sobota 15. září 2012

Velká pravda o BB creamech - Super Plus Triple Functions BB Vital Cream


Jsou věci, které si k vám najdou cestu. Asi tak bych začala své povídání o Super Plus Triple Functions BB Vital Creamu. Vzorek se ke mně dostal vlastně úplnou náhodou. Prodejkyně mi jej do objednávky přihodila jako milou pozornost. O oranžovém BB jsem toho slyšela nejméně , a to více mě zajímal jeho efekt.
 
(klikněte pro zvětšení)
 
Aplikace je velice příjemná, lehce se nanáší a roztírá – obdobně jako u ostatních BB od Skin 79. K pleti hezky přilne.  Konzistenci proto hodnotím velice kladně.  Krytí je uspokojivé. Nezakryje  velké nedokonalosti, ale rozhodně má větší krycí schopnosti než jeho růžový a zlatý kolega. Oproti Hot Pink Super Plus a VIP gold dodá obličeji trochu jiskry, přesto ji zanechá polomatnou s decentním leskem. Nezvýrazňuje póry ani linky.  Čím na mě ale nejvíce zapůsobil je výdrž. Nanesla jsem ho ráno a absolvovala jsem v něm dlouhý pochod na přímém slunci. Mohu vám odpřísáhnout, že se ani nepohnul. Abych ale nepěla jenom ódy, přichází velké ALE- odstín. Většina lidí nemá ráda šedivý podtón Skin 79. Tento krém ho nemá, on je totiž do běla. Světlejší BB či make- up jsem neviděla. Na pleti ani výrazně neoxidoval , takže bílý nádech zůstal zachován. Pro mě to zase taková tragédie není, bledulky  z něho budou jistě  skákat do stropu, ale zbytek  populace nesněhurkového typu před ním varuju.
 

Tento BB obsahuje SPF 50. Oproti Hot Pink super plus a VIP gold nabízí 2 x vyšší ochranu, která je dokonalá na léto.  Již samotné oranžové balení mi přímo evokuje letní měsíce a tropické klima. Vzhledem k tomu, že hledaný BB chci používat na podzim a v zimě, přijde mi SPF příliš vysoké a zbytečné.

 Dle mého názoru je Super Plus Triple Functions BB Vital Cream skvělý kamarád na léto pro majitelky velice světlé pleti. Doporučila  bych jej normální i mastnější pleti. Učaruje vám perfektní výdrží i v těch nejteplejších dnech.

3 komentáře:

  1. Zas tak bílá asi nejsem, ale pro opravdu opravdu světlé slečny a paní by to mělo být terno! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hm na zimu nad ním zauvažuji...mám růžový skin79 diamond a docela mi vyhovuje, ale mám pocit ze obcas zvýraznuje linky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Světlá barva je na zimu fajn, ale jak jsem upozorňovala - pro suchou pleť v zimě to žádná bomba asi nebude.

      Vymazat

Děkuji všem za návštěvu mého blogu, milé komentáře i konstruktivní kritiku.