sobota 26. ledna 2013

Najděte dokonalou řasenku !


Každá prahne po dokonalých řasách.Zkoušíme desítky řasenek a tajně doufáme, že jednou objevíme tu pravou. Rozsáhlý  experiment provedla redakce  ženského týdeníku ONA DNES, který tvoří pravidelnou přílohu pondělních novin. Nevím přesně, kdy byl článek publikován, narazila jsem na něj čirou náhodou při třídění výtisků starých novin, důležité ale je, že testované řasenky jsou ještě k dostání . Hodnoceny byly jak řasenky luxusních výrobců, tak běžně dostupné v drogériích. Trochu mě mrzí, že netestovaly mojí favoritku Wonderlash.   Za textem stojí Františka  Těšínská, kosmetická redaktorka. Vlastníte některou z vyobrazených řasenek ? A shodujete se v hodnocení s ONOU DNES ? (Pro zvětšení obrázků  a pohodlnější čtení– stačí na něj kliknout).
 

 
 
První příčku obsadila Total Mascara od Artistry. S dekorativní kosmetikou Artistry nemám žádné zkušenosti,ale v oblasti pečujících produktů jsem již nějaké zkušenosti nasbírala a musím konstatovat, že to byla jedna z mála péčí, která mi opravdu vyhovovala.
V testu rovněž dobře obstály Lash Queen Fatal Blacks od Heleny Rubinstein, řasenka Collistar  a mnoho dalších. Důkazem, že za řasenku nemusíte utrácet horentní sumy, je bezpochyby Hyperstretch od Oriflame nebo Beauty Full Volume od Bourjois.  
 
 
 
Pro úplný přehled přidávám odkazy recenzí na řasenky, které jsem osobně testovala.
 

5 komentářů:

  1. moji oblíbenou netestovali, ale já jsem s ní spokojená a zatím ji měnit nehodlám:)

    OdpovědětVymazat
  2. Nikdy jsem nevyzkousela rasenku od Avonu nebo Oriflame, ale mezi me oblibence patri rasenky od Maybelline a Astoru:)

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem ta z tech, co vyzkousela opravdu mnoho rasenek, ruzných znacek, troufám si rici, ze mými rukami a řasami proslo tak 50 ruzných rasenek, od tech drahých jako je značka Helen Rubinsteij az po značku Essence...MOu tom rasenkou se stala rasenka od značky Gabriella Salvete Giova Mineral Volume mascara v odstínu black...Nikdy bych tomu drive neverila...ale je to tak...samozrejme, kazda jsem jina, kazda z nas mame jine naroky a požadavky, takže se názory a zkušenosti samozřejmě mohou lišit. Asi to i tak bude... Ale pro mě je GS Jedničkou...

    OdpovědětVymazat
  4. Můj problém je, že mám řídké slabé i krátké řasy.. pak babo raď :D

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je tedy zajímavá "studie", zajímalo by mne, kdo a na kolika typech řas to testoval.... Za mne z levných Miss Sporty žlutá + zelená anebo Maybelline, z dražších Lancome Hypnose Star anebo Benefit They´r real.......

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu mého blogu, milé komentáře i konstruktivní kritiku.