neděle 22. září 2013

Návštěva vzorkové prodejny Ziaja

       Značku Ziaja jsem nikdy nevyhledávala. Dokonce jsem k ní cítila poměrně výrazný odpor. Za tyto předsudky ale nemohla kvalita výrobků, ale spíše mánie, které postihla blogosvět několik měsíců zpátky. Ziaja byla prostě všude a nebylo úniku. Jakmile se o něčem začne hodně mluvit a mají to všichni, můj zájem rapidně klesá – ba dokonce se probouzí emoce zcela opačného rázu. Potom, co tato masáž opadla,  mě napadlo, že bych i já mohla něco vyzkoušet  a zhodnotit, zda je úspěch této  značky založen na darování výrobků nebo na skutečné kvalitě.

       Ziaju dříve nabízel Rossmann, ten ale již regály uvolnil jiným výrobcům, takže mi nezbývalo nic jiného než se podívat do zapadlých drogérií. Žádná sláva to taky nebyla – sem tam jsem narazila na řadu s kozou, ale jinak ticho po pěšině.  Jediné, co se mi povedlo objevit,  byla micelární voda z řady s mořskými řasami. Jelikož jsem z ní byla opravdu nadšená, rozhodla jsem se pro větší nákup. Shodou okolností jsem měla namířeno do Prahy, a tak jsem navštívila oficiální eshop Ziaji. Zde si můžete vybrat z několika způsobů doručení – a je zde i možnost si zboží přímo vyzvednou ve vzorkové prodejně.  Vše, po čem jsem toužila, jsem vložila do košíku a zvolila zmiňovaný způsob doručení.

       Důvod, proč jsem tento krok učinila byl prostý – nevěděla jsem, zda budu mít dostatek času na prozkoumání krámku, a proto jsem si zboží rovnou objednala, abych ho pro případ časové nouze pouze vyzvedla a zaplatila. Pro jistotu jsem ještě zavolala přímo do prodejny, kde mi bylo sděleno, že na mě balíček vyčká po dobu 10 dní a v případě, že bych si nákup některého výrobku ještě rozmyslela, není problém ho přímo na místě vyměnit, nebo´t mají zpravidla všechny produkty z eshopu i na prodejně.

O týden později…..

        Jelikož jsem celý den měla opravdu pestrý, byla jsem moc ráda, že jsem si zboží nechala již předbalit, neboť mi na krámek moc času nezbylo. I přesto jsem zde strávila několik chvil. Obchůdek sídlí v nenápadné ulici přímo pod hlavním nádražím v Praze , která nese poetický název Růžová. Přestože je poměrně malý, najdete zde skutečně všechno, co portofilo Ziaji nabízí. Zboží je přehledně vystaveno a u každého výrobku najdete i tester, takže si vše můžete vyzkoušet na vlastní  kůži. Prostor působí velice útulně a připomíná malý kosmetický ráj.

       Velkou jedničku dávám obsluze, milá paní se mi věnovala jen co jsem vstoupila do obchodu a zavřela za sebou dveře. Když jsem váhala, zda vyměnit oční krém z kozí řady za ten s mořskými řasami, hned mi poradila, v čem se liší složení a který je u zákazníků preferovanější. Jednou z věcí, kterou jsem si moc nebyla jistá na svém seznamu, bylo tělové mléko z kozí řady. Zde jsem měla možnost ho přímo nanést na kůži a zjistit, zda mi bude vyhovovat jeho vůně či nikoli. Prodavačka spíše doporučovala máslo ze stejnojmenné řady,nebo´t jeho hydratační schopnosti dokážou pomoci i té nejsušší kůži.

       Ještě mě zaujala slevová akce, v níž jste mohli využít opravdu lákavou nabídku – 1 + 1 tělové máslo zdarma. Tato akce se vztahovala na výrobky s avokádem a kososem. Přestože mám vůni kokosu velice ráda, jeho aroma v Ziaji podání mi přišlo docela umělé. Za to máslo z avokádové řady voní úplně božsky – přímo jako tyčinka značky Margot. Ano to taky není příliš přírodní vůně, ale mému nosu se jevila  o poznání příjemnější než kokosový kolega. Jelikož jsem byla docela bezradná – a pořád jsem se nemohla rozhodnout, zda vzít kozí mléko nebo nabrat avokádová másla, řekla jsem si, že až doma opravdu nebudu mít žádné tělové mazadlo, udělám si zde radost. Prodávající mi dala za pravdu – až si budu jistá, co mi bylo příjemnější, tak se mám opětovně stavět.

