Letní dny a sportovní aktivity si žádají v mém případě odložit dioptrické brýle a nasadit kontaktní čočky. Poslední dobou mi vyhovuje jednodenní varianta od značky Bio true, o které se jistě na blogu brzy přečtete více. 

1 komentář:

  1. korektor ma zaujal, lebo teraz nejak sledujem všelijaké korektory :) a taktiež Rehab šampón :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu mého blogu, milé komentáře i konstruktivní kritiku.