úterý 4. září 2012

velká pravda o BB creamech II Hot Pink Super Plus BB Cream

Asi nejpopulárnější BB cream blogového světa. Dle výrobce je vhodný téměř pro každý typ pleti , zejména pro mladou problematickou. Nabízí ochranu SFP 25. Čekala jsem od něho mnoho a jak dopadl ?
Po otevření vzorku  jsem uvnitř objevila hutnější šedivotělový krém. Na obličej stačilo nanést minimální množství. I přes hutnější konzistenci nedělalo rozetření žádný problém. Ačkoli se mi  odstín zdál velice podivný, sedl mi perfektně a do 5 minut se zcela přizpůsobil. Krém neobsahuje žádné třpytky, nijak pleť nerozjasňuje.  Po nanesení působí sjednoceným, zdravým upraveným dojmem. Rozhodně  nečekejte nějaké mega krytí. Červená místa je nutno zamaskovat korektorem. Když jsem ráno potkala mamku, pochválila mě, jakou mám dnes pěknou pleť, aniž by věděla, že na sobě cokoli testuji. Ihned chtěla produkt také vyzkoušet . Přestože je výrazněji opálenější než já ( já vlastně vůbec nejsem)  , i jí se tón krému přizpůsobil. Nosila jsem ho v průměru okolo 9 hodin denně . Večer se už jeho efekt trochu vytrácel, ale pleť byla poměrně v dobrém stavu. Po vyčištění obličeje jsem měla menší pupínky na čele a v okolí nosu. Mastná pokožka na čele reagovala negativně.
 


3 komentáře:

  1. To zní skoro jako zázrak přírody:-).

    OdpovědětVymazat
  2. Z tohto BB krému mám už asi 4 balenie, je to môj top of the top :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 4 balení ? Mně stačilo na aplikace pár kapek. Myslím, že 40 g balení mi vydží půl roku :)

      Vymazat

Děkuji všem za návštěvu mého blogu, milé komentáře i konstruktivní kritiku.