sobota 21. června 2014

Probouzíme enzymy s biofázemi Nobilis Tilia (Geranium, Tymián, Šalvěj, Calendula)


Když mi nepomůže tohle, tak už ani zázrak. Přesně takto jsem uvažovala, když jsem si objednávala před půl rokem  lahvičky s biofází, revoluční péčí a pleť. V té době mě trápilo v oblasti brady silné akné a nic nepomáhalo, proto jsem se nechala inspirovat u Mitsuuko, která na nedá na biofáze dopustit.




Čím mě okouzlila ?
Biofáze mě zaujala zejména  specifickou metodou, která napomáhá  přirozenou cestou stimulovat enzymy obsažené v pokožce.  Éterické oleje dokážou nastartovat regenerační procesy v pleti na 100 % a výrazně uspíší vymizení nejrůznějších defektů kůže (od akné až po jizvy).  Dle slov výrobce kouzlo biofáze spočívá v minimalizaci buněčného stresu, jehož důsledkem je zvýšená tvorba kožního mazu, nebo naopak předčasná tvorba vrásek. Biofáze je dostupná v několika variantách, které odpovídají specifickým  potřebám různých typů pokožky a zdravotním potížím.

Jak to probíhá?
Ideálním obdobím pro jejich vyzkoušení je jaro nebo podzim. Používat by se měly alespoň po dobu 3 měsíců a to každý den, nejlépe vždy večer. Aby se mohl jejich efekt projevit naplno, je nutné pleť důkladně vyčistit vaší oblíbenou metodou. Po odlíčení následuje menší rituál, neboť  je nutné použít min 3 lahvičky. Jako první nanesete na pleť  Geranium, které ji dokonale připraví na další kroky. Geranium musí působit min 10 minut a úplně se vstřebat. Druhým krokem je Tyminán – aplikace je naprosto stejná – 10 kapek vmasírovat do pleti a 10 minut počkat. Geranium a Tymián tvoří základ ošetření, a pokud se rozhodnete s biofázemi začít neobejdete se bez nich (je to podobná situace, jako kdybyste chtěli dům stavět bez základů…). Jako třetí následuje VAŠE osobní sérum. Nadšenci mohou pokračovat i se čtvrtým a extra pečliví ještě mohou nanést krém.

Osobní dojmy
Někoho  možná odradí zdlouhavost procesu, ale vězte, že je to jenom otázka cviku a za chvíli se pro vás stane rutinní záležitostí. To,  že mezi jednotlivými séry musíte dodržovat 10 min intervaly ještě neznamená, že budete stát nehnutě  v  koupelně a pozorovat zrcadlo.  Můžete si dát sprchu, vyčistit zuby a uvidíte, že vám čas mezi jednotlivými aplikacemi uteče jako voda.
Když jsem první den otevřela opatrně lahvičku s nápisem Geranium, udeřil mě do nosu pronikavý odér, který nešel ignorovat. Síla přírody ….pomyslela jsem si. Sebrala jsem veškerou odvahu a pomalu jsem biofázi vmasírovala do kůže.  Po 10 minutách jsem se přesunula k Tyminánu, voněl výrazně a bylinkově, ale o trochu méně než  jeho kolega. Jako poslední přišla na řadu Šalvěj, která je mým osobním sérem – bojuje proti akné a podporuje hojivé procesy. Konzistence připomíná řídký gel, který se velice rychle vsakuje. Séra jsem nanášela poctivě každý den přes jeden měsíc. Pro začátek jsem si raději vybrala menší balení, které obsahuje 20 ml, dodržela jsem  předepsané dávkování  (10 kapek každého séra) a ještě mi  zbývá  ¼ v každém.



Účinky
A nyní přichází ta nejočekávanější část, na kterou jistě čekáte. Vyplatí se tuto proceduru každý večer absolvovat ? Záleží na tom, co od fází  čekáte.  První týden byl poměrně tragický, pleť se  evidentně čistila a pupínky naskakovaly jako houby po dešti. Druhý týden ale přišel zvrat. Pleť se viditelně zlepšila. Působila mnohem hladším dojmem, defekty byly minimalizovány. Měla jsem pádný důvod se radovat. Jakoby se pleti vrátil přirozený jas, žádný mastnota, ale jednoduše zdravě vypadající pokožka. Po 4. týdnu se pleť začala vracet do normálního režimu, tj. pupínky v oblasti brady. Na druhou stranu jas zůstal zachován. Fáze jsem vysadila a zkoušela jsem pro ně nají t i jiné využití. Jelikož  biofáze pomáhají i masérům a sportovcům s bolavými svaly a jinými zdravotními problémy, rozhodla jsem se biofáze použít jako doplněk léčby mého zranění na noze, v důsledku kterého mi noha nepříjemně otékala a její povrch hyzdilo několik jizev. Je to paradox, ale na mé dolní končetině byly účinky patrné již 3.den po začátku aplikace. Otok se opravdu zmenšil. Jizvy jsou světlejší a méně viditelné. Později jsem si ještě koupila Calendulu, která urychluje hojení. S tímto sérem jsem byla spokojená snad ještě více, a pokud bych měla vybrat pouze jedno, tak vám doporučím právě ji. Je to takový univerzální hojič, který se neztratí v žádné domácnosti. Oproti 3 uvedeným sérum voní méně intenzivně a bude vyhovovat i těm, kteří nesnesou silné bylinné vůně.

Ne/koupit?
Upřímně říkám, že jsem měla velká očekávání a překvapilo mě,  na jakých částech těla se skutečně projevil efekt biofází. Jak jsem uvedla výše, na pleť  mělo rozhodně  jejich používání pozitivní dopad, ale už bych kúru znovu nepodstoupila. Nikoli kvůli aplikaci, ale účinkům, které jsem čekala viditelnější. Jejich používání připomínalo jízdu na tobogánu. 1.týden katastrofa, 2. a 3.týden miss world a 4.týden opět  normální stav ….O to vice mě zarazilo, jak efektivně dokázaly biofáze urychlit regeneraci zraněné nohy a napomoci hojení jizev. Proto mi nezbývá nic jiného, než vám na základě mých zkušenosti biofáze doporučit, jelikož mi skutečně pomohly (i když na jiné části těla než na té, které měly původně prospět). Závěrem bych chtěla zdůraznit, že alfou a omegou celé procedury je výběr vhodných biofází. Pamatujte Geranium a Tyminán potřebujete vždy. Třetí krok odpovídá vašim specifickým požadavkům. Kompletní přehled naleznete zde.




Zkoušeli jste biofáze? 

(Informace o výrobcích a jejich vlastnostech jsem čerpala z oficiálních stránek výrobce)

2 komentáře:

  1. Já jsem zkoušela a bohužel jsem nedala tu vůni, na mě to bylo moc silné :(

    OdpovědětVymazat
  2. Slyším o tom poprvé, ale asi to není nic pro mě... každopádně děkuji za skvělý článek, hned jsem o něco "chytřejší" :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu mého blogu, milé komentáře i konstruktivní kritiku.