středa 14. srpna 2013

Trio - aktivní krém Ryor + žhavé novinky přímo z laboratoře!

Po bohatých zkušenostech s krémy od Ryoru jsem si řekla, že nepodlehnu a jeho novinku přenechám k testováním jiným. Někdy ale zasáhne osud a určité výrobky si k vám prostě cestu najdou. Opalovací  krémy nenakupuju do zásoby, prostě jeden vymažu a druhý si koupím. Před začátkem úmorných tropů jsem zamávala krému od Oriflame s SPF 35, a tak jsem hledala náhradníka a rozhodla se dát Ryoru naposledy šanci. Dobře jsem udělala.

Trio aktivní krém s SPF 30 je součástí nové řady Cílená ochrana pleti. Myslím, že se Ryor vydal správným směrem, neboť v jeho sortimentu právě tento druh produktu postrádala nejedna žena. Aktuálně jsou v nabídce dva adepti, kteří se ucházejí o naši přízeň. Duo- aktivní krém, který obsahuje SPF 15 a Trio - aktivní krém, který nás chrání SPF 30. Co se týče slibovaných vlastností, jsou téměř totožně, jediný rozdíl vidím ve stupni ochrany, kterou pleti poskytují. Pokud se dobře oplujete a léto trávíte v české kotlině, dobrou službu vám  jistě prokáže duo aktivní krém. Máte-li ale výrazné problémy s chytáním bronzu a vaše pleť po několika minutách na slunci rudne, rozhodně vsaďte na trio krém s SPF 30.


Mé pravidelné čtenářky jistě tuší, že u mě byla volba  jednoznačná . Moje pleť se opravdu téměř neopálí a bez ochranného faktoru se akorát pěkně spálí. Trio aktivní krém s SPF 30 přišel jako na zavolanou.  Na etiketě se dočtete následující údaje.

  •           Jedná se o polomastný krém, který je určen na denní použití.
  •           Zajišťuje vysoký stupeň ochrany před UV zářením, rovněž pleť chrání před působením volných radikálů.
  •           Nejenže nás ochrání před sluncem, zároveň dokáže i hydratovat.
  •           Mohou jej používat všechny věkové skupiny a všechny typy pleti, včetně té nejcitlivější.
  •           Obsahuje kyselinu hyaluronovou, extrakt z mořských řas, betaglukan a vitamín E.


To vše má ukrývat plastové balení s pumpičkou s motivem (snad) kosatce. Balení hodnotím velice kladně. Nemám ráda klasické kelímky, pumpička mi přijde mnohem hygieničtější a praktičtější.  Zpočátku jsem se obávala polomastné konzistence, ale byla jsem velice  mile překvapená. Dříve jsem od Ryoru zkoušela krémy lehké a hydratační. Bohužel mi ale vůbec nevyhovovaly, zůstávaly mi jakoby na pleti a moc jsme si spolu nerozuměly. Tohle je ale jiná káva. Polomastná konzistence  mé pleti vyhovuje mnohem lépe, dokonce se dobře snáší i s mastnější T-zónou. Největší pochvalu ale u mě trio krém získává za hydrataci. Moje předešlé opalovací krémy sice pleť dokázaly ochránit před sluníčkem, tak abych se nespálila, ale vůbec nehydratovaly a pleti nedávaly vůbec nic navíc. Trio krém opravdu funguje, tak jak deklaruje jeho výrobce. Testuji ho přes 1 měsíc i v těch největších parnech, provázel mě na každém výletě či túře a moje pleť, ať byla vystavena sluníčku v jakoukoli dobu, nezačala  červenat. Pokud nás budou slunečné dny provázet i nadále, jistě si  ho koupím znova, neboť předčil mé očekávání.

Co nás čeká ? 

A nyní mám pro vás exkluzivní informace přímo z laboratoře Ryoru! Jelikož mě krém opravdu nadchl, kontaktovala jsem přímo Ryor a zeptala se, jaký krém má podobnou konzistenci a mohl by mi rovněž vyhovovat. Ing. Lenka Průšová z úseku vývoje mě ubezpečila, že tento krém, který je emulzí vody/oleje,  je vhodný k celoročnímu používání  zejména pro majitelky smíšené pleti. U suché pleti se může vyskytnou menší pnutí během zimních měsíců. Není ale problém krémy vrstvit . V klidu můžete nanést svůj oblíbený pleťovým krém, a pak zajistit dostatečnou ochranu před sluncem aktivním krémem.  Pro  případy, že by smíšené pleti v zimě aktivní krémy nestačily, připravuje Ryor novinku – Aknestop zimní ochranný krém. Není určen pouze pro ošetření aknózní pleti v zimě, ocení ho všechny, které trápí intolerantní pleť, neboť  bude jeho hlavním úkolem pleť zklidnit a redukovat zarudnutí. Pokud se nemůžete dočkat zimního Aknestopu, v září můžete vyzkoušet novou Arganovou řadu, která bude rovněž dobře vstřebatelná a bude obsahovat  denní a noční krém, sérum a olej.

Už jste vyzkoušely aktivní krémy z nové řady a jak hodnotíte připravované novinky?  

1 komentář:

  1. ja som este neskusala, ale vyzeraju super!

    Pozývam ťa na Weleda giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/08/weleda-peeling-super-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu mého blogu, milé komentáře i konstruktivní kritiku.