sobota 10. listopadu 2012

Rozlučte se s přirozeností . Přichází dokonalost ! Seznamte se - Perfect cover

Tento legendární výrobek vlastní snad každá bloggerka v České republice. Je malý, ve zlaté tubě schovaný, chrání spf 30 a slibuje nepřekonatelé krytí ………..Ano, dnes si budeme povídat o Make- up cover od Dermacolu, legendárním korektoru/make-upu, jehož  receptura byla vyvinuta ve Filmstudiu Barrandov v Praze pro potřeby profesionálních vizážistů a poté prodána do Hollywoodu.
Co slibuje ?
-       Nejvyšší krycí schopnost
-       Hypoalergenní složení
-       sfp 30
-       Voděodolnost
-       Profesionální vzhled
-       50% pigmentů
-       Matný vzhled pleti
-       Dlouhou výdrž
-       Dokonalou kamufláž všech nedostatků
Moje cesta k tomuto produktu je na delší vyprávění. V obchodě jsem po něm již pokukovala dlouho, cena byla velice přívětivá , v akci se dal pořídit i za 100Kč. Jediné, co mi bránilo v přihození do košíku, byly odstíny. V Rossmanu nabízejí pouze 3. Samozřejmě, že všechny byly na mě příliš tmavé. V jiném obchodě jsem  Makeup Cover nevystopovala. Mezitím jsem si přečetla desítky a možná 100 obdivných recenzí klanící se této zlaté tubičce. 100% spokojenost uživatelek mi přišla jako paranormální jev, a tak když jsem zavítala do Prahy, nakoukla jsem i do Dermacol studia. Paní,která mě obsluhovala, jsem požádala o nejsvětlejší odstíny. Nabídla mi 208,209 a 210. Už zde přichází kámen úrazu. Systém číslování jaksi nedopovídá barvám, neboť 209 je tmavší než 210 ! V případě tohoto korektoru se opravdu nevyplatí objednávat po internetu , díky vysoké pigmentaci se špatný odstín nevytratí postupným rozmazáváním a vám zůstane doma nepoužitelný kousek, který si můžete vystavit na poličce. Odstíny jsem si porovnala na denním světle. 209 – byl moc tmavý, 210 mi seděl docela dobře – ale vzhledem k letnímu období jsem usoudila, že by mi v zimě nevyhovoval, takže jsem nakonec zvolila nejsvětlejší variantu skrývající se pod číslem 208. Zde bych měla malou výtku. Odstínů je sice na první pohled obrovský výběr , ale světlých variant nikoli. Za opravdu světlé mohu označit pouze 208 a 210. Pro mě by byl nejlepším kompromisem potomek těchto dvou.
 
Aplikace
Co se týče nanášení – zařadila jsem se do skupiny, která Makeup cover používá lokálně – jako korektor. Při aplikaci na celý obličej – dosáhnete vzhledu  vosková figurína. Pokud plánujete  celoplošné použití, smíchejte jej s hydratačním krémem nebo tónovacím krémem. Efekt bude mnohem přirozenější.
Ke korekci kožních nedostatků stačí opravdové minimum – a když píšu minimum – tak to myslím skutečně vážně. Představte si miniaturní tečku. Korektor aplikuji vklepáváním. Odstín je o trochu světlejší než moje varva pleti, ale následným přepudrováním se rozdíl vytratí.
Co tím zakrývám ?
Korektor jsem hlavně chtěla používat ke korekci akné nebo pigmentových skvrn. Tyto kožní defekty zamaskuje na výbornou.  Na kruhy pod očima vám ho nedoporučuji , zvýrazňuje linky.
Jak jsem s ním spokojená ?
Zpočátku jsem nevěřila vlastním  očím. Nikdy jsem  tak krycí výrobek neměla k dispozici. Myslela jsem si, že je to učiněný zázrak . Držel celý den, kryl na 100% …….co více si přát. Po dlouhodobějším používání jsem ale objevila zásadní vadu. Jak jsem již zmínila, aplikuji ho jen lokálně, když se  mi někde udělá nepříjemný pupínek. Moje pleť je extrémně citlivá, když zvolím špatný výrobek, pleť se jakoby dusí , a moje póry  na to reagují nehezkým ucpáváním.  Pupínky, na které jsem korektor nanášela, se mi po odlíčení ještě více zanítily. Chyby určitě není na mé straně, neboť se mi tohle po žádném jiném korektoru nikdy nestalo.
Proto bych Make up cover dopoučila zejména pro krytí pigmentových  skvrn, znamének  a žilek. Pupínky zakryje, ale jejich stav bohužel zhorší.
Jaké jsou VAŠE zkušenosti ?

9 komentářů:

  1. Tak je to jasné, jdu do něj! Taky mě od koupi zatím odrazuje ten nedostatek světlých odstínů v drogérkách, tak si holt budu muset počkat do další návštevy Prahy :)

    OdpovědětVymazat
  2. ahoj, já jen mám a když mám nějaký pupínek, tak mi ho naopak vysuší, tak nevím...ono každá pleť je jiná,ale za ty peníze je úžasný a vydrží moc moc dlouho :)

    OdpovědětVymazat
  3. ja mam 213, a je moc oranžový a nějak extra nekryje..takže nepoužívám :(

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělá recenze...sice jsem se napřed zaradovala, že se tady servíruje dokonalý výrobek, ale ta jeho muška, o které píšeš, se dá přehlídnout. Já ho rozhodně vyzkouším, dííky ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  5. je výborný, ale používam ho len lokálne... inak to vyzerá hrozne.
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat
  6. Já ho miluju. Fakt zakryje cokoliv. Nikdy jsem neměla nic lepšího. Někdy ho přimíchám k make-up, když chci aby více kryl.

    OdpovědětVymazat
  7. Taky ho používám jako korektor a nedám na něj dopustit. Vlastně už snad ani jiný korektor nepoužívám :D Používám ho tedy i na pupínky (když už se mi jednou za půl roku nějaký udělá) a musím říct, že mi tedy jejich stav nezhoršuje...ale každá máme jinou pleť :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu mého blogu, milé komentáře i konstruktivní kritiku.