sobota 18. května 2013

Rimmel Salon PRO aneb lakujeme s Kate


Není to tak dávno, co  Rimmel vyprodával v drogériích po celé republice laky z řady Lycra Pro. A měl k tomu pádný důvod. Starý Lycra Pro musel uvolnit místo žhavé novince – nové řadě Salon Pro, kterou zdobí podpis samotné Kate Moss. Kdo měl štěstí, mohl ukořistit Lycru Pro za akčních 49 Kč. Kdo si počkal o týden déle, ušetřil ještě desetikorunu navíc.  Prázdné regály se co nevidět zaplnily novými lákadly – a já shodou okolností pátrala po  decentním laku v jemně růžovém odstínu, který by přežil alespoň 5 dní v neporušeném stavu. V Rossmanu jsem narazila na slevu 25% na sortiment značky Rimmel a rovněž mé oko zaujala „nová“ řada Salon Pro. Záměrně píšu v uvozovkách  nová, neboť mám pocit, že odstíny, které jsou dostupné v našich drogériích jsou naprosto totožné s těmi, které nabízela řada Lycra Pro.  Moje představy naplňoval odstín new romantic a bez váhání jsem přikročila k zaplacení.
 
 
Nový lak se od původního liší  víčkem , které je podstatně větší a  ze shora je do obalu vyražen symbol královské koruny . Další rozdíl je patrný na obale, na kterém se blýská jméno Kate. Štěteček je podle mě báječný a naprosto totožný s tím, který měl jeho starší kolega. Vyhovuje mi jeho šířka, která lakování výrazně urychlí. Rovněž pozitivně oceňuji pevnost, štěteček se nijak netřepí , hezky drží tvar. Barva také splnila moje očekávání.  Přesně takovou jsem potřebovala.  Světle růžová vypadá  velice jemně a decentně. Nehty působí upraveným dojmem. Po nanesení lak vytváří  gelový efekt, který jsem ještě podpořila ochranným lakem od Essence. Pokud budu hodnotit výdrž, lak ode mě dostává jedničku. Výrobce deklaruje 10 dní . To zní jako pohádka, byla jsem smířená s tím, že když se mnou zůstane 4 -5 dní, budu vděčná. Lakovala jsem ve dvou vrstvách a své „dílo“ zakončila bezbarvým lakem od Essence. Níže přiložené fotky jsem fotila po 7 dnech, co mám lak na nehtech. Myslím, že tohle je opravdu slušný výkon.
 
Za mě mohu lak opravdu doporučit. Jeho kvalita a obsah je naprosto totožný ( a stejně tak dobrý) jako stará Lycra Pro. Vyhovuje mi zvolená barva, gelovější konzistence , pohodlné lakování, rychlé schnutí a především  výdrž ! Dle mého názoru je to zřejmě jeden z nejkvalitnějších laků v místních drogériích, které nejen hodně  slibuje , ale především opravdu  dobře vypadá a vydrží

6 komentářů:

  1. Pěkný , slaďoučký ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. No tak ten vypadá úplně božsky!! Já mám na tyhle nové laky nějaký slevový kupon do dm na 50%, tak si asi koupím tenhle odstín :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá krásně! Já jsem si za těch padesát korun koupila ten starý Lycra Pro ve světle fialkový barvě a taky skvěle drží! Jen se musí dát čtyři vrstvy :/

    OdpovědětVymazat
  4. pekna barva:)

    PS: Na mem blogu je letni giveaway, budu rada kdyz se pripojis:)
    http://bridgeofmemories.blogspot.cz/2013/06/summer-giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  5. Stejný jsem si koupila včera, už se těším až nalakuju :-D. Vypadá nádherně

    OdpovědětVymazat
  6. Ta růžová je krásná, asi si jej taky pořídím ejště v nějaké jiné barvě než v červené..

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu mého blogu, milé komentáře i konstruktivní kritiku.