středa 5. srpna 2015

Proč si (ne)koupit BioAroma krém proti akné ?

Pokud máte citlivou smíšenou pleť, jistě znáte ten pocit bezmoci při výběru pleťového krému. Hledání ideálu oplývajícího lehkou konzistencí, hojivými účinky a dostatečnou hydratací je běh na dlouhou trať . Zda se mé pleti povedlo doběhnout až stupně vítězů a pyšně držet a vychutnat si vysněnou trofej v podobě účinků krému od BioAroma, se dočtete v následujícím článku.



Jak už to tak bývá, krém jsem si plna nemalých očekávání pořídila na základě početných recenzí, které hovořily jen ve prospěch tohoto pleťového zázraku. Neměla jsem důvod jim nevěřit, jelikož složení krému je přímo ukázkové a pro pleť se sklonem k akné jako stvořené. Krém jsem poctivě používala na začátku roku 2015 po dobu 3 měsíců a nyní mohu zodpovědně konstatovat následující:


  • Největší problém spatřuji v aplikaci krému, který má velice hutnou a obtížně roztíratelnou konzistenci. Proto jsem  vždy jeho stopové množství  smíchala s malým množstvím vody. Tento způsob mi ale vůbec nevyhovoval, a tak jsem jej zkusila zkombinovat s aloevera gelem.
  •  Tato varianta byla mnohem příjemnější, lépe se do pleti vsakovala, a proto jsem u této kombinace zůstala. Přesto jsem ale žádnou výraznou změnu na mé pleti nezaznamenala, jizvičky po akné se nezmenšily, výskyt lokálního akné se též nezredukoval a pleť dostatečně nehydratoval.
  •  Byla bych velice ráda, kdyby krém fungoval, tak jak uvádí jeho etiketa, ale na mě vůbec takto nepůsobil. Věřím, že mnohým z vás skutečně pomohl a pomůže, jelikož vysoký počet kladných ohlasů je nepřehlédnutelný, a proto ho nechci zařazovat do kategorie “špatných” krémů, ale jen nevhodných pro můj typ pleti. Přestože mi tento výrobek nevyhovoval, ráda bych vyzkoušela odličovací olej od uvedené značky nebo vhodnější krém. Snad si napodruhé lépe vyberu… 

Jaké jsou vaše zkoušenosti s BioAroma? 





Whether  you are oily or dry,  the discovery of your ideal cream usually takes a long time. Since I am interested in natural cosmetics, I decided to try a new brand which  was born in  Greece. My skin    is combination, sensitive, and acne-prone and  it requires  the balanced care. After I read all the positive reviews, I was sure it would be the best cream which it was worth buying. The cream is sold in a beautiful box and contains a lot of  natural oils. No harsh chemicals, but 100% pure product.

 According to the manufacturer this cream can solve all the problems of the acne-prone skin. It provides very lightweight hydration,  treats and prevents breakouts and does not clog pores.

I have tried this cream for 3 months  so I can summarize my impressions. Personally, I struggle  with application. The consistency is extremely tough, so I have to mix it with a little amount of water or aloe vera gel in order to spread the cream easily. Unfortunately, I didn´t notice a difference before and after a three- month application. If only it worked… I originally  had  high expectations for this cream due to many positive reviews, but  I am disappointed in it.

1 komentář:

  1. Někdy se to tak stane, že to je mimo očekávání, taky bojuju s komplikovanou pletí... Takže rozumím....
    Osobně mě nadchnul ten odličovací olej a tonikum daleko víc než krémy. Zmiňovala jsem je i na blogu.

    Nejhůř dopadl peeling, s tím jsem se nekamaradila vůbec. A to je taky tak chvalený.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu mého blogu, milé komentáře i konstruktivní kritiku.