sobota 9. března 2013

Nezbytnosti v zavazadle(ch)



V žádném zavazadle mi nesmí chybět něco na pusu. Rtěnka nebo balzám- to je jedno. Prostě nějaké mazadlo.
1- Rtěnka Jewel Giordani Gold od Oriflame patří moje favority. Je úžasné krémová, nezvýrazňuje šupinky a docela slušně hydratuje. Neobsahuje žádné třpytky. Kdyby déle vydržela – pasovala bych ji na rtěnku mého života. Používám odstín Rose Blossom, který přesně odpovídá barvě mých rtů. Je světle hnědo růžová. 

 
 

2- Balzám od Yves Rocher
Nedávala jsem mu mnoho šancí, ale mile mě překvapil. Navázali jsme spolu velice blízký vztah a  doprovází mě na všech cestách za každého počasí. Voní jemně a sladce jako madle.  Rty dobře promastí a pomalu ubývá.


3-  Oriflame lipstick
Dlouho jsem hledala nějaký pěkný červený odstín. Rtěnka od Oriflame z limitované  edice není ostře červená, ale spíše do vínova laděná barva. Velice dobře hydratuje. Bohužel strašně málo vydrží.

 
4- Oriflame lipstick Very me London
Opět rtěnka od Oriflame, opět limitovaná edice pojmenovaná po hlavním městě UK. Odstín se dost výrazně třpytí, rty zahalí do broskvovo růžové barvy. Rty nevysušuje a vlastně ji spíše používám jako balzám.


 
5- Affniton concealer
Ačkoli nenabízí úplnou mega krycí schopnost , je to jeden z mála drogérkových korektorů, který si rozumí s mou světlou pletí.
 
6- LR - Marbella
Miluju koncept vůní od LR. Nabízí  je ve 2 velikostech – 100ml na doma a 30ml flakony na cesty. Vlastním 3 menší balení a neustále je střídám. Aktuálně mě nejčastěji doprovází Marbella, která podle výrobce znamená umění šarmantního svádění a pravý luxus. Nadčasově půvabná kompozice šťavnatého pomeranče, ušlechtilé růže a jasmínu, doplněná vzácným pačuli.
 
7-  Essence 24h  hand moisture balm
Příjemný krém na ruce se neztratí v žádné kabelce či batohu. Poslední dobou jsem si zvykla na tento od Essence. Svěže voní a velice se rychle se vsakuje- tuto vlastnost zejména ocení ti, kteří pracují s papíry a nemohou si dovolit ani na minutu zmastit ruce. Rychlé vstřebání je ale vykoupeno nižší hydratací rukou. Zpravidla nanáším 2 až 3 vrstvy. Opravdu suchým rukám moc nepomůže. Příště se podívám po jiné verzi, neboť moje ruce potřebují výživnější kalibr
 
8- Douglas wipes
 
Pro podrobnou recenzi kliknětě.  Oceňuju zejména  jejich miniaturní rozměry  a vejdou se jakékoli kabelky.
9- Gumička
 
Klasické gumičky mi moc nevyhovují. Těm umělým fandím mnohem více. Vlasy udrží celý den a navíc jsou velice levné.
Tímto článkem  jsem vám představila moje pomocníky, které skoro nikdy nezapomenu doma. Co nesmí chybět v kabelce vám ?


8 komentářů:

  1. Ten korektor bych brala, zejména teď kdy se mi udělaly pupínky na dekoltu a to dávám za vinu teplým šálám (podle mě se k pokožce nedostane moc vzduchu a proto se mi dělají pupínky).. ale nejsem odborník, co já vím, proč je tam mám :D. Dost keců..máš krásné nehty :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak nehty mi nikdo zatím nepochválil. Moc děkuju

      Vymazat
  2. já se přiznám, že v kabelce nic z kosmetiky nenosím, protože mám takovou tendenci všechno co je tam navíc, ztrácet :D bohužel, ale už se mi to mnohokrát osvědčilo..

    OdpovědětVymazat
  3. Ten červený rúž vyzerá super :)

    nattsadventures.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Tá gumička vyzerá super, kde sa dá zohnať?

    OdpovědětVymazat
  5. Ačkoliv s sebou tahám produkty od jiných značek, na produktech samotných se docela shodnem. Rtěnka a balzám je samozřejmostí, to samé krém na ruce. Korektor je v mé kabelce k nalezení tké a k tomu ještě pudr. Záleží hlavně na tom, na jak douho potřebuji, aby mi líčení vydrželo. Někdy odcházím z domu v šest a vracím se v sedm večer, talkže to si toho beru raději víc.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu mého blogu, milé komentáře i konstruktivní kritiku.