neděle 25. srpna 2013

Recenze prvního Oriflame BB creamu - představuje se Skin Dream BB Cream SPF 30

Stojany s BB creamy doslova praskají ve švech. Mám pocit,že kdykoli navštívím drogérii, zpozoruji nějaký nový exemplář toho, co má fungovat jako BB cream. A stojany zůstávají dle mého pozorování plné. Důvod je jednoduchý. BB cream po evropsku prostě nesahá těm asijským ani po paty. Další fakt, který hovoří v jejich neprospěch, je zpoždění – a to dost zásadní. Ve světě se recenzuje jeden CC cream za druhým a příchod  DD creamů  je  na spadnutí. Mám pocit, že se z BB creamů stávají povinné součásti sortimentu všech kosmetických značek – nejen těch, které seženete v drogérii, ale i těch, které jsou distribuovány prostřednictvím kosmetických poradců/poradkyň. Na BB cream od Avonu jsem si už posvítila. Není to extrémní propadák, ale na objev roku ho rozhodně nepasuju. Pro mastnou pleť bude pekelným zážitkem. To množství třpytek ocení jen málokdo. Plusové body mu právem náleží za celkem slušný odstín. Když přišel se svým BB creamem Avon, Oriflame nemohl zůstat pozadu. Jelikož jsem dostala šanci si ho vyzkoušet za opravdu příjemnou cenu, otestovala jsem ho. Převálcuje  Avon BB, nebo to bude naopak?


Jak už je dobrým zvykem všech výrobců, veškeré benefity produktu jsou detailně vypsány , a tak se jako mávnutím zázračného proutku z jedné slibované vlastnosti stanou 2 nebo 3. Oriflame uvádí, že jeho Beatu Balm funguje jako 5 věcí v jedné tubičce.

  • Zaprvé plní funkci make-upu. To znamená, že dokáže zakrýt všechny typy pigmentace, nedokonalosti a nerovnoměrné zabarvení. 
  • Jelikož je to výrobek vskutku revoluční, mistrně pečuje o pleť. Smíšená pleť údajně už nepotřebuje denní krém. Perfektně hydratuje a ještě lépe vymizíkuje póry. Vyhladí pleť a neobsahuje olej. 
  • Speciální krém s SPF už není třeba aplikovat, BB cream obsahuje ochranný filtr 30

Moje postřehy

Balení, dávkování, aplikace


Beauty Balm ke mně dorazil v klasické papírové krabičce, na které najdete rozepsané složení. Samotný krém je pak ukryt v malé  tubičce, která klame velikostí. Na první pohled bych rozhodně neřekla, že v ní  najdu 30 ml. Budeme ale v tomto ohledu věřit Oriflame. S dávkováním žádný problém nemám. Balení sice nemá pumpičku, ale odhadnout sílu stisku tak, abych získala adekvátní množství creamu, není tak složitý úkol. Konzistence je spíše krémová. Pro aplikaci  využívám zejména štětec, se kterým lze BB zapracovat velice jednoduše. Osvědčilo se mi nanášet krému co nejméně a opravdu důkladně rozetřít. Zkoušela jsem i vrstvit, to už tak hladce nejde a BB je pak na pleti mnohem viditelnější. Do 20 minut se poměrně dobře přizpůsobí pleti. Oriflame nabízí 3 odstíny : fair, light a medium. Bála jsem se, že fair nebude fair a já budu celkově dark. Teď v létě mi ale fair sedl poměrně dobře. Řekla bych, že je o odstín světlejší než např. BB od Dermacolu. Jak si ale budeme barevně ladit v zimě, to je zatím  ve hvězdách. Kladné body si nezaslouží pouze odstín,ale také jeho schopnost nezvýrazňovat póry. Také se mi líbí, že nezdůrazňuje šupinky na tváři. Hydrataci už tak růžově nevidím, ale to mi zrovna vrásky na čele nedělá, neboť si stejně pod BB cream nanáším svůj denní krém. 

Krytí

Co vás ale asi bude zajímat nejvíce je zřejmě  krytí. Rudé fleky nebo pihy za něj neschováte. Pleť ale dokáže sjednotit a jemně  tónovat. Na výrazné nedokonalosti prostě musíte vyrazit s korektorem. Krycí schopnost bych tedy označila jako nízkou. Nemohu zase prohlásit, že nezakryje vůbec nic, protože v porovnání s jeho Avon kolegou, je opravdu o 2 třídy výše. Navíc oproti avoňáckému BB neobsahuje ty “ super“ třpytky, které většina z nás bude proklínat při každém pohledu do zrcátka. Rozhodně ale nečekejte matný finish, to ani náhodou. Oriflame BB opravdu vytváří projasněný tón pleti a pudr je absolutní nutnost. O další přepudrování si pleť řekla  ve 24 °C o 5 hodin později. V průběhu dne se krém trochu vytrácí, ale věřte, že večer bude opravdu co odličovat. Na oficiálním webu Oriflame se už vyskytlo několik vyjádření k tomuto produktu. Reakce jsou velice rozmanité. Někdo tvrdí, že je krém hutný a nejde mu rozetřít. S tím rezolutně nesouhlasím, konzistence se podle mě opravdu povedla. Pokud BB zažilo nějaký extrémní teplotní zvrat, je možné, že se to odrazilo i v jeho konzistenci (mluvím z vlastní zkušenosti – při nešetrné přepravě opalovacího krému v rekordních teplotách  se z ultra lehké textury stal nepoužitelný kyd). Většina si  spíše stěžovala na příliš intenzivní rozjasňující efekt. V tomto ohledu souhlasím s hlasem lidu, rozjasnění ano – ale s mírou. Vy, které zápasíte s matnou pletí, se mějte na pozoru. S tímhle BB nebudete kamarádit.



Pokud doma ještě žádné BB nemáte, můžete ho zkusit. Další skupina, kterou by mohl potenciálně zaujmout, jsou BB sběratelé, kteří si kupují nové členy BB rodinky už jenom z  nostalgie. Dobrou cílovou skupinou jsou i dívky a ženy, které mají během léta pleť v lepším stavu, chtějí si odpočinout od make-upu a navíc pleť chránit. Do této sorty se řadím i já. Během léta se opravdu snažím líčení eliminovat jen na to nejnutnější. Tohle BB z vás neudělá porcelánovou panenku, ale pleť s ním vypadá o chlup lepší, nechá ji dýchat a obstojně ji dělá stráž po celý den. Hlavní plus vidím ve vysokém SPF, které v létě ocení nejedna bledule.


3 komentáře:

  1. taky jsem zvažovala, že do něj za 100Kč (nebo 76Kč) půjdu, ale nakonec jsem si řekla, že ne. Doma mám jen jedno BB a to jen proto, že jsem ho dostala k nákupu :-D

    Já si počkám na ty cc nebo dd :-)

    ale moc děkuji za recenzi

    OdpovědětVymazat
  2. Fajn recenze, ale mě tenhle BB nijak nezaujal... Podle fotky se mi zdá dost mastný a já mám ráda matnou pleť.

    OdpovědětVymazat
  3. och to krytie teda nic moc :(

    Inak nezabudni sa zapojit do Weleda giveaway: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/08/weleda-peeling-super-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu mého blogu, milé komentáře i konstruktivní kritiku.