neděle 15. května 2016

I v Jindřišské ulici najdete Plevel!


Pokud přemýšlíte nad volbou správného místa, kde poobědvat, tak aby vám nejenom chutnalo, ale udělali jste i něco pro své zdraví a zároveň vyzkoušeli něco nového, pak vás jistě nezklame nabídka raw restaurací, jejichž počet poslední dobou raketově narůstá. Jedna z nich se nachází i v blízkosti Václavského náměstí a nese vskutku originální český název – Plevel. 
Plevel otevírá své dveře veřejnosti v 11:00 hodin, a jelikož jsem na místo dorazila právě v tento moment, měla jsem možnost prohlédnout si celou restauraci bez přítomnosti jiných hostů. V nabídce mě původně zaujaly špenátové ravioli a fazolový burger, ale oba pokrmy nebyly zatím dostupné, a proto jsem obsluhu požádala o doporučení vhodné alternativy. Do 10 minut mi byla připravena tempeh roláda, kterou jsem měla možnost ochutnat poprvé v životě, stejně tak jako v případě pastiňákového pyré, které tvořilo přílohu. Hlavní chod hrál všemi barvami a mile mě překvapil i po stránce chuťové. Též jsem měla možnost ochutnat tomatovou polévku, za kterou Plevel rovněž sklízí kladné body. Plevel je tak pro mě malým překvapením, které vyrostlo v Jindřišské ulici a které určitě stojí za pozornost.








Jindřišská 5 - pasáž
Praha 1 - Nové město

1 komentář:

  1. To je urcite dobra volba!

    PS: neoprenova sukne se sije snadno. Jen do toho!

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu mého blogu, milé komentáře i konstruktivní kritiku.