úterý 11. června 2013

TiGi - Bed Head Style Shots Epic Volume Shampoo - existuje ještě horší šampon?


Tigi Bed Head jsem chtěla vyzkoušet už dlouho. Četla jsem na něj hodně pozitivních ohlasů, byla jsem zpočátku přesvědčená, že tohle mi bude sedět.  Jen se stačí začíst do slov výrobcových, který tento šampon prezentuje jako luxusní výrobek zajišťující maximální objem  všem vlasům. Dokáže jim poskytnout extra výživu a ochrání je od kořínků po konečky. Usnadní rozčesání, vyhladí vlasové vlákno, omezí cuchání , a když ho poprosíte ….tak vyčaruje hodinky s vodotryskem.

Zkoušela jsem ho 3 týdny, myslela jsem si, že si k sobě najdeme cestu. Ale naše osudy se rozešly, neboť naše pohledy na zdravé vlasy se diametrálně odlišují. TIGI dělá přesně to , co nemá v popisu práce. Před každé sloveso v předchozím  odstavci doplňte ne a získáte krutě pravdivou recenzi.
 
 
 


Co mi na něm konkrétně nevyhovuje?

1)      Vůně. Parfemace je silně sladká, kýčovitě žvýkačková, nechutně umělá.  Nejdříve vás překvapí, a při dalším mytí udusí.

2)      Nepěnění. Vím, že kvalitní šampon se nepozná, podle počtu bublinek. Ale jsem si více než jistá, že i ten podprůměrný by měl nějakou udělat. Tomuhle se moc do práce nechce a líně se trochu rozpění při druhé dávce.
 
3) Vysušuje. Olupuje se mi po něm kůže na hlavě. Tohle není nic pro citlivky.

4)      Výsledný efekt.  Žádný maxi objem se nekoná. Ani objem. Nic takového. Vlasy jsou prostě takové, jako bych si je umyla řadovým šamponem za méně než 30 Kč (tímto nechci urazit levné šampóny!). Pohádka o výživě a kadeřích plné síly jsou opravdu z jiného světa. Bez masky je šampon (pro mě) k nepoužití.

 
Máte chuť ho vyzkoušet ? Nebo máte rozdílné zkušenosti? TiGi u mě skončilo. A jaký je váš katastrofický šampon?

5 komentářů:

  1. Taky mi nesedl. Ale s tím pěněním je to divný, ten můj pěnil jako blázen. A stááášně blbě se vymýval. Nikdy víc.

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám naopak aktuálně šampon, který mi dokonale sedl. A to se kamarádka ještě diví, že je v něm arganový olej a přesto dodává objem. :) A navíc mám dobrý pocit z toho, že se vyrábí kousek od nás, takže je to aspoň trochu ekologičtější. :D

    http://www.bionecosmetics.cz/bio-keratin

    OdpovědětVymazat
  3. na tuhle značku mne lákala kamarádka. Jsem ráda, že jsem jí neposlechla! :D

    OdpovědětVymazat
  4. už jsem po téhle značce také pokukovala, ale asi si to ještě rozmyslím...
    Zatím mi vyhovují ty drogérkové šampony... :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu mého blogu, milé komentáře i konstruktivní kritiku.