sobota 23. března 2013

Oční (ne)stíny od S-he


Ačkoli tomu počasí příliš nenasvědčuje, jaro se nezadržitelně blíží. S nástupem jarních měsíců se u mě probouzí touha experimentovat se světlými a zároveň zářivějšími barvami.
 
Když jsem ve výprodeji v DM viděla tuto paletku za 30Kč, kde se vykytovaly všechny barvy, po kterých má oční  víčka toužila, dodala jsem si odvahy a stíny si odnesla spokojeně domů. Musím podotknout, že za plnou cenu bych si je rozhodně nekoupila, nebo´t  značka S-he ve mně příliš důvěry nevzbuzuje. Moje předsudky se po vyzkoušení staly opodstatněné. Barvy jsou na první pohled krásné, ale na kůži téměř neviditelné. Zkoušela jsem to zachránit bází, ale ani ta nepomohla. Výdrž se pohybuje okolo 4 hodin a to mám prosím dost suchá  víčka. Abych stíny pouze nehanila, musím uznat, že jsou jemně namleté a mají docela dobrou máslovou konzistenci….jenže já si stíny nekupuju kvůli konzistenci, ale proto, abych se s nimi mohla  viditelně malovat. Pokud sníte o intenzivní tyrkysové, jemně šeříkové, zářivě bílé nebo meruňkové , vyhněte se stojanu kosmetiky S- he obloukem. Na druhou stranu  pokud hledáte dárek pro dospívající dívku, která je v líčení úplným začátečníkem a těší se na první své stíny, které bude moci nosit i do školy, směle nakupujte. Mohu vás ujistit, že s těmito stíny nikdy neopustí dům zmalovaná.  Jak jsem řekla, za plnou cenu bych si je nekoupila , a přijde mi od značky S- he docela drzé, že  za tyto peníze  (tuším, že plná cena je 100Kč) nabízí  téměř neviditelné stíny, když od MUA mám perfektně pigmentovanou paletku  za 4 libry :(
 ( maximum, které jsem z nich dostala - zhruba 4 vrstvy)

13 komentářů:

  1. já stíny moc nepoužívám a když jo, tak hnědé nebo bílé odstíny :))

    OdpovědětVymazat
  2. Ten druhý bych rozhodně využila :) moc se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Měla jsem taky nějaké stíny od SHE, ale byly dost hrozné, nebarvily skoro vůbec, nakonec jsem je po půl roce nepoužívání prostě vyhodila. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Troufnu si tohle říct o málokteré značce kosmetiky, ale podle mě je všecko od S-he nekvalitní. Mám doma taky pár věcí, hlavně z dřívějška a s ničím spokojená nejsem. Jinak tedy barvy v téhle paletce jsou krásné, o tom žádná.

    OdpovědětVymazat
  5. Mám je taky doma, ale skoro vůbec je nepoužívám, ale nějak mě to nemrzí kupovala jsem je ve slevě cca za 40 Kč..

    Zvu tě k sobě na jarní giveaway http://by-anett-s.blogspot.cz/2013/03/jarni-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  6. Ta (ne)pigmentace je fakt síla :/ Osobně jsem od této zančky nikdy nic neměla, takže své zkušenosti přihodit nemůžu. Nicméně s drogérkovými paletkmi obecně nemám nejlepší zkušenosti

    OdpovědětVymazat
  7. Odstíny jsou to opravdu krásné, škoda že jen na pohled, taky nemám tuhle značku ráda a asi víme proč :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Líbí se mi jakoby ta béžová, ta nejsvětlejší. :) Jinak pěkná paletka. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Po týchto som už dlhšie pokukovala :) Vidím, žeby sa oplatilo ich kúpiť
    Andy

    OdpovědětVymazat
  10. Koupila jsem si minulý týden mono stíny tyrkysové a modré a jsem spokojená,k nim barevně i tužky na oči a vypadá to dobře.

    OdpovědětVymazat
  11. já mám tyhle hnědé a špatné nejsou, sice ne top,ale ani propadák

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu mého blogu, milé komentáře i konstruktivní kritiku.