čtvrtek 7. února 2013

Jak jsem 183 dní testovala odličovací/dětské ubrousky I.


Čistící ubrousky jsem dříve považovala za úplnou zbytečnost, dnes je  oceňuji zejména pro jejich praktičnost. Pomohou odlíčit, očistit ruce, utřít boty…….doma i na cestách. Ubrousky mi pomáhají šetrně odstranit oční make- up- bez zbytečného dření citlivého očního okolí. Ubrousek rozdělím na dvě poloviny, na jeho povrch kápnu trochu micelární vody Sensibio od Biodermy. Jelikož jsou ubrousky navhčené, vsáknou minium tekutiny. Ve výsledku spotřebujete méně odličovače a ubrousky podpoří jeho odličovací efekt. Takto nasáknutý ubrousek přiložím na oční víčko po dobu 30 sekund , a pak opatrně stáhnu kompletně celý make-up. Jelikož na ubrousek aplikuji micelární vodu, tak pro ně nejsou důležité jeho odličovací schopnosti. Spíše se soustředím na komfort, který poskytne mým očím. Nekupuji si speciální odličovací ubrousky na make- up, ale dávám přednost dětským vlhčeným ubrouskům. Pokud jsou vhodné pro pokožku miminek, dospělému by snad také neměly uškodit. Ač se to nezdá, jsou mezi nimi propastné rozdíly a některé bych rozhodně pro očistu dětské kůže nepoužila. Ubrousky jsem podrobila přísnému testování. Každého z adeptů jsem spotřebovala alespoň do poloviny, pokud to moje kůže snesla. Test trval přes půl roku a nyní vám přináším své poznatky.
 

1-NIVEA BABY Sensitive  for newborns

Ubrousky mě zaujaly tím, že neobsahují žádný alkohol, parabeny, ani parfemaci. Měly by vyhovovat i novorozencům. V době testování jsem žádného novorozence neměla v dosahu, takže na jejich dojmy se mě neptejte. Za  sebe ale mohu říci, že se jedná o jedny z nej ubrousků, které splňují to, co uvádí na obalu.  Zamilovala jsem si je pro jejich jemnost. Nejsou tolik vlhké jako kolegové Soft and Cream, ale já jím to odpouštím, neboť moje oči nedráždily žádnou vůní ani ničím podobným. Vlhké vydrží od otevření až do úplného spotřebování, žádné vysychání se nekoná. Koupila jsem si balení rovnou větší balení a rozhodně nelituji. Anto, tyto ubrousky mohu s klidným svědomím doporučit všem citným duším, kterým hned tak něco nevyhovuje. Rozhodně je zkuste, cena je více než příznivá. Pohybují se od 50 do 80 Kč za velké balení. Nedoporučuji kupovat v drogérii Teta , tam jsem je viděla za zmiňovaných 80Kč. Výhodněji je seženete v DM či Rossmanovi.

 

2-Pampers sensitive
 
Když jsem si kupovala první ubrousky pro děti, sáhla jsem automaticky pro značce Pampers. Nevím proč, ale dodnes ji vnímám jako symbol kvalitní péče pro děti. Stejně jako Nivea Baby slibuji jemnou péči o citlivou pokožku. Ubrousky nedráždí parfemací. Ohodnotila bych je jako příjemné a průměrné. Spotřebovala jsem celé balení a ještě jedno mám uschované doma, neboť jsem je kupovala v akci 1 + 1  zdarma.  Nové balení ale otevírat nebudu, nechám si ho doma pro strýčka příhodu. Nečekejte od nich žádné zázraky, ale označení propadák si rovněž nezaslouží.

 
3-Nivea  BABY Soft and Cream
 
Aby té Nivei nebylo málo, vyzkoušela jsem jejich populární a propagované ubrousky Soft and Cream, Někdo si rozhodně pomyslí, že rozdíl mezi ubrousky 1 a 3  najde leda tak v nápisu, ale oni se opravdu liší! První odlišnost, kterou ucítíte hned při prvním použití,  je parfemace. Nivea Soft and Cream voní jemně, svěže. Mnoho lidí tuto specifickou vůni miluje.  Druhý rozdíl je patrný až s delším používání a všimnou si ho zejména lidé netolerantní vůči parfemovaným produktům.   Ačkoli jsou více vlhčené než kolegové číslo 1, paradoxně  trochu vysušují oční okolí. Proto jsem po jejich dopotřebování, šáhla pro novorozenou verzi. I přes tento menší handicap bych jim dala přednost před Pampers.

2 komentáře:

  1. Ono jsou i docela rozdíly mezi různými druhy. Od Pampers jsem měla dva druhy - bez parfemace a klasické růžové - ty mi seděly nejlíp, přitom jsem čekala, že ty druhé budou lepší. Až za rok spotřebuju zásobu, tak určitě zkusím Niveu. Někde se dají výhodněji koupit 4 větší balení.

    OdpovědětVymazat
  2. AHojky, Pampers a ty ubrousky od Nivei mam doma tez, pouzivam je jako ubrousky pro intimni hygienu, a musim s tebou souhlasit, protoze jsem je kratce zkusila pouzivat jako odlicovaky a bezvadny...hlavne, kdyz si clovek vypocita, za jakou cenu je kolik a tolik poctu ubrousku, vyjdou lacineji nez kde jake odlicovaci ubrousky urcene primo na odliceni pleti....chystam se take o tomto natocit video...uz jsem to slysela, etla a videla mnohokrát....

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu mého blogu, milé komentáře i konstruktivní kritiku.