sobota 9. února 2013

Jak jsem 183 dnů testovala čístící ubrousky II.


 
4- babylove ultra sensitive pflegetucher
V DM se velké oblibě těší Balea, privátní značka, která přináší za rozumnou cenu nepřeberné množství výrobků pro celou rodinu. Aby ani ti nejmenší nepřišli zkrátka, nabízí speciálně pro ně tento řetězec ucelenou řadu babylove. Láká na příjemné ceny a garantuje tu nejjemnější péči o dětskou pokožku. Tuším, že se ubrousky vyrábí ve 3 verzích. Já si vybrala ty s označením  sensitive. Už bych to neudělala. Sice nejsou parfemované, ale oproti Nivee  mají mnohem drsnější povrch. Navíc nepříjemně vysušují pokožku. Jelikož jsem ale zásadně proti plývání a snažím se každému produktu najít alternativní využití, i zde jsem na něco přišla. Ubrousky jsou perfektní na čištění tlapek mého psa. Přijdete z procházky,  vezmete 3- ubrousky, hezky utřete nečistoty ze psích pacek. Můj zlatý retrívr  si nestěžuje. Tuto metodu používám dlouho a vyhovuje nám oběma.
 
 
5- ubrousky Douglas
K těmto ubrouskům mám rozporuplný vztah. Jsou skvělé, ale jak na co. Velké plus dostávají za 2 provedení XS a XL. Balení XS je opravdu miniaturní , obsahuje 10 ks, vejdete se i do té nejmenší kabelky. Dají se znovu uzavřít, nevysychají. Povrch ubrousku je podobný jako u Nivei , to umožňuje příjemnější a efektivnější čištění. Ubrousky jsou opravdu  hodně nasáklé tekutinou. Netrhají se.  Tyto ubrousky nespadají do kategorie dětských a jsou opravdu určeny k důkladnému odlíčení. Make up dokážou odstranit bez problému, ale  s odlíčením očí u mě dost bojují. Pokud na ubrousek nenanesu odličovač, na víčku a řasách zůstávají zbytky stínů a řasenky. V domácím prostředí se dá  tento handicap snadno napravit kapkou micelárky. Ale představte si , že si je berete někam na cestu  a opravdu spoléháte na jejich slibované vlastnosti a nemáte s sebou žádný jiný přípravek. Vždyť to jsou přeci ODLIČOVACÍ  ubrousky ?!

Jako mínus rovněž vidím parfemaci. Při pravidelném používání začaly trochu vysušovat oční okolí.

Mnoho lidí je označuje jako nej ubrousky na světě. Já si tím tak nejsem úplně jistá. Do kabelky si je ale opět koupím.

 

6- Linteo Baby

Podle výrobce :

-          Čistící ubrousky obsahující jemné mléko s výtažky z aloe vera.

-          Čistí, hydratují, a chrání pokožku před tvorbou opruzenin.

-          Neobsahují parabeny a PEG emulgátory, tím snižují riziko vzniku alergií. Udržují přirozené PH pokožky, bez alkoholu, dermatologicky testované

Důvodem, proč jsem zakoupila ubrousky Linteo, bylo uzavírání. Jak si můžete všimnout na obrázku, nenajdete  tam takovou tu průhlednou lepící fólii, ale plastové víčko. Přišlo mi to  velice praktické. To ale  jediné pozitivum, které jsem u těchto ubrousků zaznamenala. Jsou parfemované, jejich povrch mé pokožce moc příjemný není a navíc strašně , ale opravdu vysušují kůži. Opět našly uplatnění jako čistidlo tlapek pro mého mazlíčka. Na obličej nikdy více!


 
7-  Babydream - ubrousky

Na ně nostalgicky vzpomínám. Byly jedny z prvních. Koupila jsem si tenkrát balení po 30 kusech a radovala jsem se, jaký skvělý nákup jsem to uskutečnila. Když jsem si opět chtěla koupit tuto menší verzi, obešla jsem 4 Rossmanny a všude mi oznámili to samé. Menší malení stáhli z prodeje. Lépe řečeno- stáhli z prodeje v Čechách, v Německu normálně k dostání jsou…Pokud je někde uvidíte zkuste je. Dejte si ale pozor na barvu. Rossmann se nás snaží zmást různými verzemi : existuje modrá, zelená, modro-zelená…Já prosazuji nekompromisně růžovou. Za výhodnou cenu, získáte poměrně kvalitní ubrousky, které kvalitou převyšují ty z DM.

 

8- LR

A to nejlepší na konec. Ubrousky s deklarovaným podílem aloe vera. Narovinu říkám, že nic lepšího jsem zatím nezkoušela a kdybych  neměla limitovaný rozpočet, pravidelně bych si je kupovala každý měsíc. Balení skrývá 25 ks mimořádně jemných ubrousků. Jsou dokonale pevné, dostatečně nasáklé. Nevysychají. Perfektně odličují i bez odličovače. Vaše pokožka bude po jejich použití jemnější. Garantuju vám, že se budete na odstraňování make-upu těšit. Vím, že tyto řádky spíše připomínají reklamu, ale ten, kdo je vyzkouší, mi dá jistě za pravdu. Já aloe vera miluju. Jsem tím pověstná a tyto ubrousky můj vztah k ní ještě zintenzivnily. I zde se ale najde drobná chybička – cena. Ačkoli jsou opravdu kvalitní a podle mě naprosto dokonalé, ta suma 250Kč není ideální. Já jsem je koupila v nějaké akci za přijatelnější cenu. Více zde .
ALOE VERA CLEANSING TISSUES LR

 

Shrnutí :

Přestože Niveu nemám příliš v oblibě, ubrousky u mě zabodovaly na plné čáře. Jelikož jsou cenově přívětivější než dokonalí kolegové od LR, budu si je pravidelně kupovat. Chybu určitě neuděláte, kdy uskutečníte ubrouskové  nákupy v Rossmanovi. Pokud se ve vaší blízkosti nachází Douglas, můžete zkusit štěstí s jejich ubrousky. Rozhodně se vyhněte Babylove ubrouskům z DM a Linteo Baby.

2 komentáře:

  1. Moc hezky zpracovaná recenze. Já na odličovaní používám klasické odličovací ubrousky, ty dětské zatím nechávám ležet v regálech :)
    A ty z Douglasu bych taky chtěla vyzkoušet, láká mě, jak o nich všichni básní. Jinak malé kabelkové balení odličovacích ubrousků dělá i Balea a ty jsou celkem dobré a za pár kaček :)

    OdpovědětVymazat
  2. Teda tvůj pejsek se má:) Je dobře, že najdeš pro všechno využití. Já obecně moc odličovací ubrousky nemusím, po většině si připadám ulepená, uměle navoněná a vysušená.. Je to pro mě jen nouzovka na cesty. A to jsem měla ty Douglasí. Veronika

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu mého blogu, milé komentáře i konstruktivní kritiku.