pondělí 24. června 2013

Micelární voda Blanchette B za 29 Kč - micelární spása nebo čistící zkáza ?


Dlouho jsem ji nechávala bez povšimnutí. Pak mi ale došla milovaná Bioderma Sensibio a mě napadalo, co kdyby existovalo něco levnějšího, co dokáže Biodermu nahradit. V rámci pátrání jsem při návštěvě Kauflandu zamířila do oddělení s pleťovou kosmetickou a odnesla si blogy propagovanou micelární vodu za 29Kč.

Micelárka značky Blanchette B je určena pro všechny typy pleti a pyšní se označením hypoalergenní produkt . Má za úkol jemně vyčistit pleť, odlíčit oční partie a nepoškodit hydrolipidový pleťový film. Rovněž zklidňuje a osvěžuje, tonizuje a zvlhčuje.
 

Moje dojmy :

Balení je jednoduché. Neurazí, nenadchne. Nemám k němu výhrad. Pojďme se podívat na produkt v akci.

Vodu jsem nanesla na tampón na přiložila na oči. Na první pokus toho moc neodstranila. Proces jsem znovu opakovala, ale nebyl mi nijak extra příjemný. Napotřetí byl oční makeup definitivně pryč, ale moje oči 2x nadšené nebyly. Víčka jsem měla vysušená a zřejmě by nebyla příliš poctěna, kdyby musely tento postup  absolvovat opakovaně. Vodu jsem následně použila na odstranění make upu z obličeje. Jelikož micelárkou pouze dočišťuji, obstála celkem slušně a hned napoprvé zbytky nečistot vzala útokem. Opravdu se s tím moc nepárala a nějaký hydrolipidový film ji zřejmě moc nezajímal. Opakovalo se to samé jako u očí. Mně prostě pokožku vysušuje. Další negativum vidím v parfemaci.   A ptám se, kdo vymyslel tento puch. Rádoby květinová vůně spíše připomíná chemický odér. Nebylo by jednodušší, kdyby produkt nijak nevoněl?
 

Ne/koupit ?

Ačkoli má recenze spíše vyzněla v neprospěch vody Balnachette, myslím, že to není zase taková tragédie. Za 29 Kč získáte 200 ml „micelární“ vody, která  obstojně dočistí vaši pleť.  Kdo je odvážný, může ji zkusit i na oči, na moje líčení je ale zkrátka krátká. Velký černý puntík ode mne dostává se nelibou vůni, která  k mému negativnímu hodnocení přispěla vysokou měrou. Micelárce rovněž nemohu prominout mírné vysušování pleti.

Jsem si jistá, že tento produkt  si své spotřebitelky najde. Ocení jej zejména ty, které netrpí na citlivou pleť a přežijí květinový odér.  Co si budeme říkat, za 29 Kč se vyplatí vyzkoušet. Buď v ní najdete skvělou náhradu dražších micelárek, nebo ji využijete jiným způsobem – například na  rychlé vyčistění štětců, když nestíhám.

5 komentářů:

  1. Také jsem na ni psala recenzi a musím říct,že já jsem z ní naopak nadšená :o) Mám už třetí balení,odličuji s ní i oči a dokonce mi voní :-D Ale každý jsme jiný a preferujeme něco jiného,takže můžeme být jedině rádi,že je na trhu takový výběr :-) Jinak recenze jako taková hezká.Stručná,jasná,sdílná.

    OdpovědětVymazat
  2. Mě taky vysušuje :-/ A zanechává na obličeji lepkavej film.

    OdpovědětVymazat
  3. Takú otrasnú recenziu som už dávno nevidela. Kúpila som si ju bez toho, aby som predtým čítala nejakú ódu na ňu a som úplne spokojná. Žiadny puch, ani odér, sa nekoná. A logicky, keď niečo vysušuje, tak sa potom používa hydratačný krém. Taktiež ani lepkavý film nezanecháva, to robí akurát slávna Bioderma

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím, proč ti tato recenze přijde otřená. Kvalita článku je dle mého soudu přinejmenším průměrná a vyjadřuje čistě moje postřehy. Moje voda je parfemovaná a její vůně mi opravdu nesedí. Navíc nechápu, proč bych měla škody napáchané vysušující vodou dohánět hydratačním krémem. Dle mého názoru má voda pokožku zklidnit a nikoli ji připravovat o další vláhu.

      Vymazat

Děkuji všem za návštěvu mého blogu, milé komentáře i konstruktivní kritiku.