pátek 28. září 2012

Zázrak pro suché rty aneb kouzelný kelímek


Je ho  třeba  vůbec představovat ? Zázračný kelímek provází společnost Oriflame již od jejího vzniku. Původně měl být určen pro péči o oční okolí, ale časem zákazníci zjistili, jaké všestranné využití nabízí. Tento balzám pečuje o suchá místa , zklidňuje pokožku , napomáhá hojení . Je hodně mastný, přirovnala bych ho k vazelíně . Tuto vlastnost zejména oceňují moje rty, na kterých se mi mají tendenci vytvářet bolavé prasklinky. Stejně dobře slouží i suchým loktům či otlakům na chodidlech. Když mám pocit, že je mé oční okolí příliš suché, aplikuji zázrační kelímek i a na tyto partie, kterým poskytne dostatečnou výživu.

Tradiční kelímek najdete v růžovém obalu. Není nijak výrazně parfemovaný. Oriflame ale často tento kousek různě vylepšuje – a to zejména nejrůznějšími příchutěmi , neboť ví, že jej zákazníci používají převážně na suché rty. A tak jste se mohli setkat s višňovou verzí, čokoládovou variantou či karamelovou podobou malého zázraku. Dokonce existuje i verze v rtěnkové podobě, o které jste si mohli přečíst zde.  Vzhledem k tomu, že se nezadržitelně blíží zima a všichni se budeme mazat o sto šest, určitě bych vám koupi kelímku doporučila všemi deseti.
 

Na závěr mám pro vás jednu milou zprávu – sl. Jahodová se rozhodla nadělovat svým věrným čtenářům. Její blog oslavil 1. rok existence , moc si váží všech komentářů a VAŠÍ návštěvnosti.Když vybírala dárek, chtěla , aby to bylo něco , s čím má dlouhodobé zkušenosti a jistě udělá dobrou službu i vám. Volba okamžitě padla na zázračný kelímek  ! Vyhrát jej můžete ve zlatém provedení, stačí jen, když budete pravidelnými čtenáři, sledovat tento blog , mít bydliště v na území České republiky   a do komentářů pod tímto článkem napíšete, jaké máte zkušenosti s kosmetikou Oriflame , proč si ji ne/kupujete , čím vás ne/láká apod.  a samozřejmě  e-mail na vás.

Soutěž potrvá do 7.10. 12.

14 komentářů:

  1. Kdo by tenhle zázrak neznal :-)Zázračný kelímek využívám denně.Obecně mám kosmetiku Oriflame moc ráda a to zejména díky jejím kvalitním hydratačním tělovým krémům a mlékům.

    ABRYST@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Zázračných kelímků jsem měla několik, ale většinou jsem je darovala někomu z rodiny, protože pro mě to nějak nebylo ono... Až jsem dostala na vánoce čokoládový - a to je něco. Nic ho nepřekoná, už jenom kvůli té vůni :-) I když nabírání z kelímku mi přijde dost nepraktické, protože se mi vždycky dostane pod nehty, ta vůně to zachrání :) Jinak oriflame si kupuje jen výjimečně, nějak mě tahle značka neoslovila.

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám ten klasický a ten si mažu na kůžičky okolo nehtů a případně odŕený nos při rýmě. Že se dá mazat i okolo očí by mě nenapadlo, tak díky za typ. Ale myslíš, že i ty "ochucené" jsou takhle multifunkční, nejsou určené jen na rty?
    Oriflame jsem začala používat už před mnoha lety, když jsem se začínala malovat, protoźe ho pouźívala mamka. Vždycky mě hrozně bavilo, když přinesla z práce katalog a celý věcer jsme vybíraly;-) Nejvíc jsme milovaly jednu řasenku a makeup, který byl skutečně světlý, krycí ale přitom nemaskoidní, ale oboje nám přestali dělat, mamka změnila místo a tak jsme Oriflame na několik let vypustily ze svého života. Pak jsem se dostala přes kamarádku k pár věcem, které nejsou špatné, ale můžu bez nich žít a teď zrovna nemám v okolí nikoho kdo by dělal oriflame lady. Kdyby byl běžně dostupný v drogérii, určitě bych měla víc věcí, značka jako taková je mi sympatická, ale jsem líná někoho hledat, potŕebuju věci naservírované pod čumák:-D
    dejnicka@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Já občas nakupuju dekorativku od Oriflame, některé řasenky a rtěnky vůbec nejsou k zahození:-). Takže jak je slevu, jdu do toho. Co se týče tělové kosmetiky, tak tam kupuje jen kelímek, jinak je to na mě takové málo hydratační...

    Takže kelímek by bodl:-)
    lucievankoten@zivotpodlelucie.com

    OdpovědětVymazat
  5. Přiznám se,že kosmetiku oriflame nakupuji málokdy, ale tento kelímek samozřejmě mám a zbožńuji ho!:-D

    OdpovědětVymazat
  6. Zázračný kelímek to je moje slabost, až teda na čokoládový(osobně mně smrdí jako polská čokoláda). Mým favoritem je třešňový kelímek:)

    http://by-anett-s.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Všechno splňuji!! :))
    Občas si od Oriflamu něco objednám, ale opravdu jen jednou za uherský rok, když se ke mě dostane katalog. Jinak teď mám nějaký zeštíhlovací nebo zpevňovací gel, který už stejnak nepoužívám.. kdysi když jsem si ho kupovala, jsem byla jaksi naivní :D.

    MartiRezaninova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  8. ten máme doma a jsem moc spokojená :)) peknej blog

    OdpovědětVymazat
  9. Zázračný kelímek je vážně zázrak, v mém případě na všechno :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  10. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  11. Kelímek mám taky, vanilkový a je to moc fajn věcička :) Jinak od Oriflamu nic jiného nekupuju.

    spicedchocolate(at)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Kelímek jsem zatím vyzkoušela jen ten s vanilkovou vůní a na rty je opravdu super. Kamarádka má karamelový a ten je ještě lepší, škoda, že teď není k sehnání. Z Oriflamu si kupuji kosmetiku docela často, rozhodně častěji než třeba z Avonu :-) Hodně mi vyhovují řasenky, ty jsou fakt super. Spokojená jsem i s denním a nočním matujícím krémem a krémem na oční okolí. lllenkaaaaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Tenhle kelímek mám ráda. Babička mi ho patlá na všechno už od dětství :) Hodně se nám osvědčil :)

    Zvu tě k sobě na první giveaway :)
    http://anne-cheerful.blogspot.cz/2012/10/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  14. Označila jsem tě v Tagu, tak budu ráda, když odpovíš na otázky :) http://style-of-lonnie.blogspot.cz/2012/11/tag-11-zajimavosti-odpovedi.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu mého blogu, milé komentáře i konstruktivní kritiku.