pátek 19. července 2013

Tento týden jezdím na červenou (s) COLORAM(O)U

Colorama obsadila české kosmetické  stolky. Výhodná akce v Rossmanu 1 + 1 nenechala v klidu nejednu bloggerku. Obrovská škála barev a  super ceny fungují jako magnet. 
Já měla to štěstí, že jsem 3 laky z nové řady vyhrála od Katky z innerbeautylive.blogspot.cz/.   Na první pohled jsem se zamilovala do ohnivě červeného odstínu, který  je na léto naprosto  ideální.


Balení – Oproti původní verzi působí bytelnějším dojmem, je jednoduché a elegantní.

Odstín – Pro někoho příliš velké divočina, pro mě dokonalost sama.

Nanášení- Štěteček není tolik pevný a široký  jako u Salon Pro od Rimmelu, ale po chvilce se i a něj zvyknete a pracuje se  s ním poměrně dobře.

Schnutí – Jelikož je lakování nehtů pro mě spíše doplňkovou činností a kombinuju ji většinou se psaním na počítači, schnutí pro mě  není zbytečnou ztrátou času a čekání mi utíká velice rychle. Pro výsledný efekt na fotce jsem nanesla 2 vrstvy a na závěr ještě top coat  Better than gel nails od Essence. Do 15 minut bylo dílo hotové.

Výdrž- Říkala jsem si, že 4 dny by mohl ustát. Pravda je taková, že ho mám na nehtech 7.den. Neříkám, že vypadá jako bych ho právě nalakovala, ale žádné výrazně olupování jsem nezpozorovala, a tak jej nosím dál s naprosto čistým svědomím. V tomto ohledu tedy nešetřím chválou a dostává  se mu ode mě obrovské pochvaly!


Myslím, že v tomto případě se koupě opravdu vyplatí. Za málo peněž získáte opravdu hodně dobré muziky. Za červený odstín dám ruku do ohně. Ostatní jsem zatím nezkoušela a tuším, že jejich vlastnosti se zřejmě budou lišit. 

4 komentáře:

Děkuji všem za návštěvu mého blogu, milé komentáře i konstruktivní kritiku.