neděle 3. února 2013

Nová láska - hydrofilní odličovací olej od Saloos


Můžete na sebe patlat milion kouzelných sér, kupovat krémy za tisíce, ale pokud nebude pleť při jejich aplikaci dokonale vyčištěná, budou tyto investice zcela zbytečné. Čištění pleti je základ. Každý typ pokožky vyžaduje jiný způsob očisty.  Já ten svůj hledala dost dlouho. Minulý rok jsem zkusila pro mě něco zcela nového a jsem si více než jistá, že ho v následcích měsících  nebudu měnit.
 
Denně nosím make.up nebo BB cream, větší nedokonalosti maskuju korektorem. Pro odličování jsem dříve zejména používala pěnu, která byla mé pleti nejpříjemnější. Ať jsem zkoušela jakoukoli značku, moje pleť byla vždy trochu vysušená, ačkoli nejsem majitelka suché pleti. Po vyčištění pěnou jsem zbytky make-upu odstranila milovanou micelární vodou Sensibio H2O  od Biodermy. Někdo si možná položí otázku, proč se neodličuji pouze micelárkou, když tak dokonale odličuje. Ona opravdu zvládne kompletně odlíčit i bez předchozí očisty pěnou , mlékem či gelem, ale ta spotřeba vatových tampónů! Já totiž nenávidím, když bych si musela obličej přejíždět špinavým tampónkem, takže ve výsledku bych spotřebovala cca  4 tampóny . Proto raději prvotní nánosy smyju nějakým jiným čistidlem.
 

V listopadu jsem ze zvědavosti vyzkoušela hydrofilní odličovací olej od Saloos a moje nadšení z něj trvá už čtvrt roku. Čištění olejem je rychlé a důkladné  – bez nutnosti vatových tampónků.  Troufám si říci, že tento způsob čištění je vhodný pro každý typ pleti, neboť v nabídce najdete olej pro každou pokožku. Aby čištění bylo efektivní, je nesmírně důležité, přípravek správně použít- v případě olejů se často lidé dopouští zbytečných chyb, které snižují jejich účinnost. Někdo navlhčí vatový tampónek , na navlhčenou plochu kápne několik kapek oleje a krouživými pohyby odličuje. Já preferuji jiný postup: Navlhčím si pleť vodou. Pak nanesu 3 -4 kapky  oleje na pleť, jemně začnu kůži masírovat a vytvoří se  jakási tekutina -  její konzistence připomíná mléčnou pěnu. Pokud chci větší množství, přidám na obličej pouze vodu a pokračuju v masáži obličeje. Celé dílo pak smyju vodou. Obličej ve finále dočistím micelárkou , která ale už nemá téměř co odličovat.  Nejvíce mi na tomto způsobu odličování vyhovuje, že pleť nepne, nepálí, nečervená, necítí se vysušená apod.  Dokonce jsem ho zkoušela i na oči. Oční make-up odstranil na jedničku, jen  jsem po něm chvilku viděla mlhavě : ) Olej  jsem doporučila i své kamarádce, která má o hodně mastnější pleť než já a rovněž si nový způsob odličování zamilovala.

Další milá zpráva, kterou pro vás mám , se týká finanční náročnosti olejového čištění. Olej používám na intenzivní čištění každý den večer po 3 měsíce. Vážení, teprve s nadcházejícím 4. měsícem se blížím do poloviny lahvičky. I kdybych jej používala na čištění ráno a večer , tak by přípravek jistě vydržel 2-3 měsíce. Ceny se liší podle druhu oleje, který si vyberete. Já za ten svůj ( o objemu) 50 ml) dala 80 Kč. Někomu se to může zdát příliš, ale uvědomte si, jak dlouho mi olej vydrží. Pokud si  toto čištění oblíbíte, můžete si opatřit i větší a ještě výhodnější balení.

Důležitou informaci, kterou nesmím opomenout, je skladování . Pamatujte , je to olej. Nevystavujte ho světlu , ani teplu. Proto mu připravte nějaké suché spíše chladnější stanoviště , ideálně na tmavém místě.

Aktuálně používám meduňkový olej. Má jemnou vůni , trochu je cítit po citronu. Kamarádka si oblíbila bergamot. Pokud se obáváte alergické reakce kvůli parfemaci, zvolte neutrální olej.

Trápí vás problematická  pleť ?
Sáhněte po oleji s nápisem bergamot, tea tree či lemon tea tree

Pro mastnou a smíšenou  pleť se hodí  Ylang- Ylang či meduňka.

Zralou a unavenou pleť potěší levandule nebo Ylang- Ylang.

Suchou pleť budu konejšit růžové dřevo.

Pokud stále váháte, který olej zakoupit, vybírejte z nejuniverzálnějších adeptů, mezi které patří neutrální , levandulový, meduňkový či ylang ylang.

7 komentářů:

  1. Já tento olej našla v nějakém beauty boxu, vyhovoval mi moc, ale bylo mi líto těch tamponků, taky to bylo zdlouhavé, ale asi si koupím plné balení a vyzkouším tento tvůj rychlejší a jednodušší způsob.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bez těch tamponků je to mnohem lepší : )

      Vymazat
  2. Saloos hydrofilní oleje byly mé první oleje na obličej. A byly skvělé. Měla jsem celou růžovou sadu a pak ten levandulový. Stále ale hledám ideální odličovač na oči, protože tohle sice funguje, ale já pak mám v očích mlhu, takže houby vidím:)Veronika

    OdpovědětVymazat
  3. O oleji přemýšlím, už jsem na něj slyšela samou chválu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tenhle olej je to nejlepší na obličej co jsem kdy měla, vysekal můj obličej z množství neduhů včetně pupínků a suchých míst. Když se mi stalo, že mi došel, moje pleť se zhoršila, ale jakmile ho nasadim, po tejdnu je zase vše ok. Vyzkoušela jsem už všechny a ve funkci se takřka neliší, je uplně jedno jakej olej se použije. Jediný co můžu potvrdit je, že po Růžovym dřevě je pleť víc vláčná:)

    OdpovědětVymazat
  5. super!! taky je ráda používám, já mám momentálně tyto dva http://jina-blog.blogspot.cz/2013/03/hydrofilni-odlicovaci-oleje-saloos.html taky se mi na nich líbí to, ze plet nevysušují a přitom ji dokáží solidně vyčistit...a ta přírodní aromata ach!

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu mého blogu, milé komentáře i konstruktivní kritiku.