sobota 15. června 2013

Douglas čistící pěna - konečně JEMNÉ čištění pleti ?


Koncept produktů Douglas je mi  velice sympatický.  Chcete produkt jen vyzkoušet? Kupte si velikost XS. Oblíbili jste ho natolik, že vám malé balení absolutně nestačí? Při příštím nákupu vložte do nákupního košíku verzi XL.  Na celou řadu Douglas pravidelně poskytuje různé slevové akce, nejpopulárnější je zřejmě 2+ 1 zdarma, takže si tuto kosmetiku opravdu může  dopřát  téměř každý.
 

Při poslední zastávce v Douglasu (která se konala hodně dávno :D) , jsem si odnesla čistící pěnu v malém balení. Obsluha mi výrobek nijak nevnucovala, jen se zmínila, že je to jeden z nejjemnějším „čističů“ na obličej, který nevysušuje ani nedráždí. To byla pro mě velká výzva. S většinou gelů a pěn mám obdobné zkušenosti.  První 2 dny dobré, pak  se pleť začíná cítit jako sušenka. Jemná pěna ve mně vzbudila velkou  důvěru a vkládala jsem do ní velké naděje. Na vyčistění obličeje stačí jedno pumpnutí a pěny je habaděj. Přestože jsem zkoušela verzi XS, vydržela mi celý měsíc! Po nanesení na pleť mě kůže nijak nepálila. Pěnu jsem vždy vmasírovala jemnými krouživými pohyby a opláchla vodou. Pleť nepnula, cítila se komfortně. Bohužel druhý týden se opět dostavily obvyklé problémy- vysušování. Na druhou  stranu ale musím říct, že nebylo nijak dramatické a možná byl tento negativní jev způsoben výraznými teplotními změnami, neboť jsem pěnu začala používat v zimě, kdy udeřily nejkrutější mrazy. Myslím, že v létě, kdy se obecně trochu více mastí každá pleť, by pěna mohla fungovat na 100%. Za sebe mohu tedy produkt doporučit. Pleť dobře odlíčila, nedráždila, žádné červenání se nekonalo. Když pominu jemný vysušovací efekt , byla jsem vlastně velice spokojená.
 

3 komentáře:

  1. Tuším, že cena se pohybuje mezi 60 až 80 Kč.

    OdpovědětVymazat
  2. Taky ji mám a nezdá se mi, že by vysušovala :)) a na odličování ji teda nepoužívám... spíš jen tak občas na dočištění pleti, a to opravdu jen když si vzpomenu... není to pro mě "must have" produkt... dostala jsem ho k nákupu jako dárek :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu mého blogu, milé komentáře i konstruktivní kritiku.