sobota 9. srpna 2014

S bylinnou směsí Zdislava se budete cítit lépe

Kdo chce pěknou pleť míti, musí čaje píti. Nevěříte? Vhodné čaje prokazatelně  napomáhají lidstvu překonávat nejrůznější obtíže po celá  staletí. Jelikož čaje zbožňuju, vyzkoušela jsem jich nespočet a vždy mému zdraví spíše prospěly. V poslední době jsem se zaměřila na směsi, které by zejména měly působit blahodárně na pleť. Dnes vám představím zástupce z českých luhů a hájů – bylinnou směs Zdislava č.24 určenou pro boj s akné.



Bylinné čaje Zdislava jsou vyráběny v Žatci dle originálních receptur, které připravuje PharmDr.Greta Zítková. Zakoupit je můžete přímo v jejím e-shopu nebo na farmářských trzích po celé republice, kde jsem je poprvé zaznamenala i já. Nabídka zatím obsahuje 66 originálních čajů, které nesou název podle neduh, proti kterým mají efektivně bojovat.


Moje směs si primárně klade za cíl důkladně vyčistit organizmus, a tak přispět k celkové rovnováze, která se nepochybně odráží i na stavu pokožky. Když jsem směsi zaznamenala poprvé, zaujala  mě pro profesionalitu prodávající. Jakmile jsem vzala balení do ruky, hned mi přesně odříkala složení a důvody, proč a za jakým účelem byly bylinky vybrány. Směs si mou pozornost získala rovněž tím, že se jedná o kombinace menšího množství bylinek – tak, aby byla zajištěná vyváženost a „netloukly“ se ve svých účincích. Právě u bylinek platí, že čím méně, tím lépe. Byliny skutečně dokáží zázraky, ale nesmí se překombinovat.




Dle návodu byl se měla jedna polévková lžíce vhodit do  250 ml vroucí vody, stáhnout nádobu z plotny, a pak nechat luhovat dalších 10 – 15 min. Takto připravený čaj je vhodné pít 1x denně. Zpočátku mi čaj příliš nechutnal, jeho chuť mi nepřipadala příliš výrazná, a proto jsem ho začala připravovat po svém.  Lžíci čajové směsi jsem vhodila do vroucí vody a nechala povařit cca 1 min. Tímto způsobem nabyl příjemně na síle. Déle bych to raději neriskovala, čaj by byl spíše nahořklý. Užívala jsem ho 2 x denně ve  150 ml hrnečcích. Směs váží 120 g a vydržela mi zhruba 1 měsíc. Účinky byly znatelné po 3 týdnech používání. Jednoduše řečeno, cítila jsem se lépe a věděla jsem,  že mi jeho pití prospívá. Nebudu tvrdit, že po tomto čaji moje pupínky vyhlásily kapitulaci. Jedním jsem si ale jistá – moje pleť má hladší povrch.  V minulosti jsem zkoušela různé směsi, ale žádná mě neomámila natolik, abych sondovala, kde se konají další farmářské trhy, na kterých si budu moci svou směs koupit. 




1 komentář:

  1. Vyzkoušela jsem lymfaticky čaj a nejen, že se cítím lépe, ale ještě mi šla dolů kila. Je to první lymfatický čaj, který mi zabral.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu mého blogu, milé komentáře i konstruktivní kritiku.