středa 26. června 2013

Dermacol LOVE LIPS - mnoho povyku pro nic ?


Svět miluje Baby Lips, Češky zbožňují Love Lips.  Tyhle balzámy dokázaly pobláznit celou republiku. Stojí ale opravdu zato?
 

Vlna touhy po Baby Lips od Maybelline se mi vyhnula velkým obloukem.  Nechávaly mě naprosto chladnou. Z nějakého nepopsatelného důvodu ve mně barevné balzámy nebudí příliš důvěry. V minulosti mi stačilo tónovací  labello, které rtům nedodalo žádnou bavu, chemicky zapáchalo a jako „bonus“  vůbec nehydratovalo.

Před 14 dny jsem byla nucena změnit názor. Tropické teploty, které bořily rekordy, změnily moje nároky v péči o rty. Jelikož jsem v těch nelidských vedrech trávila velkou část dne  venku vystavena přímému slunečnímu záření, musela jsem se mazat , mazat a mazat. Tělo, obličej – na to použijete krém s SPF, ale co citlivé rty? I ty se musí chránit a spálit si je můžete raz dva! Představte si, že jsem neměla jediný balzám nebo rtěnku s SPF. Tak jsem zavítala do blízké parfumérie , kde jsem  obsluze popsala své požadavky. Chtěla jsem něco v formě lesku (protože tuhé věci  horku neodolají a nepěkně se roztékají) ,co obsahuje ochranný faktor. Slečna prodavačka prošla regály a stroze mi oznámila, že tohle nevedou. Zklamaná jsem zašla do DM pro sojové mlíko. A znáte to, že? Jdete pro mléko a vrátíte se s dalšími x věcmi navíc. Zrovna vybalovali stojánek Dermacol s novými balzámy Love Lips. Kdybych neviděla nápis značky, dala bych ruku do ohně za to, že jsou opěvované Baby Lips.

Love Lips si kladou nemalé cíle. Dermacol připravil balzám, který má rty zvláčnit, dokonale o ně  pečovat. Rtům má dodat svěžest a hedvábnou jemnost. Dokáže je barevné tónovat, zanechat lesklé a vyhlazené po celé hodiny. Jeho vyživující textura vytváří ochrannou vrstvu , která zabraňuje vysušování. SPF 15 je perfektní na léto a roztomilý  srdíčkový tvar má zajistit snadné vykreslení rtů.

K dispozici je 6 variant  různých vůní a barev, které nesou jméno láska v několika světových jazycích.  Naštěstí byly v obchodě testery,  takže jsem je mohla všechny řádně očuchat.

01     Světle růžový . Má vonět jako hrozny. Mně to vonělo jako sladké bonbóny. Barva je velice světlá, taková barbie pink.

02     Přirozená  barvička s vůní broskve. Ta mi zavoněla hned v první chvíli. Neskutečně jemná vůně, přirozená, žádný umělý puch.

03     Tmavší růžová s vůní melounu. Budu se opakovat. Láska na první přičichnutí. Jemně sladký, nikoli přeslazený.

04     Sytě červená jahoda. Líbila se mi barva, ale parfemace asi nejhorší- silná, nepříjemná.

05     Tmavě růžová višeň. Višně jsem moc necítila, vlastně nedokážu přesně charakterizovat, jak přesně voní.

06     Tmavo hnědo růžová čokoláda. I tento adept si notoval s mými čichovými buňkami.

Odnesla jsem si číslo 02 a 03 – broskev a meloun.  A jak obstály na české Sahaře ?
 

Balení

Design obalů působí velice hravým dojmem. Je barevný, jistě každého zaujme. Inspiraci v Baby Lips nelze popřít. Na druhou stranu jeho pestrost může odradit od nákupu konzervativnější typy, které preferují jednodušší obaly. Produkt váží 3,5 g.
 
 
 

Nanášení, výdrž

Balzámy jsou rtech opravdu příjemné. Vytvoří slibovanou jemnou vrstvu a vydrží okolo 2 hodin. V letních parnech mi  jeho hydratační schopnosti plně vyhovují, ale obávám se, že v podzimních a zimních měsících má ústa nespasí.

Velké plus ode mě dostává i za výdrž v zavazadle. V úvodu jsem se zmiňovala, že jsem hledala píše něco v tekutější  formě, neboť se mi všechno v kabelce roztékalo. Přestože  jsou Love Lips v tuhé verzi, nijak výrazně nezměnily svůj tvar ani skupenství.

Barva

Love Lips mají barevně tónovat rty. Na mých ale příliš nevyniknou. Vybrala jsem si barvy, které spíše korespondují s mým odstínem rtů. Nebyl to ale můj záměr. Při umělém světle v DM vypadaly trochu jinak, všechny působily poměrně výrazným dojmem. Na světle denním jsem pak zjistila, že se pigmentace liší. Takže poučení pro příště – nebát se výrazných barev!  Mým rtům spíše dodávají jemný lesk. Nevnímám to ale jako nějaký deficit, vždy je možné přes ně nanést výraznější rtěnku.
 

Ne/koupit?

Dermacol mistrně využil prohloupení Maybelline a dal Českám něco, co se Baby Lips hravě vyrovná (soudím dle srovnávacích recenzí). Navíc nákupní horečku podpořil výhodnou akcí na internetu, kde jste mohli 2 balzámky ukořistit za cenu jednoho. Mnohé akce pohltila natolik, že se vybavily všemi 6 odstíny. Mně bohatě stačí můj meloun a broskev. Plní přesně to, co jsem od nich očekávala. Jemně hydratují, dodají rtům „šťávu“ a chrání je před sluníčkem. Pokud hledáte vyšší pigmentaci, tak berte ty nejvýraznější odstíny. V reálu budou mnohem tlumenější než pod umělým zářivkovým světlem. Pokud vám nevyhovuje jejich vůně, ale zamilovaly jste se do barvy, přimhuřte oko, neboť vůně není na rtech vůbec cítit.

Love Lips doporučuji všem, kteří hledají příjemný balzám na léto se sluneční ochranou, vtipným obalem a funkčním obsahem !

3 komentáře:

  1. Pobavila jsi mě tím nákupem sójového mléka v dm a....přesně takhle totiž nakupuju já. Jdu koupit mléko pro dceru a v košíku mi skončí fůra jiných věcí :-D. Já na ty balzámy koukala, ale zatím jsem odolala připadalo mi, že za tu cenu se mi nechtějí zkoušet - i když na balzámy jsem celkem ulítlá. Momentálně si užívám lip butters od Revlonu, ale možná ještě neodolám, když čtu Tvou chválu :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se teda tohle taky nějak vyhnulo. :D Víc, že jsem o nich všude četla, ale ještě jsem si je nepořídila a myslím, že to bez nich zvládnu. Jinak super článek.
    Style Without Limits

    OdpovědětVymazat
  3. ja som tiez podlahla a kupila si presne tie dva, ktore mas aj ty:) boli by fajn, keby nemali tak nekvalitny obal, v ktorom sa tie tycinky cele knisu a mne sa dokonca aj na spodu ulomili. uz ich mam skoro spotrebovane a na zaciatku sa mi zdalo, ze hydratuju lepsie, ale cim dlhsie ich pouzivam, tym som nespokojnejsia a pery mam este viac vysusene.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu mého blogu, milé komentáře i konstruktivní kritiku.