neděle 27. září 2015

Gastro blaho v Barevném bufetu v Berouně




Myslíte si, že je nemožné najít místo, kde si vychutnáte úžasnou kávu, pivo, nasytíte se vegetariánskou nebo veganskou stravou a ještě vše korunujete dobrým dezertem? Já o tom byla dříve přesvědčená a podniky, kde dokážou uspokojit všechny tyto nároky, bych spočítala na prstech jedné ruky. Právě mezi ně zaslouženě patří i Barevný bufet, který se nebojím pasovat na osobní gastronomický objev roku 2015. Do bufetu si můžete zajít pro ranní kávové povzbuzení, nebo na sladkou svačinku a garantuju vám, že nebudete vědět, o jaký koláč požádat dříve. Velká část jejich nabídky je bezlepková a nabízena je i raw strava. V rámci poledního menu můžete každý den vybírat ze dvou polévek a teplých jídel. Já neodolala milované rajčatové polévce a byla jsem velice překvapená, když mi byla donesena ke stolu, a to sice pro nevídaně štědrou porci v obrovském talíři. Původně jsem si myslela, že takový menší kotlík nesním, ale musela jsem se překonat, jelikož polévka byla jedním slovem dokonalá. Též jsem ochutnala pečenou zeleninu z domácím chlebem a nemohla jsem vynechat cappuccino, které bylo úplným pohlazením pro žaludek. Ačkoli nejsem pivař, oceňuju, že s nimi nabídka počítá pro případ, že vás doprovází někdo, kdo svou žízeň s oblibou hasí právě tímto zlatavým mokem. Kladně též hodnotím nekuřácké prostředí a útulný interiér. Sečteno, podrženo – až pojedete do Berouna, tohle místo nesmíte minout!














Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za návštěvu mého blogu, milé komentáře i konstruktivní kritiku.