sobota 10. května 2014

Voním jako Karolína Kurková s Bohemian Glamour od LR

Vůně od LR zbožňuji. Jsou nenapodobitelné, vryjí se vám i vašemu okolí do paměti a budou vás doprovázet celý den. Když před rokem uvedla Karolína Kurková svou vlastní vůni ve spolupráci s LR, nevěnovala jsem ji pozornost. Získala si mě až na základě vzorku, který jsem spotřebovala  během 2 dní. Vůně mě naprosto okouzlila a ku mému překvapení jsem ji objevila pod vánočním stromečkem v nádherné dárkovém balení.



Je to šťavnatá  kompozice, do které se musíte zamilovat (tedy pokud preferujete tento typ vůní). Rozhodně se nebojte žádného přelezeného bolehlavu, parfém se mění v průběhu dne. Ráno převažují svěží tóny jasmínu , odpoledne ucítíte vanilkové akordy. Sama Karolína na tiskové konferenci prohlásila, že  se vůně Bohemian Glamour stala jejím druhým dítětem. Flakon parfému zachycuje zlaté záblesky přehlídkových mol  a bílá symbolizuje ženskost a přirozenost. Karolína chtěla ve svém parfému snoubit profesionalitu, ctižádost s pokorou a něhou. Na vůni pracovala s týmem odborníků a díky tomuto zázemí měla tvorbu parfému přímo ve své režii. Právě to byl zásadní důvod, proč se rozhodla pro spolupráci s LR. Ostatní společnosti chtěly pouze její jméno, ale u LR získala možnost navrhnout vůni od samého základu sama. Dle jejích slov je parfém  inspirován  rodnou zemí a  zároveň zůstává  světový. 

Nejdříve jsem si myslela, že budu vůni preferovat zejména v zimních měsících, ale překvapilo mě, jak univerzálním společníkem dokáže být. Nosila jsem ji jako doplněk ke kabátu a stejně tak mě doprovází  i v letních šatech. Karolína se mnou tráví  celý den a pokaždé, když přičichnu k vlasům nebo zápěstí, je trochu jiná a zároveň silná, šťavnatá a plná energie.
(Vyjádření K.K. jsem převzala z Magazínu LR č.2/2013) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za návštěvu mého blogu, milé komentáře i konstruktivní kritiku.