středa 2. července 2014

LR Mind Master brain and body performance drink = záchrana pro vystresovanou generaci 21. st.

Špatně spíte? To bude tím stresem, říkáte si. Padají vám vlasy? Určitě za to může stres. Nemůžete se soustředit? Původcem bude jistě stres. Jako by byl v poslední době stres zdrojem všech psychických i fyzických dysfunkcí našeho organizmu. Všude se o něm píše, diskutujete o něm v kruhu rodinném i mezi přáteli, všichni ho zažíváme. Co ale stres ve skutečnosti je? Opravdu má na naše tělo tak negativní účinky ? Lze efektivně předcházet jeho fatálním dopadům na lidské zdraví ? To vše a mnoho dalšího vám pomohou pochopit následující řádky.

(zdroj obrázku - LR MAGAZÍN 2/2013, s.6-7) 

Co je to  stres ?
Toto slovo používáme téměř každodenně, možná až nadbytečně. Stres má své opodstatnění a je pro náš život důležitý. Jeho původ nalézáme v latinském stringo, které znamená nutit, utahovat, stahovat – pocity, které našemu tělo nejsou nejpříjemnější. V minulosti byli naši předci  stresu vystaveni zejména v situacích, během kterých bojovali o holé přežití (např. při lovu, boji). Stres je v podstatě odpověď organizmu na akutní nadměrnou zátěž a dává tělu impuls, aby se s překážkou vyrovnalo. Lze jej také charakterizovat jako každou situaci, během které na náš organizmus působí podněty a vychyluje se ze svého rovnovážného stavu. Výsledná stresová situace může nabýt pozitivního nebo negativního rázu. Pozitivní nás napomáhá stimulovat k výkonu, negativní stojí za řadou zdravotních problémů.

Stres je tvořen dvěma komponenty: stresory a  poplachovými  reakcemi  v těle. Stresory jsou aktivátorem stresu. Zahrnují nejrůznější situace, např. vysoké pracovní nasazení, příprava na zkoušku. Každý jedinec je individuum, které na tyto momenty reaguje různým způsobem. V těle se spustí poplachová reakce, jejímž cílem je připravit tělo na útok nebo únik. Srdce nám bije rychleji, zrychluje se rovněž dech, ….

 Stres můžeme také rozčlenit  na 3 fáze. 1. fáze funguje jako varování. Cítíme nervozitu, napětí, ale situaci chceme řešit. V momentě, kdy nevíme kudy kam a zátěž je neúměrná,  nám začíná docházet energie a naše tělo začíná vzdorovat. Následuje vyčerpání, které se projevuje zejména zvýšenou únavou. Obvykle  ho překonáme dobrým spánkem, který urychlí regenerační procesy v našem těle.  Pokud se ale začínají dostavovat pocity úzkosti nebo i deprese, je načase vyhledat pomoc. Nemusíte ihned běžet na psychiatrii, možná pomůže více času stráveného  v rodinném kruhu a některé přírodní preparáty, které dokážou negativní účinky stresu na naše tělo eliminovat.

Můžeme tedy shrnout, že stres v našem životě plní nezastupitelnou funkci. Pokud je přiměřený a krátkodobý, pomáhá nám se  vyburcovat k „nadlidským“ výkonům. Naproti tomu jeho přemíra působí zcela opačně, zatěžuje náš organizmus a v těch nejhorších případech se s ním tělo samo nedokáže vyrovnat.

Nadměrný stres a jeho dopady
Již výše jsem uvedla, že každý je jiný a odlišně reaguje na stresové situace. Míra snesitelné zátěže je individuální a je ovlivněna mnoha faktory. Při překročení kritického bodu může nastat řada komplikací. Velice často se objevují bolesti hlavy, výkyvy v menstruačním cyklu, problémy s trávením, celkové oslabení imunity, nevyrovnané výkony při studiu a v práci, …. Místo pozitivních účinků stresu trpí naše psychika a tělo negativními dopady. Stres působí jako zabiják energie. Počet volných radikálů roste, ty následně narušují buněčné struktury. Výsledkem je nedostatečná koncentrace, extrémní vyčerpání, pomalá regenerace. V nejhorších případech  může vést až k pocitům vyhoření nebo infarktu.

