pátek 17. ledna 2014

POT za 2013

Někdo vyhlašuje TOP za 2013, já rozhodla pro POT za uplynulý rok. Našlo by se samozřejmě více věcí, které si ke mně domů už cestu nenajdou, ale tohle je skutečná „hvězdná pěchota“ , které se vyhnu obloukem.


Sudocrem
Tohle asi bude  pro vás překvapení -  a i pro mě bylo. Sudocrem  je prezentován jako univerzální zázrak na všechno a srdce všech spokojených uživatelů si zejména získal díky jeho úžasným účinkům při likvidaci akné. Na světě se ale vždy najde to nespokojené 1%, kterému to prostě nesedí. Zkoušela jsem ho nanášet na postižená místa v tenké vrstvě, když to nepomohlo, zkusila jsem dvě. Aplikovala jsem ho na noc, nanášela jsem ho i několikrát denně. V aplikaci chybu dělat nemůžu, protože neexistuje varianta, kterou bych nevyzkoušela. Sudocrem pupínky vůbec neredukoval, projevy akné ještě zhoršil, neboť se pupínky ještě více zanicovaly. Asi jsem jediná z republiky,  na koho nepůsobí, ale opravdu je tomu tak.

Mixa
Když na trh přišla Mixa, vkládala jsem do jejich micelárky velké naděje. První dva týdny celkem obstojně plnila má očekávání. Odličovala, nijak neštípala. Sice nebyla dokonalá jako růžová Bioderma, ale když jsem uvážila poměr cena výkon, tak jsem si neměla na co stěžovat. Koho by pořád bavilo čekat na akci 1+ 1 zdarma od Biodermy, když si může kdykoli zajít do drogérie pro její ekvivalent, že ? Po dalších 14 dnech jsem se ale smířila s tím, že budu opět odkázaná na slevové akce v lékárnách či na internetu. Mixa mi přestala vyhovovat a modlila jsem se, abych ji co nejdříve doprovodila do kontejneru. Už  pro mou pleť nebyla konejšivou očistou,ale  vysušujícím utrpením. Zároveň mi začala vadit i na počátku jemná parfemace, která byla zřejmě z jednou příčin podráždění mé pleti. Mixu jsem si neoblíbila a nechápu, jak něco takového může prospívat citlivé pleti.

Avon Luxe pudr
Na první pohled luxusně působící balení skrývá už méně úžasný výrobek. Člověk by si řekl pudr, co na to jde zkazit…Tohle je důkaz, že když se chce, jde téměř všechno. Ačkoli je prezentován jako  člen exkluzivní  dekorativní řady Luxe od Avonu, do výjimečnosti má hodně daleko. Obal je ohromný – co do velikosti -  je to vrchol nepraktičnosti. Přestože je to pudr kompaktní a tím pádem by vás měl zachránit během dne, u tohoto kousku budete muset chvilku přemýšlet, kam jej do kabelky schováte. A i když si pro něj místo najdete, zřejmě vám očekávanou pomoc nezajistí.
Vyrábí se dvou odstínech. Vlastním světlejší, který je spíše trochu do žluta. To mi kupodivu vyhovuje. Tím ale mé pocity libosti končí. Po nanesení pleť zmatní i trochu sjednotí, ale  za cenu nevzhledného nánosu, který se vytvoří při sebemenší dávce pudru. Oklepávat se štětce můžete  jak chcete, nic nepomůže. Absolutně si neumím představit, že bych během dne měla nanášet ještě další vrstvu. Kdybyste si vzali hladkou mouku zbarvenou do béžova, udělá vám stejnou ne-li lepší službu.

Missha Real signature
Některé věci milujete, jiné nesnášíte. Misshu jsem si zpočátku zamilovala. Dělala přesně to, co by BB dělat měl. Láska se ale v nenávist změní celkem snadno a stejně tak tomu bylo i zde. O svém misshým zklamáním připravuju článek, který ji nebude příliš lichotit.

Tigi

Jsem vážně ráda, že se dal použít alespoň jako sprchový gel. Na moje vlasy byl totiž nepoužitelný. Takovou slámu jsem na hlavně snad nikdy neměla. Jedinou radu, kterou vám mohu dát, zní: „Nekupovat, vyhnout se obloukem, i kdyby vám ho dával někdo zadarmo – nebrat!“  Podrobnosti zde. 

5 komentářů:

  1. Né, že bych chtěla rýpat, lae v nadpisu máš 2013 a v prví větě už 2014 ;)... Jinak z těchto výrobků znám jen Missha BB a ten mi teda vyhovuje :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  2. Od značky Mixa jsem zatím nic neměla, ale ani nic neplánuji. Ty jejich výrobky, ale celkově ta značka mě prostě neoslovila natolik, abych si něco koupila. Neříkám, že jejich výrobky jsou špatné, to ani nemůžu, když jsem nic nevyzkoušela, jen mě jejich vyzkoušení neláká :)

    OdpovědětVymazat
  3. Na mě reagoval Sudocream uplně stejně ;)

    OdpovědětVymazat
  4. S tou Mixou súhlas .. je to totálny prepadák .. micelárka akože pfúú už nikdy od Mixi..

    theresahoran.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu mého blogu, milé komentáře i konstruktivní kritiku.