čtvrtek 24. ledna 2013

Co si v příštím roce nekoupím.....


Výčty Top produktů za rok 2012 na jednotlivých blozích  nás inspirují a vybízejí k vyzkoušení nových výrobků. Já se na to rozhodla jít z druhého konce. V následující řádcích vám představím produkty, které si v novém roce určitě nekoupím.

 
1- Sérum pro lesk tmavých vlasů Oriflame
 
 
Stačí dvě zmáčknutí a z hlavičky vyleze hustá bílá kapalina, která má zajistit dech beroucí lesk vašim kadeřím.  Vyrábí se ve dvou verzích – pro blondýnky a brunetky. Nevím, jak jsou spojené světlovlasé spotřebovatelky, ale  v mém případě se o spokojenosti nedá vůbec hovořit. Při aplikaci jakéhokoli množství byl efekt…téměř nulový! Naštěstí má tento výrobek jedno pozitivum – vlasy jdou po jeho aplikaci lépe rozčesat. Ještěže obsahuje pouze 50 ml…

2- Čistící pěna Nivea
Dlouho jsem hledala správný  čistící přípravek pro mou pleť a tohle byl jeden z největších omylů při mém pátrání.
AWAITING_BNR_07_2012_soothing_cleansing_mousse_PNG

Výrobce slibuje účinné ale zároveň šetrné čištění pleti. Nadýchaná pěna má proměnit čistící proces v příjemný zážitek a jemné složení bez alkoholu má zklidnit a nevysušovat pleť…

A jak to funguje doopravdy? Pěnu jsem nanesla na vlhký obličej , už při prvním kontaktu s pokožkou jsem začala pociťovat pálení. A pěnu jsem musela okamžitě smýt vodou. Dodala jsem si odvahy a dala jsem čistidlu druhou šanci. Dočkala jsem se stejného efektu : pálení a červenání obličeje. Řekla jsem si dost. Je to zkrátka propadák a to extrémně necitlivý vůči citlivé pleti , o kterou má tak láskyplně pečovat...Aktuálně ji používám jako pěnu na holení.


3-  Oční linky MUA  
Ani mě se nevyhnula MUA horečka. Využila jsem slevy 35% na celý sortiment a ze zvědavosti jsem vyzkoušela jejich černé linky.  Nemohu je úplně zatracovat, neboť se i přes podivný zřejmě silikonový aplikátor dobře nanáší. Černá barva je po aplikace skutečně černá, žádná šedivá. Za tragickou ale považuji konzistenci tohoto produktu. Nevím, zda jsem obdržela nějaký vadný kus, ale linky na víčku ztuhnou a při odličování se podivně drolí – a vypadají jako kousky plastu. Nevím , jak jinak to popsat.
4-     Čistící gel Cien
 
Někdo jej miluje, jiní k němu mnoho důvěry nechovají. Patřím do  té druhé skupiny. Bohužel opět příliš vysušuje a citlivkám ho doporučit nemůžu. Více zde.
 
5-   Deodorant Nivea
 
Od té doby, co jsem vyzkoušela deodorant od Oriflame, tak jiný nekupuji. Nivea byla prostě omyl, který nehodlám opakovat.

 

3 komentáře:

  1. peeling od Cienu mám a jsem s ním celkem spokojená, samozřejmě nelze mluvit o kdo ví jaké kvalitě, stojí asi 40 kč.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak u těch MUA linek jsi asi vážně schytala špatný kus (stává se to, mně dorazily prozměnu vyschlé) - já je zbožňuju. :)
    Jinak děkuji za tipy co nekoupit, budu při nákupech ostražitější. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono mě to zase tolik nemrzí za těch 20 Kč.

      Vymazat

Děkuji všem za návštěvu mého blogu, milé komentáře i konstruktivní kritiku.