pondělí 17. srpna 2015

Co potřebují vaše zuby ? Zubní pastu s aloe vera od LR !

Zdroj obrázku:
 http://www.lr-czech.com/aloe-vera-zubni-pasta/d-1180341782/

V minulém článku jsem vám představila ajurvédské pasty vhodné pro všechny ty, kteří mají v oblibě přírodní péči o chrup a bylinkové aroma i příchuť. Pokud ale do této kategorie nepatříte, nemusíte zoufat, jelikož dnes vám představím vhodnou alternativu.
Řada Aloe Vera od LR je mojí stálicí v koupelně a nebojím se prohlásit, že v ní najdete řešení skoro na všechny kosmetické, ale i vnitřní neduhy trápící lidských organizmus. Všechny výrobky spojují dva klíčové prvky – vysoký obsah čistého aloe vera gelu a skutečný účinek místo planých slibů.

 V nabídce jsou dostupné dvě verze zubní pasty obsahující gel z aloe vera.
 Jako první jsem začala používat zubní pastu s extraktem z echinacey (vpravo jako Extra Freshness Tooth Gel, která napomáhá předcházet vzniku zubního kazu a zánětu dásní. Pro čištění opět stačí malé množství odpovídající velikosti hrášku. Pasta má světle zelenou barvu a gelovou konzistenci a bude vyhovovat všem, kteří preferují sladké. Tahle pasta chutná totiž chutná po medu! Tedy alespoň mně jejích chuť med připomíná a myslím, že nejsem jediná, jelikož jakmile dojde jedno balení, celá rodina se vyptává a hledá další plný kousek. Jsem si jistá, že tuhle pastu budou milovat nejenom děti, ale i chrup všech dospělých. Nevím, kolik balení jsem již spotřebovala, ale spolu s ajuvédskými pastami patří mezi mé top a jinými si odmítám čistit zuby. Ano, takový rozdíl to je.


Jako druhou v pořadí jsem vyzkoušela zubní pastu sensitive (na obrázku Sensitive Tooth Gel), která je určena zubům citlivě reagujícím na sladké, kyselé, horké či studené. Bude skvělým adeptem pro ty, kteří si nepotrpí na bylinkovou ani sladkou příchuť, ale jejich hlavní prioritou je najít jemnou pastu s neutrální chutí zajišťující pocit svěžích úst. Čistící účinky obou past jsou úplně stejné a nepozoruji v nich žádné rozdíly. Obě se staly mými favority a zcela u mě nahradily pasty pocházející drogérie. Zkuste je a ten rozdíl ucítíte taky!


1 komentář:

  1. Musím říct, že je to vážně hodně zajímavý blog! Jsem ráda, že jsem na něj narazila

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu mého blogu, milé komentáře i konstruktivní kritiku.