       Právě tento přístup mě velice  potěšil. Nic mi nebylo vnucováno, co jsem chtěla, jsem si mohla vyzkoušet a na všechny mé dotazy jsem dostala přesnou odpověď. Kdybych nebyla v časovém presu, jistě bych zde strávila mnohem delší dobu. Příště si na tento obchůdek vyhradím mnohem větší  časový prostor, nebo´t nakupování zde není stresem, ale příjemným setkáním s ochotnou obsluhou, která vás do ničeho nenutí, pouze asistuje vašemu nákupu a snaží se poradit tak, abyste nesešli ze správné cesty.

Co jsem si odnesla…….

Tento bod vás bude jistě zajímat nejvíce.V taštičce se ukrývají 4 výrobky a 3 jsou pro mě velkou neznámou, kterou se chystám přísně testovat.


  •  Micelární voda Marine Spa

Tohle byla sázka na jistotu. Koupila jsem si už 2. balení a stále nemohu uvěřit, že mi tak vyhovuje.

  •  Micelární voda Ulga

Jelikož jsem chtěla vědět, zda jsou všechny micelárky od Ziaja, tak dobré, přidala jsem do košíku i Ulgu. Je určena pro citlivou pleť, takže by mi mohla možná i trochu lépe sedět než s mořskými řasami.

  •       Olivový šampon

Zatím jsem na šampony od Ziaji nečetla žádné negativní komentáře a jelikož mi dochází můj Natura Siberica, tohle byl jasný favorit na další testování.

  •      Oční krém s kozím mlékem

Existuje snad známější řada než  ta s kozím mlékem? Oční krému krému (Seeing is believing od Oriflame )  jsem dala sbohem minulý týden. Jelikož je suché oční okolí mým každodenním nepřítelem, doufám, že tohle by mi mohlo pomoci.


Navštívili jste již vzorkovou  prodejnu Ziaja ? 

12 komentářů:

  1. Tak snad budou věci vyhovovat a podělíš se i o recenze. :)
    Já jsem prodejnu nenavštívila, Prahu mám trochu z ruky... Ale pokud se tam dostanu, mrknu po tom. :)
    Některé věci bych ráda zkusila.

    OdpovědětVymazat
  2. já to tam moc dobře znám, minule jsem díky moc ochotné paní prodavačce nechala 15OO:), ale mám zásoby. Miluju enzymatické peelingy na obličej, peeling na tělo, skvělý je hřejivý balzam na celulitidu s chilli, vše odzkoušeno a můžu vřele doporučit.
    Nově mám z jejich lékarenské řady krém na vybělení, sprcháč mořské řasy a asi tunu vzorků na zkoušení.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám od Ziaji věcí jen pár, ale zatím jsem spokojená s každou z nich. Nejvíce jsem se sžila s krémy na ruce, jsou perfektní:)

    kissabee.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Já se snad taky budu muset hecnout a něco od nich vyzkoušet.. jsem v podobné situaci - dochází mi šampon od Sibericy:) Veronika

    OdpovědětVymazat
  5. Já sice z Prahy jsem, ale vzhledem k tomu, že mají otevřeno jen ve všední dny a to do 17:00, tak je to pro mě jako pro pracující škoda, tak si vždy objednám na e-shopu a vyzvedává mi to tam přítel.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, máš moc hezký blog! Chceš se navzájem odebírat ? Pokud ano dej vedět do komentářů na blogu :) Oplatím hned nazpět :)

    Můj blog zde http://lucieglam.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Dekuji za komentar na mem blogu :-) Tvuj je moc dobre zpracovany, rada budu k tobe chodit!

    OdpovědětVymazat
  8. Ziaja je dlouhodobě má jednička, na kterou nedám dopustit O:-).
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  9. Teším sa na recenzie jednotlivých produktov :) Kika

    OdpovědětVymazat
  10. u nas je so Ziajou celkom problem okrem Tesca netusim kde ju predavaju. Ale ocny krem je uzasny ja ho zboznujem!

    Inak pozyvam na Nobilis Tilia giveaway a k tomu par drobnosti. Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  11. Prosím kdo poradí kde koupit krém na oční vrásky zn.Ziaja v Tescu jsem ho taky nenašla a Praha je pro mně dost daleko. Děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Výrobky je možné objednat z eshopu:http://ruzova10.cz/cs/. Též jsem si všimla, že výrobky Ziaja jsou dostupné v menších a "zapadlejších" drogériích.

      Vymazat

Děkuji všem za návštěvu mého blogu, milé komentáře i konstruktivní kritiku.