úterý 21. května 2013

Avon Extra lasting - aneb šok z katalogu


Červená rtěnka budí obdiv, někdy pohoršení , je odvážná a dokonce umí být i decentní- záleží jen na odstínu, který si vyberete. Rudé rty jsou  ikonické stejně  jako kočičí oči.  Snad každá žena je někdy vyzkoušela a téměř všechny ženy ví, jak těžké je najít tu správnou červenou. Špatný odstín zdůrazňuje žluté zuby a nelichotí vaší pleti. 
Co se týče mého vztahu k červené – cítím k ní veliký respekt a  zacházím s ní  velice opatrně a s patřičnou úctou. Rozhodně mě nedoprovází každý den, ale někdy přijdou dny, kdy i moje rty dostanou chuť se červenat. Vím, že  mi nesluší ostrá červená. Můj odstín musí být laděn do vínovo červena. Obstojnou červenou jsem sehnala u Oriflame. Ale kámen úrazu byla výdrž- nesmírně slabá. Hledala jsem něco trvalejšího a našla jsem na místě zcela nečekaném – stránkách katalogu Avon. Jejich dekorativní kosmetika mě nikdy neuchvátila a nijak výrazně jsem netoužila zkoušet další kousky, ale jednoho dne jsem si tak listovala katalogem a vidím novinku – novou rtěnku Extra lasting, slibující výdrž 8 hodin. Nejdříve jsem si chtěla objednat pouze vzoreček, ale bohužel nebyly k dostání, takže jsem rovnou riskla celé balení. Bez vzorků je to úplná loterie, většinou jsou  odstíny  vyobrazené  odstíny na stránkách na míle vzdálené od reality. Tentokrát se ale stal zázrak . Když jsem rtěnku rozbalila, její barva naprosto  korespondovala s odstínem ( eternal flame), ve kterém byla vyfocena modelka v katalogu. Průzkum pokračoval praktickou zkouškou trvanlivosti. Hned při nanesení  mě velice překvapila její neskutečně krémová textura. Přísahám, že takovou rtěnku ještě nevlastním. Chvilku po aplikaci se rtěnka jakoby vpije do rtů a nezdůrazňuje žádné rýhy ani šupinky. Vpije se a drží a vy pijete jíte a ona vás provází krásné 3-4 hodiny ve velice dobrém stavu.

Musím uznat, že tohle jsem vůbec nečekala . Ačkoli katalog láká na 8 hodinovou výdrž, myslím, že všichni víme, že je to zcela nereálné a jsem naprosto spokojená s výkonem , který rtěnka předvádí. Neslévá se, vydrží konzumaci pití i potravin. Troufám si tvrdit, že odstín eternal flame je téměř univerzální červenovínová barva (odstín na fotkách je mnohem více do růžova než reálný), která udělá radost každé ženě, která někdy zatouží vyrazit v červené!

8 komentářů:

  1. Krásná je, začínám zvažovat, že odložím svůj odpor k Avonu a vyzkouším při první příležitosti nějaký odstín. :)

    OdpovědětVymazat
  2. :-)Mám avon moc ráda a takhle vypadá hezky:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám odstín Nude blush a čekala jsem nějaký decentní přirozený odstín a ona to nějaká neurčitá hnědá TŘPYTIVÁ obluda. Nesnáším rtěnky se třpytkama :( Nechápu proč to tam jako nemůžou napsat, tak jak u laků. Kdo pak má vědět, co mu přijde.

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá moc hezky...taková nenásilná červená ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Super, díky za tip! Ta červená Ti sluší, je skoro dokonale jahodová :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  6. Ta barva je úžasná a moc ti sluší.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu mého blogu, milé komentáře i konstruktivní kritiku.