čtvrtek 6. září 2012

Velká pravda o BB creamech VIP Gold Super Plus BB Cream


VIP Gold Super Plus BB Cream

VIP Gold Super Plus začal být poslední dobou populárnější než jeho růžový brácha. Přečetla jsem si recenze a většinou jsem se dozvěděla podobné informace. Majitelky nezpozorovaly mezi krémy nějaký zásadní rozdíl. Když se některé rozhodovaly mezi těmato dvěma adepty, vybraly si podle preferovanější barvy obalu, který musím -co  se týče vizuální stránky-  jak u Hot Pink tak i VIP gold pochválit. Podle oficiálních stránek VIP Gold poskytuje více výživy a měl být vhodnější pro normální až suchou pleť . HOT Pink je vhodnější pro mladší ročníky.
(kliknětě pro zvětšení)
 
 Vyhovuje mi konzistence obou produktů. Jsou tekutější než Missha Pefect Cover. VIP GOLD , stejně jako HOT PINK, nabízí jeden univerzální odstín, který se dobře adaptuje. Tolik kritizovaný šedivý podtón  mi docela vyhovuje. Po nanesení jsem zpozorovala na pokožce jemně pudrový efekt. BB krém se nijak neleskne, ani nerozjasňuje- tento fakt jistě ocení mastnější část pleti, ale suché/normální části by uvítaly nějaké jemné rozjasnění……… Kryje obstojně , podobně jako Hot pink.Na pleti se choval jako druhá kůže a necítila jsem jej.  V tomto ohledu nevidím mezi produkty rozdíl.
 Po dni, kdy jsem šla 2 h nordic walking do  strmého kopce ve 25°C, byl večer na pleti po podrobném zkoumání  ještě patrný. Ale myslím, že by si jej okolí asi nevšimlo . VIP Gold dokonale splynul s pletí, ale asi až moc…………… Na mastnější T-zóně zdůrazňoval nedokonalosti. Určitě bych ho nedoporučovala do teplého počasí, na to je moc těžký. Kdybych si měla vybrat na léto mezi Hot Pink a VIP Gold, tak určitě beru Hot pink. VIP Gold je  vhodnější na zimu.
 

8 komentářů:

  1. Hezky a výstižně popsáno, sl. Jahodová :-)
    Mě přijde, že tenhle BB kryje docela hodně. Minimálně pak nevypadám, jak po týdenní non-stop kocovině :-D
    Ale co ksichtík, to trochu jiné účinky :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Mně tedy taky přijde, že kryje, ale já obecně nemám ráda velké krytí, takže to není moc hodnotný názor. :)
    Nicméně jinak souhlasím. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrá recenze:) Já teda používám BB od Garnieru a náhodou mi vyhovuje, ale přemýšlela jsem o tomhle, akorát v růžové:)) Nevíš kde se dají sehnat?:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. znám zhruba 3 možnosti :
      - v ČR asi jediné cesty : aukro + minibazar- ale ceny vyšší
      - celosvětově : ebay

      Vymazat
  4. Ahoj, většinou si bb krémy objednávám z aukra, sice už si přesně nepamatuji od kterého prodejce přesně, ale zkušenosti mám určitě s M_egane. Jinak aukro je skvělé v tom, že u každého prodejce si můžeš přečíst komentáře lidí kteří s nimi už uskutečnili obchod, takže si je tím můžeš předem proklepnout.
    Jinak pak je ještě skvělá stránka http://www.girlsbox.cz (momentálně se na ní ale nemůžu dostat, snad je to jen dočasný výpadek), odtud jsem si už taky objednávala a vše v pořádku.
    Snad ti to nějak pomohlo. :)
    Carol

    OdpovědětVymazat
  5. Jo ještě dodatek - právě jsem si přečetla ten tvůj článek Velká pravda o bb krémech a musím s tebou souhlasit v tom, že při nákupu jsem taky měla trochu obavy, zda se nejedná o padělky. Můj nejoblíbenější bb krém je Missha M Perfect Cover a když jsem si ho objednávala poprvé, stál nějakých 800,-, protože to bylo někdy kdy se o tom v Evropě ještě moc nevědělo. Po nějaké době stálo pak toto stejné 50ml balení 500,- a teď ho vidím na aukru už jen za 350,-. Opravdu jsem byla k tomu za 350,- skeptická, protože mi to přišlo podezřele moc levný, ale riskla jsem to a žádný padělek to nebyl. Důvodem asi bude to, že tato "bb horečka" se už velmi rozšířila a bb krémy jsou tak populární, že se vyváží čím dál tím větší množství a s větším množstvím samozřejmě klesají náklady na dopravu. Alespoň tak si to vysvětluji já. :)

    OdpovědětVymazat
  6. souhlasím s tebou. vip gold mi přišel těžší, sice víc kryl, ale v létě mi na obličeji prostě nevydržel a nevypadalo to vůbec hezky. zato hot pink, který mám v plném balení, je o dost lehčí a nedělá neplechu. nemůžu si ho vynachválit :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu mého blogu, milé komentáře i konstruktivní kritiku.