středa 8. června 2016

Christian Lacroix Bijou


Co se týče vůní, jsem náročný zákazník. Nepotěšíte mě jak přeslazenými, tak ultra sportovními citrusovými parfémy. Mé čichové buňky vyhledávají vůně, kterým dominují dřevité tóny, zároveň ale svou intenzitou neobtěžují okolí a dokážou podtrhnout osobnost jejich nositele. Všechny tyto parametry splňuje můj (dosud) dlouholetý favorit Herve Leger Femme, který ale zřejmě nadobro opustil stránky katalogu Avon, a tak jsem byla přinucena hledat náhradníka. Svou důvěru jsem opět svěřila Avonu a volba padla na novinku Bijou, která slibuje unikátní zážitek díky jedinečnému spojení mandarinky, vanilky a kořeněného anýzu, které ji řadí do kategorie orientálně-gurmánských vůni. I když si vůně nevybírám podle vzhledu flakonu, musím pochválit balení. Působí elegantním dojmem a zvolené pudrové tóny evokují i jeho obsah – jemný dotyk sladkých mandarinek, který mě zaujal ihned po bezprostředním nanesení vůně. Do hodiny se o slovo začne hlásit anýz, který celou vonnou kompozici skutečně okoření a promění ji do unikátního orientální koktejlu. Za tento výkon si Avon jednoznačně zaslouží slova chvály, jelikož se bezpochyby jedná o zapamatovatelnou, a nikoli prvoplánovou vůni. Mým novým objevem se však nestala, neboť mě zklamala především svou výdrží. Po 3 až 4 hodinách se zcela vytrácí a nezbývá nic jiného, než vůni opakovaně nanést. A jaké jsou vaše zkušenosti s Bijou?
 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za návštěvu mého blogu, milé komentáře i konstruktivní kritiku.