sobota 23. února 2013

Olejová kouzla pro vaše vlasy od Avonu a Davines


Rok 2012 bych označila ve své kosmetické historii jako za přelomový. Navykla jsem si na oleje a získala jsem tendenci je patlat úplně na všechno. Moje olejové obsese začal u vlasů . Oleje dělají s vlasy zázraky. Na trhu se jich vyrojily stovky. A  to je právě kámen úrazu. Oleje, dříve čistě profesionální záležitost, vyrábí kde kdo a kde z čeho. Ceny jsou různorodé, stejně pestré jako kvalita olejíčků.
1- Olivový vlasový olej Planet Spa
První olej, který přišel do kontaktu s mými vlasy , jsem si objednala od Avonu. Recenzi určitě prostudujte. Je určen k aplikaci   na minimálně 15 min před mytím vlasů. Zejména pomáhá silně poškozeným vlasům. Takže pokud někdo zase nemá tak poničené vlasy, mohly by mu dle mého názoru plihnout. Vlasy jsou dokonale jemné a zregenerované.

S zvyšujícím se životním tempem jsem potřebovala nějakou rychlou efektivní péči a ne vždy jsem si našla 15 min na působení oleje. Začala jsem pokukovat po olejích, které se nanáší zejména do délek vlasů jak před ,tak i po umytí.  

2- Avon Daily Shine Dry Ends Serum

 
Zpočátku jsem nechtěla příliš investovat, abych se vyvarovala zklamání. Opět jsem svou pozornost obrátila ke stránkám katalogu Avon a vybrala si malý olejíček slibující úlevu suchým konečkům. Konce mých vlasů jsou kapitolou samou pro sebe. Vlasy mi sahají až do poloviny zad a jejich stáří se výrazně podepisuje na jejich zdravotním stavu. Příroda mi nenadělila vlnité vlasy, jsou rovné , ale i tak jsou výrazně suché. Olej jsem aplikovala do suchým vlasů každý den a nestačila jsem se divit. Ihned po použití jsou lesklejší, přípravek se okamžitě vsakuje. Vlasy neplihnou. Nalijme si ale čistého vína. Je to taková kamufláž. Podle mě vůbec do struktury vlasů nepronikl a vždy je pěkně obalil tak „na oko“.  Spotřebovala jsem  2 lahvičky, ale když jsem olej nenanesla, žádný trvalý účinek neměl. Přesto bych jej doporučila, neboť se rychle vsakuje, příjemně voní a rychlostí světla vám zajistí  alespoň na pohled zdravější  vlasy. Osvědčila se mi aplikace na suché vlasy.
3 - Advance Techniques 360 Nourishment Moroccan Argan Oil Leave in Treatment
Když Avon představil novou řadu slibující obsah marockého oleje, věděla jsem, že musím ukořistit olej . Celá řada obsahuje masku, kondicionér, šampon a olej. O první tři přípravky jsem moc nestála, neboť jsem obecně k šamponům, maskám a kondicionérům od Avonu výrazně skeptická. Olej je trochu hutnější než jeho kolega. Aplikuje se do vlhkých vlasů. Zkoušela jsem to i na suché,ale nepřineslo to takový efekt. Postačili 2 kapky. Rozdíl  je opravdu patrný před a po aplikaci. Vlasy jsou vyhlazenější, lesklejší, ale nez zbytečného zatížení

Pokud se ptáte, který ze dvou olejů od Avonu zvolit, poradím vám následující :
  •  Když máte výrazně poškozené vlasy, šáhněte po olivovém oleji od Planet Spa.
  • Trápí vás suché konečky, bojíte se plihnutí vlasů a rády si olej dáváte do suchých vlasů i v průběhu dne, abyste dosáhly většího lesku? Berte ten se zelenou lahvičkou.  
  • Nemáte čas na masky, ale chcete něco navíc pro svoje vlasy po umytí ? Podívejte se po oleji s marockým olejem.
4- Davines  Oil Absolute Beautifying Potion
 
Abych vás ale ještě více zmátla, objevila jsem před měsícem něco, co podle mě nemá konkurenci. Jedná se o olej od značky Davines. Navštívila jsem dvoje kadeřnické potřeby a všude jsem se dozvěděla to samé- jedná se o to nej mezi všemi oleji. Mě nezbývá nic jiného, než předchozí tvrzení potvrdit. Seznamte se s multifunkčním zázrakem! Regeneruje vlasy, dokáže zkrotit bujaré vlny, zachraňuje třepící se konce. Lze ho aplikovat na sucho , na mokro, před umytím, po umytí, nebo jako regenerační balzám. Jako bonus chrání vlasy před tepelnou úpravou. A spotřeba ? Do mých dlouhých vlasů stačí 1 nebo dvě kapky! Mám ještě pokračovat ? Budu! U mě funguje jako tužidlo ! Vetřu 1-2 kapky do délek vlasů a vlasy vyfoukám do hladka….a oni nádherné drží a navíc se parádně leknou. Bonusem je úžasná , naprosto specifická vůně .  Zapátrejte na internetu, přečtěte si i cizí recenze a zjistíte, že tento olej dokáže zázraky  nejen na mých vlasech. 
 
 
 
Davines oil je k dostání ve dvou velikostech – 50 ml nebo 135 ml. Je na vás, jakou lahvičku si zvolíte. Já z opatrnosti zvolila tu menší, ale jsem si jistá, že příště kupuju 135 ml. Menší velikost není příliš výhodná. V prasátku si našetřete mezi 200 až 300 Kč. Za větší balení zaplatíte 400Kč, takže vás 1 ml vyjde na 2,96Kč  a 30 ml na 89 Kč ! Ve výsledku je tedy Davines oil levnější než ten od Avonu a kvalitou je nesrovnatelný!

Zkusíte ho ?

11 komentářů:

  1. Ten druhý mám taky a už jsem si na něj dost zvykla:) Brzo mi dojde tak objednám ten novější:))

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za recenzi! Hned si objednávám olivový vlasový olej od Planet Spa. Právě již používám i zbylé dva olejíčky od Avonu... Zázraky se zrovna nedějí, ale tak do třetice všeho dobrého :D

    OdpovědětVymazat
  3. Sérum na suché konečky používám také. Nádherně voní a vlasy mi přijdou lesklejší a zdravější :). Ale opravdu bohužel jen po použití a žádné dlouhotrvající účinky jsem nezaznamenala. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Také olejčeky by som brala :)

    OdpovědětVymazat
  5. Používám ten druhý a nemůžu si stěžovat :-)

    OdpovědětVymazat
  6. teda, na ty olejíčky se musím mrknout, vypadají slibně :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ten olej od Davines teda musím fakt vyzkoušet :))

    OdpovědětVymazat
  8. Z Avonu som vyskúšala Sérum na suché končeky presne toto, ktoré máš aj ty v recenzii a tiež kúru s marockým arganovým olejom. Mne viac vyhovovala tá kúra, vlasy boli po nej jemné a keď som si ju naniesla na mokré vlasy po vysušení bolo skutočne cítiť, že som nejaký olej do vlasov votrela, boli hebké a jemné.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
  9. Olejicek id Davines je bozi :) nadherne voni a vlasy jsou po nem jako vymenene :) na moje jemne trepici se vlasy uplby zazrak..a vubec nemasti vlasy!

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu mého blogu, milé komentáře i konstruktivní kritiku.