úterý 29. července 2014

Khadi rostlinná barva na vlasy TMAVĚ HNĚDÁ - i vy podlehnete!

Pro barvu Kahadi  jsem se rozhodla na základě řady pozitivních recenzí a doporučení v obchodě, kde jsem si hennu v tmavě hnědém odstínu zakoupila. Moje přírodní vlasy jsou tmavě blonďaté a v minulosti jsem si je barvila klasickými barvami doma nebo u kadeřnice, tak abych dosáhla tmavě hnědého odstínu.  U „chemické“ barvy mě velice obtěžovalo nepříjemné vymývání a zejména postupné chytání načervenalého odstínu, kterého jsem se vždy zbavila pouze tak, že jsem vlasy znovu obarvila. Věděla jsem ale, že tento typ barev skutečně jenom barví a neposkytuje vlasům nic navíc, proto jsem se rozhodla pro změnu.
 Jak na věc 

Moje vlasy sahají těsně pod lopatky a na jejich obarvení mi stačilo jedno balené henny tmavě hnědé. Před aplikací jsem si vlasy umyla šampónem Khadi s Amlou. Hmotu jsem raději připravovala nadvakrát, tak aby měla příjemnou teplotu a nezchladla. Dle návodu jsem polovinu sáčku smíchala s vodou o teplotě 50°C. Hladkou pastu jsem nanesla nejdříve ke kořínkům. Po spotřebování první dávky, jsem připravila stejným způsobem i druhou, kterou jsem nanesla do délek. Vlasy jsem schovala pod přiloženou igelitovou čepici a celé dílo zabalila do ručníku. Celé dílo je nezbytné udržovat v teple, tak aby mohla henna skutečně vaše vlasy obarvit!  Směs jsem nechala 2 hodiny působit a následně jsem ji důkladně vymyla bez problémů vlažnou vodou. 

Výsledek 

Po uschnutí vlasy působí zdravějším a objemnějším dojmem. Výsledný odstín byl o stupeň (max 2) tmavší než moje původní barva. Nejvíce oceňuji přirozenost odstínu. Zbavila jsem se načervenalých tónů a vlasy jsou konečně sjednocené. Barva opravdu „chytí“ pouze tak, jak jim to kvalita Vašich vlasů dovolí.  Vlasy se lesknou a házejí na světle nejrůznější odlesky. U chemických barev jsem se vždy dva týdny po barvení zbavovala efektu masky, u henny takový problém neexistuje. 

Dalším překvapením pro mě bylo blahodárné působení na vlasovou pokožku. Dříve se mi nepříjemně olupovala, ale po aplikaci henny se jakoby vyčistila a žádné šupinky mě  již netrápí. Hennu jsem aplikovala znovu po 1 měsíci pouze na odrosty, opět jsem na pokožce zaznamenala pozitivní efekt. Nezbývá mi nic jiného, než tuto barvu doporučit všem, kteří chtějí přirozený odstín, silné vlasy a zdravou pokožku.

Zobrazování obrázku před hennou3.jpg    Zobrazování obrázku před hennou 2.jpg

před
Zobrazování obrázku po henně.jpg         Zobrazování obrázku henna khadi.jpg

PO

Kromě henny používám rovněž šampon s Amlou a také zkrášlující olej na podporu růstu vlasů. Na všechny výrobky se chystám zpracovat recenze

1 komentář:

  1. juj mne sa neukazuju fotky :((

    Inak pozyvam na DERMACOL giveaway, tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/07/letna-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu mého blogu, milé komentáře i konstruktivní kritiku.