Jak proti němu bojovat ?
Nejjednodušší cesta, jak porazit stres, je prostá – co nejméně se vystavovat stresovým situacím. Tato jednoduchá rada je bezpochyby nejefektivnější způsob, jak si zachovat pevné duševní i tělesné zdraví. Někdy se ale stresujícím situacím nevyhneme, ať  chceme sebevíce. Pokud stojíme o práci, musíme absolvovat pohovor. Pokud zažijeme úspěch hned napoprvé, můžeme si gratulovat. Ti, kteří ale musí absolvovat více takových klání, zažívají stres téměř při každém z nich. Možná vykonáváte náročnou práci, která vás vysiluje, ale nemůžete si dovolit ji změnit. Nebo vás čeká zkouškové období……Proto nám nezbývá nic jiného, než eliminovat negativní dopady  stresu.

Mind Master
Mind Master si neklade malé cíle. Tento produkt na přírodní bázi eliminuje následky stresu a podporuje tvorbu nové energie. Mind Master se snaží působit uceleně a kombinovat klíčové složky, u kterých je prokázán jejich blahodárný účinek na naše vystresované tělo. Přípravek byl testován během klinické studie, která skutečně prokázala, že během 4 týdnů došlo k potlačení klíčových projevů stresu u testovaných jedinců.  



Klíčové složky

1) Aloe vera
36 % produktu je tvořeno čistým aloe vera gele. Již v minulosti jsem pila od LR aloe vera v koncentrované podobě, takže jsem byla z přítomnosti této látky v Mind Masteru nadšená.

2) Antioxidanty
·         Resveratrol
·         Chlorofyl
·         Zelený  čaj
·         Vitamín E

3) Selen
4) Železo
5) Vitamíny skupiny B
6) Thiamin
7) Koenzym Q10
8) L – karnitin

Moje poznatky
Fialové láhve se zeleným nápisem symbolizují duševní energii, kterou by nám měl Mind Master navrátit. Obsahují celkem 500 ml husté tmavě zelené tekutiny, kterou mohou užívat děti i dospělí. Mind Master můžete začít užívat téměř kdykoli – před, během, i po stresu. Nejefektivnější ale je si jeho užívání řádně naplánovat, pokud je to možné. Pro maximální účinky se doporučuje  užívat  80 ml nápoje  denně  nejméně po dobu 4 týdnů. S odměřováním si hlavu lámat nemusíte, víčko složí jako odměrka. Stačí si dát tedy „8 štamprdlí“ a je hotovo. Začala jsem jej popíjet 3 týdny před očekávanou zátěží a pokračovala v jejím průběhu.

Zpočátku jsem byla k tomuto zázraku skeptická. Vnímala jsem ho spíše jako náhradu za aloe vera gel, který jsem pila v minulosti. Gelová tekutina chutná sladce a nemusela jsem si nijak přemlouvat k její konzumaci. Užívala jsem ji vždy ráno. První týden jsem neznamenala žádné změny. Na konci druhého jsem začala pozorovat, že dokážu déle udržet pozornost. Schopnost koncentrace se v následujících týdnech opravdu zvýšila. Člověk byl mnohem soustředěnější a rychleji se adaptoval na nové úkony. Mnozí namítnout, že sugesce je mocná a člověk si může vsugerovat ledasco, ale já si opravdu myslím, že Mind Master dokáže napomáhat soustředění a podpořit vyrovnanost. Vypila jsem 5 láhví. Dle mých zkušeností přichází největší změna po 4.balení. Mind Master jsem tímto způsobem užívala již podruhé, dostál svému jménu a zafungoval, tak jak měl.


Osobně tedy mohu Mind Master doporučit všem, kteří jsou vystaveni zátěžovým situacím, potřebují zlepšit koncentraci a lépe odolávat stresu. Moje zkušenosti jsou pouze pozitivní, a proto bych byla ráda, kdybyste se i vy podělili o své zkušenosti s tímto nebo jiným přípravkem proti stresu. 

(Při zpracování článku jsem vycházela z informací uvedených v LR MAGAZÍNU 2/2003, zejména z odborného příspěvku, jehož autorem je Prim.MUDr. Tomáš Kampe)

1 komentář:

  1. Děkuji, mám tutéž velmi pozitivní zkušenost. jenom se obávám, že na přípravku začínám být závislá.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu mého blogu, milé komentáře i konstruktivní kritiku.