čtvrtek 13. června 2013

Kde bydlí moje štětce?


Káva je moje láska a každodenní radost. Chvilka strávená vypitím jednoho šálku mě dokáže alespoň na chvíli přenést do oázy klidu během rušného dne. Ochutnala jsem snad všechny běžně dostupné značky na našem trhu a Café Essence od Douwe Egberts si mě získalo natolik, že jsem už spotřebovala 10 balení, přísahám! Káva se nabízí ve dvou provedeních. Fialovou verzi si zamilují vyznavači intenzivní silné chuti. Ti, kdo upřednostňují střední zlatou cestu, budou nadšení „oranžovou“ kávou. Nejenže káva dobře chutná, navíc vám po spotřebování zůstane roztomilá krabička, pro kterou jsem našla řadu využití. Určitě si v ní najdou místo poházené tužky, které tak získají domov  ve stylovém stojánku. Rovněž zde skladuji gumičky, sponky a pírka. Nic se nevysype, neboť lze krabičky uzavřít gumovým dobře těsnícím víčkem. 
 Nejvíce jsem ale pyšná na poslední verzi použití- stojánky na štětce. Na celém nápadu se mi nejvíce libí, jak k sobě krabička se štětci vzájemně ladí.  Štětcům na oční stíny jsem vyhradila fialovou verzi obalu (společnost jim rovněž dělají řasenky). Sadě Core collection (+ dalším štětcům na obličej) od RT jsem věnovala oranžovou sestru.
 
 
 Brzy vám podrobně obsah stojánků představím.Jak se vám nápad libí?  Jak využíváte prázdné obaly od kávy VY?

4 komentáře:

  1. Nevím, jestli mám nejdřív obdivovat ty plechovky nebo ty štetečky :-D. Krásně sladěno!!! Můžeš mi prosím Tě říct, kde nakupuješ tohle kafe? Já většinou kupuju čerstvě mletou v jednom krámku, ale zkusila bych i tuto známou značku.Díky. Zdravím.eM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho kupuju v Albertu. Je to ale klasická intant.káva, tak snad nebudeš zklamaná....

      Vymazat
    2. Díky za tip - já moc instantku nepiju, ale můj partner ano - tak si třeba dáme spolu :), vypadá fakt dobře...Těším se na Tvůj rozbor štětečků :)

      Vymazat
  2. Plechovky jsou super, mě se hrozně líbí takové ty s orientálními nebo květinovými vzory od nějakých echt čajů, jen jsem se pořád nedokopala nějaký ten čaj zakoupit, vypít a radovat se z dózy:)))

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu mého blogu, milé komentáře i konstruktivní kritiku.