pondělí 22. července 2013

Listuju...v katalogu LR

Taky rádi listujete různými katalogy? Přestože žijeme v době ovládané elektronikou a snažím se spotřebu papíru omezit na minimum, pro otáčení stránek  nejrůznějších brožur mám prostě slabost. Když jsem nahlédla do červencového katalogu od LR, zaujalo mě několik produktů. Rozhodně si je nebudu hned objednávat, ale v dohledné době bych byla ráda, kdyby mi říkaly paní. Moc dobře vím, že se bleskové nákupy příliš nevyplácí. Strategičtější je celou nákupní akci promyslet a vyvarovat se impulsivních  nákupních  ataků. S odstupem několika týdnů většinou lépe rozlišíte, zda se jednalo pouze o předmět vaší rozmařilosti, nebo výrobek skutečně využijete. Pro dnešek tedy dost mentorování a vzhůru na mé objevy.



Aloe Gel Cream
Gel cream obsahuje 50% aloe vera, dokonale hydratuje pleť bez jakéhokoli zmaštění. S řadou aloe vera mám jen ty nejlepší zkušenosti a tuším, že tohle by mohl být perfektní noční krém do horkých letních nocí.

Tvářenka Deluxe
Lisované tvářenky se těší mojí přízni již delší dobu. Tahle mě dostala zajímavým reliéfem. Díky němu obsahuje více odstínů. Výsledek vždy záleží na tom, jak se rozmáchnete štětcem – od sladké růžové až po dramatickou vínovou.
Pudr Deluxe
Tuhle vychytávku opravdu postrádám a zatím jsem ji nikde jinde nezpozorovala. Pudr, obsahující světle béžovou , žlutou a zelenou , pomáhá korigovat barevné  nerovnosti pleti.

Parfém Pseudonym
Tato sladká ovocně květinová vůně mě vždy naplní nostalgií. Pamatuji si, že když jsem byla ještě malá, tak to byl první parfém, který zavoněl mému dětskému nosíku.

Aloe vera oční krém
Zrovna mi dochází oční krém a tohle je jeden z potencionálních kandidátů na mou poličku do koupelny.

BB cream
BB creamy jsou jako mor. Nemůžete se před ním schovat a postihne téměř každého. LR přišlo s vlastní verzí již v prosinci  a stal se z něho hit minulých Vánoc. Nyní přichází v inovované podobě – ve dvou odstínech, obohacen o SPF.



2 komentáře:

  1. Z řady Aloe vera jsem měla pleťový krém, asi denní, a naprostá spokojenost. Dostala jsem ho jako dárek, ale jestli bude někdy příležitost, tak si ho koupím. Na zimu byl dokonalý.

    OdpovědětVymazat
  2. Pudr Deluxe mě hodně zaujal, díky za tip!

    VELKÁ giveaway

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu mého blogu, milé komentáře i konstruktivní kritiku.