středa 23. ledna 2013

Kosmetické svaté grály české blogosféry


Jistě vaší pozornosti neuniklo, že i v našem českém blogovém světě se postupně tvoří jakýsi žebříček svatých grálů, na které nedá žádná blogerka dopustit. Ke každému favoritovi jsem připojila i svůj komentář.

1-      Dermacol Make up cover – makeup, který všechny používáme jako korektor
Moje postřehy : Myslím, že nic nekryje lépe. Pokud nevěříte, přečtěte si mou podrobnou recenzi a mnoho dalších spokojených ohlasů. Jen jednu vadu má. Jeho dokonalá krycí schopnost je vykoupena ucpáváním pórů.
2-      Rimmel stay matt – zázračný pudr, který pohltí jakoukoli olejovou stopu.
Moje postřehy: Kolikrát jsem ho už málem vkládala do košíku…..a nikdy jsem ho nedonesla k pokladně. Koupi zabránila moje kamarádka, která mi dala možnost si ho vyzkoušet. Dodnes nechápu, co na něm všichni milují. V mém případě  strašně zvýrazňuje šupinky na tváři a vytváří efekt „všichni se dívejte , ta na sebe vysypala kilo pudru“.
3-       Tvářenky Bourjois- nespotřebovatelná tvářenka nejrozmanitějších odstínů
Moje postřehy :  Po tvářence od Bourjois jsem toužila delší dobu a minulý rok jsem si tento malý sen splnila. Nejproblematičtější  byl výběr správného odstínu. Na podrobnosti se těšte v chystané recenzi.  Ale už nyní mohu směle prohlásit, že to byla nepoužívanější tvářenka roku 2012.
4-      BB creamy- kapitola sama pro sebe. Nejpopulárnější jsou Missha a Skin 79.
Moje postřehy :  O BBčkách se dočtete snad všude. A ani můj blog není výjimkou. V archivu najdete mnoho článků s BB tématikou. V budoucnu se můžete těšit na jeden kritičtější týkající se Misshy Signature.

5-      Krémy Ryor – nejvíce „frčí“ mořské řasy.
Moje postřehy :  Ryor krémy nejsou šálkem mého čaje. Vždy si nějaký koupím a vždy putuje k mojí mamce. Té sedí naprosto dokonale. Zkoušela jsem nejlehčí varianty i ty těžší, ale krém s mou pletí absolutně nic nedělá. Asi si  nejsme souzeni ……..

 
6-      Biodema – Znáte někoho, kdo nikdy nepoužil její micelární vodu ?
Moje postřehy : Micelární voda je mojí stálící v péči o pleť snad od okamžiku, kdy se začala prodávat v Čechách. Její spotřebu odhaduju na listry. Přísahám. Kupuji zásadně 500ml balení.

 
7-      Maybelline – Colour Tattoo. Stíny , které  drží lépe než vteřinové lepidlo.
Moje postřehy: V létě v Čechách propukla úplná Tattoo horečka. Úspěšně jsem odolala, neboť odstíny, které lahodily mému oku, zůstaly za našimi hranicemi ……………

8-      Podkladové báze Dermacol.
Moje postřehy: Silikonovou Satin base hají nejedná blogerka. Já báze nepoužívám , takže se v  tomto případě  nemohu k produktu vyjádřit.

 
9-      Essence – lesky Stay with me a Top sealer better than gel nails  
Moje postřehy:  Lesky Stay with me lákají cenou a barevnou škálou , ale ani to mě nepřesvědčilo k nákupu. Lesky moc nepoužívám, preferuji rtěnky. Top sealer patří k mým favoritům a mohu ho jenom doporučit.

 

10-   Rimmel – rtěnky Kate Moss . Výrazné dlouhotrvající odstíny za cca 130 Kč.
Moje postřehy: Už dlouho zvažuju její koupi, ale dumám nad odstínem. Testry v drogériích nejsou zrovna to pravé ořechové………………..

 
11-   MUA paletky – zejména Undressed
Moje postřehy: Když MUA pořádala 35% slevu na celý sortiment,  kompletně jim padly stránky. Ale i tak jsem ulovila vyhlášenou undressed – a za ty peníze to byl opravdu skvělý nákup!

 

12-   Řasenky Maybelline – One by One apod.
Moje postřehy: Nevlastním žádnou řasenku od Maybelline. Od této značky mám pouze jeden lak na nehty. Jsem věrná řasence Wonderlash a myslím, že ji v mém případě asi nic nepřekoná.


Máte některý ze zmiňovaných produktů doma? Jak jste s ním spokojeni? Moc se těším na vaše názory.

8 komentářů:

  1. Super přehled, opravdu se o těhle výrobcích mluví všude:) Jinak já jsem si koupila tvářenku Bourjois v září a upozorňuju, že od té doby jsem ani jednou nepoužila jinou:D :D Je skvělá!!

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný přehled, ale Stay Matte mám ráda, efekt dělá na mě hezký, tak nevím... :D
    Jinak, roztomilá chybička se vloudila: "Znáte někoho, kdo nikdy nepožil její micelární vodu ?" Myslím, že znám spoustu lidí, kteří ji nikdy nepožili... :))

    OdpovědětVymazat
  3. Tento výčet je trefa do černého :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Nechápu, co mají všichni na rtěnkách Rimmel Kate Moss. Jsou příliš pigmentované. Přesněji, po použití se barva slévá do rýh na rtech. Trochu i vysušují, ale nejsou nijak trvanlivé.

    OdpovědětVymazat
  5. super pravdivé shrnutí :D tvářenky od bourjois zbožnuju, jen se mi zdá že se zatím ještě tolik v blogosvětě nerozmohli což je škoda..
    www.nemesisjournal.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Hezký přehled a když si tak rekapituluji všechny blogy, které sleduji, máš pravdu:) Já se ale spoustě věcem vyhla. MUA Undressed sice mám, micerálku jsem před lety taky používala, Colour tatoo mě lákaly, ale jinak už nic jsem nezkoušela. Všechny BB šly úplně mimo mě, Make-upy prostě nepoužívám a u pudru nehodlám experimentovat a zůstávám u T.Le Clerc. Co jsem to za blogerku?!:) Veronika

    OdpovědětVymazat
  7. Souhlasím úplně se vším! Kromě tvářenek od B., které mi připadají málo pigmentované, tak mám doma asi vše :D. Nejvíc miluji paletku MUA Undressed, ten tmavší hnědý matný odstín miluji i na konturování obličeje. Není den, kdy bych ji nepoužila, dokonce se s ní líčím časteji než s orig. NAKED 2. Rimmel Stay Matte je podle mne nejlepší pudr na světě :-) Řasenka one by one od Maybelline je podle mne výborná, mám ji už po 3...., ale dávám přes ní ještě zelenou od Miss Sporty, mám ráda hooodně výrazné řasy no :o)))

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu mého blogu, milé komentáře i konstruktivní kritiku.