neděle 19. července 2015

Pražírna kávy YEMENITES


V létě, období dovolených a prázdnin, se setkáváme se všemi přáteli a příbuznými, které jsme během roku trochu zanedbávali, a pokud jsou tato setkání zpříjemněna kvalitní  kávou, skvělá atmosféra je zaručena. Proto v dnešním článku přináším další tip na místo, kde si úžasnou kávu můžete nejenom vychutnat, ale i odnést přímo domů. Vítejte v YEMENITES!



Ačkoli jsem Klatovy nenavštívila poprvé, o pražírně jsem neměla ani potuchy a narazila jsem na ni doslova náhodou při potulování klatovskými uličkami. Při vstupu mě překvapila zejména velikost prostoru a moderní  a originální design. V nápojovém lístku jsou zařazeny standardní nápoje, ale i osvěžující limonády jako alternativa pro ty, co kávě vůbec neholdují nebo chtějí vyzkoušet  něco jiného a nového. Pro testování jsem si jako obvykle vybrala cappuccino a musím přiznat, že se v mém soukromém žebříčku zcela právem zařadilo mezi  TOP 3 cappucina, které jsem měla možnost ochutnat. Pěna byla neskutečně jemná, bez viditelných bublinek a vydržela až do posledního doušku. Určitě vás překvapí i objem nápoje, který oproti standardním 150- 180 ml činí 250 ml. Profesionální baristé by to zřejmě považovali za neomluvitelnou chybu, ale já jako běžný konzument oceňuji každý ml tohoto nápoje navíc. Pokud si chcete kvalitní kávu vychutnat i doma, nebojte se oslovit milou obsluhu, která vám jistě s výběrem pomůže. 










1 komentář:

  1. Manžel má taky rád capuccino, takže tohle by bylo něco pro něj :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu mého blogu, milé komentáře i konstruktivní kritiku.