sobota 29. června 2013

Rimmel Salon/Lycra Pro - Ultra Violet


Salon Pro od Rimmelu jsem si jednoduše zamilovala. Koho zajímají podrobnosti, ať se klikne zde. Jen ve stručnosti zmíním důvody, proč se stal mým favoritem. Vytváří efekt gelových nehtů, extra rychle schne, neloupe se, vydrží se mnou krásných 7 dní a zbožňuju jeho barvu. Navíc v Rossmannu velice často narazíte na různé slevové akce, takže se vyplatí si počkat , a pak svojí sbírku obohatit o nový přírůstek právě z řady Salon Pro.
 
Salon Pro se pyšní novým obalem a podpisem Kate. Nejedná se ale o nic jiného než o přebalenou starou verzi laků , které  nesly název Lycra Pro. V okamžiku, kdy se vyprodávaly, jsem neváhala a za 40 Kč získala nádherný fialový kousek Ultra Violet. Pro ty, které zaujme, mám dobou zprávu. Naprosto totožný lak najdou i v řadě Salon Pro, dokonce i se stejným názvem!
 

Nevěřila jsem, že by lak  za 40 Kč mohl být tak dobrý. Dámy, ale on vážně je. Rimmel u mě  v nehtové oblasti  postupuje na vyšší a vyšší příčky. Splňuje přesně to, co od laku očekávám. Intenzivní barvu, rychlé schnutí a slušnou výdrž. Pro dosažení barvy na fotografiích jsem nanesla 4 vrstvy, ale nebyl to nijak zdlouhavý proces, neboť lak zasychá velice rychle. Aplikaci výrazně urychluje a ulehčuje široký a pevný štěteček. Pane bože, proč tohle nemohou dělat všichni výrobci? Proč mám pocit, že některé laky nabírám 5 vlákny, které se strašně prohýbají a barvu to vůbec nedokáže rozprostřít (viz Essence) ? 
 
 
 

Výdrž mě nepřestává fascinovat. Trávíme společně 7 dní a jen nám spolu skvěle. Asi dokoupím další odstín….

8 komentářů:

  1. Ahojky sl. Jahodová :-) moc pěknou levandulovou barvičku si vybrala :-)
    A dost mě zaujala zmínka o tom schnutí laku - simtě jak dlouho zhruba trvá, než lak zaschne a není měkký? Z toho kolikrát fakt šílím. A to dávám barevného 2 vrstvy :-) Bebe

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky sl. Jahodová :-) moc pěknou levandulovou barvičku si vybrala :-)
    A dost mě zaujala zmínka o tom schnutí laku - simtě jak dlouho zhruba trvá, než lak zaschne a není měkký? Z toho kolikrát fakt šílím. A to dávám barevného 2 vrstvy :-) Bebe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně to trvá ve 4 vrstvách + krycí lak cca 15 min, aby to bylo na 100% suché.

      Vymazat
  3. taky tenhle mám:) krásná barvička a ta výdrž je opravdu skvělá:)

    OdpovědětVymazat
  4. Jéé, ten fialkový ještě nemám :D
    Krásné :)

    littleann5.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. takovouhle barvičku, ale od jiné značky jsem dostala od kámošky a nemůžu si jí vynachválit

    OdpovědětVymazat
  6. Tyyjo to máš normál svoje nehty (nemyslím barvu:-D ale tvar a dýlku)?:-o Jak se o ně staráš, vypadají krásně:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano - jsou moje, čistá příroda :). Denně jím 1 lžíci dýňového oleje. Nehty se netřepí, po 3 týdnech je poznat rozdíl.

      Vymazat

Děkuji všem za návštěvu mého blogu, milé komentáře i konstruktivní kritiku.