neděle 14. července 2013

Bourjois 123 PERFECT - makeup pro (ne)dokonalou pleť


Žárovek umělá záře - spása pro vaše tváře ?

Značka Bourjois je mi velice sympatická. Jejich stíny nosím denně a mám v zásobě ještě jedno balení. Rozhodla jsem se ze stejné  firemní stáje vyzkoušet i makeup. Pro hledání mého ideáního makeupu jsem si vybrala parfumérii Douglas, kde mi vždy ochotně asistují při nákupu a věnují každé zákaznici dostatek času. Při pohledu na mou pleť konzultanta okamžitě otevřela testovací lahvičku v nejsvětlejší variantě –  51 Vanille Clair. Jeho 3 kouzelné pigmenty mě měly zbavit všech nedokonalostí, zároveň měl makeup dokonale krýt, nechat pleť dýchat, hydratovat a chránit před sluníčkem.  Pleť mi důkladně odlíčila, nanesla hydratační krém, doporučila mi peeling (vzhledem k šupinkám na čele), a pak aplikovala mnou zvolený makeup. Celý proces jsem si užívala bez ohledu na výsledek. Když celý den běháte po městě, jste vděčné za každý okamžik, kdy se vám někdo věnuje. Pod umělými zářivkami výsledek vypadal dost dobře. Barva obličeje korespondovala s odstínem mého krku a já si pochvalovala, že možná najdu svého ideálního partnera, který mě zkrášlí každý den. Poděkovala jsem a zamířila opět do víru velkoměsta.

Stačí chvilka krátká a jsme jako ze solárka!

Po 2 hodinách mě napadlo pleť zkontrolovat. Odstín 51 – na první pohled bílý jako vápno,  se výrazně změnil . V kombinaci s mojí pokožkou se téměř vytratil efekt alabastrové pleti. Makeup výrazně ztmavl a barevný přechod mezi mým krkem a tváří byl více než patrný. Když pominu tento poměrně zásadní nedostatek,  bohužel výrobku nemohu prominout další nepříjemnou vlastnost. Zmatňuje. Pro někoho možná ideál, pro mě pohroma. Zmatňující efekt totiž u mě zdůraznil všechny nerovnosti na pleti, navíc pokud máte na tvářích jemné průsvitné chloupky- buďte si jisté, že s tímto make-upem na něj pouze upozorníte. V kombinaci s pudrem (který jsem ten den neměla) si to vůbec nedovedu vůbec představit. Na stupnici krytí se pohybuje v kategorii  vysoce krycích. Je to ale vykoupeno efektem masky. Narovinu říkám, že budu raději, když mi bude sem tam prosvítat nějaká nedokonalost, než abych vypadala jako exponát z muzea.
 

Výrobek bude podle mě vyhovovat všem, které trápí mastná pleť . Je ale třeba zdůraznit, že se na ní nesmí vyskytovat žádné nerovnosti. Rovněž ho vřele doporučuji všem, kteří se neobejdou bez celodenní výdrže. Osobně si make-up nekoupím, ale věřím, že si k někomu, kdo má rozdílné nároky, cestu najde.  Jsem moc ráda, že jsem si mohla v Douglasu vyzkoušet a nekupovat zajíce v pytli.

3 komentáře:

  1. Mám hodně mastnou pleť, make up jsem vypotřebovala, ale už bych si ho asi nekoupila. Masku mi na obličeji sice netvořil, ale po pár hodinách po něm nebylo ani stopy. Zlatej Revlon ColorStay.

    OdpovědětVymazat
  2. Hezká recenze, já mám pleť v pohodě, až na to, že jí mám mastnou..:)
    Ale vyřeším to pudrem.. s make-upem jsem přestala :)
    Moc hezký blog, follownu tě :)

    OdpovědětVymazat
  3. souhlasím s touto recenzí na 100%

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu mého blogu, milé komentáře i konstruktivní kritiku.