úterý 21. ledna 2014

Melu Davines - když si hlavu myjete špenátem...

Někdy má člověk chuť  vyzkoušet něco, o čem nikdo nemluví. Něco, vůči čemu nemá přehnaná očekávání. Právě tohle vše splňují výrobky Davines. Tahle značka si ještě bude muset nějaký ten pátek na své velké objevení v ČR počkat, ale myslím si, že za povšimnutí přinejmenším stojí.


Po vyzkoušení jejich zázraku Absolute oil, jsem se rozhodla dát Davines zelenou a vložit naděje i do dalších výrobků. Vlasová pečující kosmetika je rozdělena na dvě kategorie. Základní řada se jmenuje jednoduše Essential Hair Care a rozpadá se do mnoha podkategorií, které reagují na specifické potřeby vašich vlasů. Možná si v obchodě budete připadat trochu divně, když budete hledat šampon Momo nebo NouNou…..Podle mě  je ale tento systém nejenom roztomilý, ale i  originální a funkční. Jsou to v podstatě zkratky delších popisků. Druhá řada se nazývá Naturaltech a představuje kombinaci poznatků z aromaterapie a biotechnologie, která zmírňuje nerovnováhu vlasové pokožky.


Šampon jsem si vybírala v kadeřnických potřebách, kde mi velice ochotná prodavačka pomohla s výběrem. Byl mi doporučen šampon z řady Melu, který je určen pro dlouhé vlasy se sklonem k lámání. Jeho úkolem je bránit zatuchávání, poškození a usnadňuje rozčesávání. Složení můžete analyzovat na vložené fotografii. Výrobce zejména zdůrazňuje obsah špenátového extraktu, který působí jako silný antioxidant a navíc výrazně posiluje vlasovou strukturu. Další složka, nad kterou jsem doslova jásala , je kokosový olej, který rovněž vlasy vyživuje a hydratuje.


U popisu balení se nebudeme příliš zdržovat. Plastovou lahvičku o objemu 250 ml  zdobí pouze jednoduchý bílý štítek, kde je uveden název šamponu – nic víc nic míň. Je to jednoduché, čisté a funkční. Člověk si tak nevybírá podle působivého obrázku, ale podle svých skutečných potřeb. Šampon má poměrně husou konzistenci a jemně voní. Ta vůně se dost špatně specifikuje a nemohu ji ani zařadit do nějaké přesné kategorie. Všechny šampony od Davines mají originální aroma, které vyhovuje mužům i ženám. Osobně  s tím souhlasím. Vůně je skutečně jemná, nebije do nosu a rozhodně to není nic přeslazeného.

Co se týče pěnivosti – i zde budu chválit. Šampon vytváří neskutečně hustou jakoby mléčnou pěnu, se kterou je  radost mýt si vlasy. Po umytí nejsou vlasy vysušené. Velice mile mě překvapil i objem, který dokáže šampon  vyčarovat, ač k tomu není primárně určený. Je pravda, že vydrží tak 2 dny, ale i to se počítá!  Zpočátku  jsem bojovala s jednou nepříjemností -  mastily  se mi po něm rychleji vlasy, ale po 3 týdnech se situace stabilizovala a vlasy mohu umýt za další 3 až 4 dny.  
Poslední test, který na něj čekal, byla zkouška snášenlivosti s mojí pokožkou na hlavě. Kdo, tento blog pravidelně čte, ví, že tohle je můj neustálý problém. Spousty šampónů se zpočátku tváří, že bychom si mohli vyhovovat delší dobu, ale po čase mě většinou začne svědit hlava, začne se mi olupovat pokožka a já musím šampon chtě nechtě vyměnit.


Šampon používám 1,5 měsíce a nyní jsem přesně v jeho polovině. Žádné svědění ani loupání se zatím nedostavilo, takže volám 3 X hurá, to je fakt úspěch. Doufám, že mi šampon ještě minimálně 1 měsíc vydrží, protože jsem s ním opravdu spokojená a to je u mě co říct!
Asi pro vás nebude překvapením, když vám šampon doporučím. Dobře myje, pění, nedráždí, vlasy jsou po něm jemné a spokojené. Určitě jej uvítají všichni, které trápí  lámání vlasů. Ocení je ale i ti, kteří mají vlasy suché, neboť v jeho složení najdete dostatek výživných látek – jako kokosový olej a další složky.


Znáte Davines ?

(obrázky jsou ofoceny z oficiálního katalogu Davines) 

3 komentáře:

  1. ma uzasnu farbu!

    Posledny tyzden Nobilis Tilia giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. Moc zajímavé :-), Davines znám, měla jsem od téhle značky lak na vlasy a nemohla jsem si jej vynachválit :-).

    OdpovědětVymazat
  3. tak o téhle značce jsem zatím neslyšela :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu mého blogu, milé komentáře i konstruktivní kritiku.