neděle 2. února 2014

Pohádka o kokosovém olej 2.část - Purity Vision X Saloos

Kokosový olej nabízí mnoho výrobců. Nejlepší zkušenosti mám s kokosákem od Purity Vison. Nyní zkouším dva od Saloos . Nevím, zda mohu produkty porovnávat, neboť  Purity Vision je 100% čistý olej bez jakéhokoli přídavku, zatímco Saloos nabízí verze s různými vůněmi – vlastním vanilku (dále SV)  a pomeranč (dále SP), přesto zde uvedu své dosavadní poznatky.


SV mě potěšil  příjemnou sladkou vůní, která mému nosu lahodí mnohem více než SP. Nemohu říct, že by SP zapáchal, to vůbec ne, klasická vanilka má přece jenom více přírodní aroma, zatímco v SP cítím trochu té umělotiny (ale oproti mlékům z DM od Balea si vede pořád na výbornou) . Dalším důvodem, proč je mi nyní bližší vanilka, je zřejmě roční období. SP mi více asociuje letní měsíce, ve kterých preferuji ovocné vůně.  Komu vyhovuje vůně pomerančů po celý rok, určitě mu bude pomeranč vyhovovat. Kdo je vanilko-milovník, Saloos ho doslova nadchne.  Končím raději  s analýzou vůně a přesuneme se k účinkům. V tomto bodě nelze určit vítěze,  SV a SP fungují naprosto totožně. Spotřeba na můj vlasový obřad je rovněž stejná. Kdybych je měla srovnat s olejem od Purity Vision, asi by  vyhrál on, ale racionálně vám nejsem schopna říci proč. Proto výběr ponechám čistě na vašich preferencích a čichové orientaci. Vodítkem vám může být i cena. Za navoněné verze si připlatíte. Jedno balení o objemu 100 ml vás bude stát okolo 140 Kč, Purity Vision je nabízen v různých velikostech a nejmenší sklenička obsahující 100 ml vás přijde na 70- 80 Kč. Pokud je vašemu srdci bližší Saloos, vyhovují vám plastové obaly a chcete přírodní variantu bez přidané parfemace, budete si muset koupit rovnou 250 ml balení,  ale za velice příjemných 160 až 200 Kč. 


Olej jsem zkoušela aplikovat i na další části těla – skvěle se hodí na masáže a výborně slouží jako tělové máslo pro suchou pokožku. Menší nevýhoda je, že musíte delší dobu počkat, než se dokonale vstřebá. Nejlépe se mi osvědčil jako bojovník proti suchým patám a kloubům. V zimě ho dopřávám svým rtům, lepší balzám těžko najdete. Do kabelky si ho asi neschováte, ale když zapátráte, jistě  najdete balzámy s podílem tohoto zázraku.

Jediný, kdo se s ním příliš neskamarádil, je můj obličej.  Jelikož je olej  super výživný a moje pleť má tendenci k ucpávání pórů, jejich vztah byl odsouzen k zániku. Proto bych s ním  nedoporučovala experimentovat, pokud vás trápí mastná nebo aknózní pokožka. Na druhou stranu se mi ale osvědčil jako účinný odličovač, který  dokáže odstranit i sebevíce držící řasenku.

Na internetu najdete tisíce návodů, jak ho využít na maximum. Někdo na něm smaží palačinky, druzí  ho používají na bělení zubů – ano, kokosový olej dokáže rozzářit váš úsměv. Dokonce jeden vědec tvrdí, že jeho každodenní povalování v ústech pomáhá předcházet vzniku rakoviny.

Na závěr bych uvedla asi jeho největší výhodu . Je úplně jedno, za jakým účelem si jej koupíte. I když nebude fungovat, tak jak jste si představovali, je zde dalších x způsobů, jak jej využít, a proto vám ručím za to, že si k němu každý  svou  cestu najde. 

4 komentáře:

  1. ja som taka sucha, ze mne sa vzdy vsetky oleje hned vstrebaju:)

    Pozyvam na giveaway o ZNACKOVE PLAVKY, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/pripravte-sa-na-leto-sutazte-s-biancou.html

    OdpovědětVymazat
  2. já mám tady tento a jsem s ním maximálně spokojená: https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT4-u1Oozmr-hfRLVd9r48qp39M3kQrL1MM61iBMn0W0UUSR9wQ6Q
    nenapadlo mě, že by se al požívat na bělení zubů :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že je tento asi i cenově nejpřijatelnější : ) Člověk má dnes opravdu širokou možnost výběru, před rokem byl trh trochu chudší.

      Vymazat

Děkuji všem za návštěvu mého blogu, milé komentáře i konstruktivní kritiku.