středa 19. září 2012

Znáte bezoplachový kondicionér od Bione Cosmetics ?

Před 20 lety se zrodila značka Bione Cosmetics. Za hlavní cíl si zejména kladla výrobu maximálně účinných produktů s nejjemnějším složením za přijatelnou cenu. Tuto vizi následuje Bione Cosmetics dodnes. Výrobky neustále inovuje a snaží se tak svým zákazníkům poskytnout skvělou péči, která nezruinuje vaší peněženku. Na tuto značku jsem narazila , jak to tak bývá, úplnou náhodou. Předtím jsem o ní vlastně nikdy neslyšela a i kdybych ji někde na pultu viděla, asi bych hned do košíku nestrkala. Jenže pak přišel článek od Spiced Choccolate.
 
Bezoplachový kondicionér vychvalovala do nebeských výšin a mě se tuze zalíbil. V drogériích najdete tuny podobných bezoplachových věciček, ale 99 % z nich je napěchovaná silikony a přírodní složky najdete na posledním místě na zadní straně. Kondicionér mě nalákal obsahem  panthenolu, kličkového oleje, vitamínů B1, B2, B6 a dalších extra prospěšných látek. Neobsahuje žádné ropné produkty, SLS, silikon, parabeny atd. Rovněž se mi zalíbilo tvrzení z etikety, kde se tvrdí, že zamezuje třepení , vlasy po něm neplihnou a získávají větší objem. Může si toho snad přát člověk více ? Rozhodla jsem se okamžitě – to musím mít! Jenže kde ho sehnat ? Samozřejmě , že jej snadno ulovíte v bezbřehých internetových vodách, ale tato možnost je spojena s dvěma nepříjemnostmi. Zaprvé – nechtělo se mi kvůli jednomu výrobku platit poštovné. Zadruhé – kondicionér bývá dost často vyprodán. Nezbývalo nic jiného než se vydat na průzkum do kamenných prodejen. V DMkách a Rossmanech neuspějete. Musíte pátrat v klasických obchodech s názvem drogérie. Prošla jsem 4 a moje detektivní činnost přinesla plody – tzn. s kondicionérem jsem si pyšně vykračovala domů. A mohla jsem vesele testovat .
Co nám slibuje ?
Ø  doplnění vlasové struktury narušené slunečním zářením, barvením, trvalou ondulací, fénováním, odbarvováním a stárnutí
Ø  zpevnění
Ø  návrat lesku , pružnosti
Ø  konec třepení
Ø  zvětšení objemu účesu
Zda skutečně doplňuje vlasovou strukturu , to vám zatím nepotvrdím, ale po 1,5 měsíci zkoušení vám odpřisáhnu, že vůbec neubývá. Kondicionér slibuje, že vydrží na 200 použití. Zpočátku jsem to považovala za úplnou hloupost, ale nyní tomu začínám naprosto věřit. Po umytí vmasíruju 5/7 pumpiček přípravku do vlasů a nechám uschnout . Zatím mi ubyl 1 cm z láhve o objemu 260 ml !
 
Velkou pochvalu si jistě zaslouží za efekt, který nikde neslibuje, ale přesto ho dělá. Když jej použiju, netrápíte mě zacuchané vlasy , jsou nádherně rozčesat!
Kondicionér mi nijak výrazně vlasy nezatěžuje. Žádného dramatického  objemu jsem se nedočkala, ale nenáviděnému plihnutí mohu dát sbohem.
Dříve jsem kondicionér používala se šamponem Loréal Nature - Abondance De Cacao Shampoo. Docela si spolu rozuměly. Pak jsem si ale přikoupila od Bione i šampon ze stejné řady a musím konstatovat, že spolu pracují lépe. Oproti používání s Lorealem , vlasy získávají větší lesk .
Jistě pro vás nebude překvapením, když vám doporučím, abyste po bezoplachovém kondicionéru zapátrali i vy. Nečekejte nějakou extrémní regeneraci vlasů. Avšak pro, které trápí plihnutí vlasů, špatné rozčesávání  a nemají rády klasické bezoplachové vychytávky, bude skvělým společníkem . Za 260 ml jsem zaplatila 80 Kč.


14 komentářů:

  1. Neznám:-D Ale podle toho,co píšeš vypadá dobře:)

    OdpovědětVymazat
  2. Sama bych si ho asi nekoupila, používám většinou Loreal z kadeřnictví, ale dostala jsem i se šamponem a jsem moc spokojená.Určitě stojí za vyzkoušení. Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano - ani já jsem o této značce neměla ponětí. Lákají mě i další produkty.........

      Vymazat
  3. to je uplne super. Dakujem za tip. Sice netusim, kde ho na Slovensku zozeniem, ale pokusim sa tiez zahrat na detektiva a budem s lupou chodit popri regaloch vo vsetkych drogeriach :) mne sa na vlasy celkom osvedcilo dat raz za cas trochu olivoveho oleja, aby som ich nemala take suche...ale silikonovym pripravkom sa snazim co najviac vyhybat.

    OdpovědětVymazat
  4. Bezoplachových kondicionérů není nikdy dost :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  5. Zvu na giveaway ve spolupráci s Choies.com
    http://talktomymoustache.blogspot.cz/2012/09/prinasim-vam-novou-opravdu-skvelou.html#comment-form :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak tohle mě láká. Hlavně to přírodní složení bez silikonů. Ale jak vidím, nešeženu ho všude. Ikdyž napadá mě místo, kde by ho mohli prodávat...

    OdpovědětVymazat
  7. Já už testuju celou řadu... a musím říct, že jsem nad míru spokojená. Tuhle kosmetiku jsem si zamilovala :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak jsem na něj koukala včera v PeMi. Láká mě toho dost, i kondicionér, i sprej, i tenhle bezoplachový krém. Akorát nevím, kterou řadu raději: keratin+argan nebo keratin+pšeničné klíčky? Zatím jsem četla chválu jen na ten klíčkový, ale arganový olej je taky pecka... Inu, asi to nechám na vůni - co mi bude víc vonět :) Těším se na to, výsledky jsou zatím hodně přesvědčivé!
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měla výběr jednoduchý, neboť jsem u nás objevila jen kERATIN řadu :)

      Vymazat
  9. z této řady mám šampon a vlasovou vodu a jsem vážně nadšená, šampon mě stál cca 90 kaček, deklaruje, ze vydrží až na 200 použití a já mu to bez mrknutí oka věřím, nebot šamponu stačí naprosto minimální množství, na to ze je bez silikonů dokonale pění..no prostě pěju samou chválu a určitě brzy sepíšu recenzi:))

    OdpovědětVymazat
  10. Já už na vlasy krom Bione nic nechci. Tak dlouhý vlasy jako mám teď mi nikdy nenarostly. Tenhle bezoplachovej jsem měla asi před 5 lety, kdy tahle značka neměla takovej boom. Verča L.

    OdpovědětVymazat
  11. Mohla bych se zeptat na jaké bázi je tento kondicionér? Jestli je na bázi vody nebo něčeho jiného?

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu mého blogu, milé komentáře i konstruktivní kritiku.