pátek 28. prosince 2012

STOP MASTNÝM VLASŮM - je tu Schauma cotton fresh !


Když objevíte dobrý suchý šampon, je to učiněný zázrak. Vašim vlasům přidá jeden den svěžesti navíc, zachrání vás v krizových situacích, kdy na mytí hřívy nemáte pomyšlení, dokáže neutralizovat nepříjemné pachy. Pokud máte dlouhé vlasy jeho benefity oceníte o to více. Dlouho , dlouho jsem hledala to pravé ořechové. Zejména s příchodem zimy a nutností nosit přikrývku hlavy se  mi vlasy začaly mastit trochu více, proto jsem se rozhodla zapátrat po suchém  společníkovi, který by místo slibů na etiketě skutečně dokázal pomoci.
 
 Mým favoritem  byl dlouhou dobu suchý šampon od Oriflame. Myslela jsem si, že ho nic nepřekoná. Fungoval, jak měl. Opravdu dokázal vlasy oživit. Jedině, co začalo po čase vadit, byl silný mentolový odér. Zpočátku mě nijak neobtěžoval, ale později přestal vyhovovat mým čichovým buňkám. Proto jsem se rozhodla pro změnu. V té době se všude psalo o Batiste. Samozřejmě, že jsem neváhala a nakonec jsem suché šampony Batiste vypátrala v malé zapadlé drogérii. Naštěstí jsem si koupila pouze malé balení.  Šampon funguje zhruba 2 hodiny. Pak vzhledu vašich vlasů spíše ublíží, než pomůže. Po 120 minutách začnou enormně plihnout a jsou jakoby pokryty takovou divnou vrstvou. Ten nános nejde vyčesat, i kdybyste se zbláznili. Jediná cesta, jak se toho zbavit, je cesta do koupelny , kde si hlavu řádně umyjete. Asi tušíte, že Batiste tímto u mě skončilo. Pak přišel Soyoss, snad největší zklamání a nejdražší umytí vlasů v historii. Přípravek mi vystačil na jedno použití! Když jsem zaregistrovala nový šampon od Schaumy, nechával mě chladnou a nepředpokládala jsem, že by se jednou mohl objevit v mé koupelně. Cesty osudu jsem ale nevypočitatelné. Šampon od Oriflame došel,aplikaci Batiste jsem opravdu opakovat nechtěla. Při jedné návštěvě Rossmana  jsem se mihnula okolo regálu, kde byla umístěna nová řada Shaumy Cotton and Fresh . A jak to skončilo ? U pokladny. Nebudu vás napínat , funguje to ! A nejenom na mě. Moje mamka si ho rovněž nemůže vynachválit. Jeho vůně je jemná, nevtíravá. Lze ho dobře  vyčesat a nezanechává žádný bílý povlak. Opravdu  přidá vašim vlasům jeden den svěžesti navíc. S produktem jsem spokojená, funguje, jak má. Kupovala jsem ho za cca 95Kč.

6 komentářů:

  1. Já moc suchým šamponům nevěřím od té doby, co jsem si pořídila ten zázrak Syoss, který samozřejmě nefungoval. Mně naštěstí vystačil na víc použití, ale i tak si reputaci nedokázal napravit :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak s týmto môžem jedine suhlasit. Tento šampon je perfektný, skušala som ho však v klasickej verzii nie ako suchý šampon...
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat
  3. Syoss jsem zkusila a také mi nefungoval. Ovšem Schauma funguje a je vážně super, nemohu si ji vynachválit :)

    OdpovědětVymazat
  4. Syoss jsem zkusila a také mi nefungoval. Ovšem Schauma funguje a je vážně super, nemohu si ji vynachválit :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mám chuť ho vyzkoušet :)
    Děkuji za tip ;)

    OdpovědětVymazat
  6. ja som spokojna so suchymi samponmi Klorane, ale su dost drahe, tak len brazdim po internete a hladam recenzie na lacnejsie suche sampony:) tato schauma vyzera byt ako dobra alternativa, len ci sa este vyraba. musim pozriet:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu mého blogu, milé komentáře i konstruktivní kritiku.