sobota 3. listopadu 2012

Tag: 11 zajímavostí a odpovědí.


Dnes dáme Tag , ve které jsem byla označena Style of Lonnie - Doufám, že se zapojíte i vy !
Zadání Tagu :

1) napiš o sobě 11 zajímavostí
2) zodpověz 11 otázek od bloggerky, která tě nominovala
3) vymysli 11 otázek pro bloggerky, které nominuješ ty
4) vyber 11 bloggerek pro nominaci a informuj je
5) neoznačuj tu, která označila tebe

 


11 zajímavostí o Sl. Jahodové

1-     Chtěla bych se naučit létat.

2-     Miluju fialovou barvu.

3-    Nenávidím odér kvasnic.

4-    Zásadně si nelíčím spodní řasy.

5-    Dokázala jsem vyzkoušet všechny zelené čaje v místní čajovně.

6-    Vyčerpává mě nakupování oblečení ve zdejších nákupních centech. Byla bych nejraději, kdybych měla osobní návrhářku, která by mi všechno ušila míru.

7-    Mám skoliózu a špatně vidím na dálku.

8-    Jsem postrah propisek, dokážu vypsat jednu propisku za dva dny. Jejich spotřeba je u mě enormní. Stejně to mám se spotřebou papírů.

9-    Jsem optimista za každé situace.

10- Sbírám barevné  punčochy. Je to moje obsese a nikdy jich nemám dost – aktuálně mám plné dvě velké krabice.

11- Už od 5 let , chci jet na Nový Zéland.


Moje odpovědi

1.    Tvoje oblíbená značka kosmetiky ?

To je hodně těžká otázka. Ráda zkouším nové  produkty. Mezi moje stálice ale určitě patří Bourjois, Oriflame a Bioderma.

 

2.    Jaká je tvá oblíbená vůně (káva, kokos...) ?

Miluju vůní kávy, mandlí a spojení medu  a mléka. Rovněž neodolám  třešňovým květům. Co se týče parfémů – preferuji těžší vůně, kde dominují dřevité tóny.

 

3.    Jak jsi se dostala k blogování a jak dlouho už bloguješ ?

O blogování jsem začala uvažovat, když jsem začala pročítat ostatní  kosmetické  blogy. Nacházela jsem zde mnoho inspirace a produktů, které stojí vyzkoušet nebo se jim naopak vyhnout. Blogy jsou vlastně stále se rozrůstající kosmetickou encyklopedií, která vám může pomoci při hledání toho pravého pro Vaši pleť. Jsem přesvědčena, že čím více názorů od různých uživatelů - tím lépe. Proto  jsem se rozhodla přispívat i já. Mimo jiné – psaní článků mě velice baví  a je to jeden ze způsobů odreagování.

Bloguji již druhým rokem a doufám, že  budu pokračovat.

 

4.    Kde by jsi chtěla žít, vesnice nebo město a proč ?

Nemohu určit jedno místo. Každé má své klady i zápory. Vesnický život je spojený s neustálým dojížděním do města, na druhou stranu miluju přírodu, kterou jsem na vesnici obklopena. Město nabízí mnohem více služeb, kultury, zábavy………….ale pobyt v něm příliš neprospívá mému zdraví kvůli špatnému životnímu prostředí.

 

5.    Dbáš na to, kolik vážíš nebo se na to příliš nezaměřuješ ?

Pokud člověk nemá zdravotní problémy, neměl by na váze nijak výrazně lpět . Podle mě ji stačí jen zběžně kontrolovat , ale vážit se každý den je naprostá hloupost.

 

6.    Tvoje oblíbené místo, kde ráda trávíš volné chvíle ?

Volných chvil mám opravdu poskromnu.  Nejraději je trávím aktivně – pohybem v přírodě, nebo cestováním . S velkou oblibou navštěvuji  navštěvují hrady a zámky. Mezi moje „TOP destinace“ patří Praha,  Vídeň, Český Krumlov  a les.

 

7.    Jaké seriály právě sleduješ ?

Asi jsem divná, ale žádné seriály nesleduju .

 

8.    Když už jsme u těch seriálů, jaká je tvá oblíbená postava z nich ?

V návaznosti na předcházející otázku – nemám žádnou oblíbenou postavu.

 

9.    Na jaké dobrotě "ulítáváš" ?.

Jednoznačně na zmrzlině – zbožňuju vanilkovou a jogurtovou.

 

10.  Jakému líčení dáváš přednost, výraznému nebo přirozenému ? + Můžete napsat, jak se líčíte vy (barvy atd.) :).

Oči si maluju  téměř každý den stejně – používám růžovohnědé odstíny od Bourjois. Zjistila jsem, že nejlépe potrhují zelenou barvu mých očí. Jsou trochu výraznější, ale zároveň decentní. Vždy používám černé linky, pouze na horní víčko.  Nikdy nezapomenu na řasenku – miluju Wonderlash od Oriflame.

Aktuálně pleť sjednocuji  BB creamem Real Signature od Misshi. T-zónu fixuji sypkým pudrem Air soft od Oriflame. Poslední měsíc zvýrazňuju tváře tvářenkou od Bourjois v odstínu 95. Podobnou bravu jsem ještě nikde neviděla.

 

11.  Kolik času jsi strávila nad tímto Tagem :) ?

Celkově – 30 minut : )


Moje otázky pro vás

1        Jak si představuješ krásnou ženu ?

2        Kolik času denně strávíš úpravou zevnějšku ?

3        Prozraď nám jeden kosmetický produkt, který Ti změnil život.

4        Kdyby  sis měla vybrat  jeden make-up, jaký by to byl ?

5        Uveď, jaký kosmetický produkt marně sháníš.

6        Dbáš na pitný režim ?  Jaký Tvůj oblíbený nápoj ?

7        Která věc /rituál Ti pomáhá se ráno vzbudit ?

8        Existuje kousek oblečení, který jsi si koupila a už nikdy neoblékla?

9        Sbíráš nějaké předměty ?

10    Jak podle Tebe vypadají ideální boty na zimu ?

11    Můžeš nám prozradit , jakou barvu máš nejraději v interiéru ?

Nominované bloggerky

5 komentářů:

  1. S tím létáním to máme stejné ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Mnohokrát děkuju za označení, vypadá to celé opravdu velmi zajímavě a je pěkné si o někom přečíst takové random věci~
    Můj blog ale bohužel není osobním blogem, je zaměřen na studium japonštiny a Asii celkově, proto se bohužel nezapojím, protože tak takový příspěvek zkrátka tématicky nezapadá, omlouvám se.
    Snad se příliš nezlobíš ^^;

    OdpovědětVymazat
  3. Mockrát děkuju za přidání, určitě se zúčastním.. Už mám otázky vymyšlené, jen je dostat do pc:)

    OdpovědětVymazat
  4. Tahle "tagová mánie" mě baví čím dál tím víc ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  5. k tvojmu bodu 6 - návrharka nie je zlý nápad, ale ja by som zase naopak potrebovala vlastnu kaderníčku, ktorá by mi každé rano urobila vlasy. :-)
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu mého blogu, milé komentáře i konstruktivní kritiku.