pondělí 3. září 2012

Velká pravda o BB creamech I


Dlouho jsem odolávala, ale zvědavost mě porazila. Objednala jsem si vzorečky BB creamů. Na základě recenzí jsem si vybrala tyto :

Super Plus Triple Functions BB Vital Cream

VIP Gold Super Plus BB Cream

Missha Perfect Cover BB Cream SPF 42 PA+++
Missha Signature Real Complete BB Cream SPF25 PA++

Na úvod bych vám ráda osvětlila důvody, které mě k vyzkoušení přiměly. BB mánii jsem dlouho, ale opravdu dlouho  ignorovala. Vůbec mě nenapadlo si kupovat „populární“ Garnier, ani další verze BB creamů z českých drogérií. Poté , co jsem si přečetla mraky negativních recenzí právě na napodobeniny z evropských luhů a hájů, jsem děkovala sama sobě, že jsem nevyhodila peníze oknem ven. Když se začaly objevovat články o zázračném BB úplně všude , ze zvědavosti jsem si je pročítala.

Myslím, že taková ta první  největší vlna se již přehnala a na tento okamžik jsem tak trochu čekala. Chtěla jsem vědět, zda je to jen chvilkové poblouznění jako např. Elf , nebo se opravdu jedná o tak geniální přípravek, který stojí za vyzkoušení a možná i koupi. Pro začátek jsem si vybrala vzorky 5 nejznámějších BB a hrála jsem si dva týdny na opravdového vědce, který si vše svědomitě poznamenával.  

Provedla jsem  systematické testování. Jeden vzoreček vystačí na 3 použití. Dojmy jsem si zapisovala bezprostředně po aplikaci, po prvním dni zkoušení a 3. den. Recenze se Vám možná budou zdát chaotické, ale snažila jsem se zaznamenat hlavně své osobní dojmy, jakmile jsem cokoli zpozorovala.  Před  testováním  jsem aplikovala hydratační krém.  Na BB cream jsem již  nenanášela žádný pudr. Vzorečky jsem si objednala od  prodejkyně z aukra, která je velice ochotná a ráda vám je zašle.  Již  za 4 dny po objednání jsem je  mohla vesele zkoušet : )

Už nyní vám prozradím, že uvažuju o koupi plného balení jednoho z testovaných adeptů. Podle mě je to asi nejtěžší krok , jelikož stojíte před otázkou, kde koupit. Na první pohled primitivní úkon se pro mě stal velice zapeklitou hádankou. Testování samotného BB je radost, ale hledání prodejce nic víc než velká starost. Aktuálně existují tyto způsoby : minibazar, aukro, ebay, asijské e- shopy. Krémy , které jsem vyzkoušela jsou nesmírně populární, ale vysoká oblíbenost s sebou bere značné riziko padělání produktů. Poslední dobou mám nepříjemný pocit, že se objevuje příliš článků o nespokojených spotřebitelkách, které se dočkaly faku i od dobře hodnoceného prodejce. Právě ebay se mi jeví pro nákup nejpohodlnější, na druhou stranu ale i nejnebezpečnější. Samozřejmě, že bych chtěla svůj BB koupit za dobrou cenu, ale zároveň si uvědomuju, že někteří prodejci nabízí výrobky až příliš levně. S asijskými e-shopy žádné zkušenosti nemám. Chtěla jsem se proto zeptat, kde si objednáváte BB creamy ? Ideální by bylo, kdyby se vytvořil seznam opravdu poctivých prodejců, kteří nebalamutí zákazníky a jednají narovinu. Znáte někoho takového ?

5 komentářů:

  1. BB krémy...jedno velké a nekonečné téma. Tvůj "zamýšlecí" článek je skvělý. Jsem zvědavá, jaký je ten "tvůj" BB krém. Doufám, že nám to prozradíš. ;-) Já zatím žádný nevlastním...jsem jak z planety opic ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  2. Milá sl. Jahodová :-)
    Ten "svůj" BB jsem našla taky ze vzorečků. Zamilovala jsem si VIP Gold Super Plus BB Cream obratem jsem si pořídila plné balení.
    Jo a kupovala jsem na Aukru. Podle článku u Černé Moory jsem se i dívala a porovnávala, jak jako poznám, jestli jde o originál... a spadl mi šutrák ze srdce. Originál to je a já od slečny z Aukra příště objednám zas :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem zvědavá na recenze, taky totiž uvažuju, že si konečně nějaký ten lepší a "slavný" BB koupím :) Ale strach, že mi přijde fake je celkem velký, stejně jako ty nemám žádné zkušenosti s asijskými e-shopy, kde bych asi čekala ten originál.

    OdpovědětVymazat
  4. to chce se nebát těch asijských e-shopů. vybrat si nějaký zavedený a pochybuji, že dostaneš padělek.
    cosme-de.com (i když pozor něco tam mají fakt hodně předražené)
    cosmetic-love.com

    nebo pak osvědčení prodejci na ebay, pochybuji, že by ti některý poslal padělek, přeci jenom prodávají už spoustu let a je to jejich dlouhodobá činnost, tudíž jim nejde o okamžitě si nahrabat na padělcích:
    rubyruby76
    cosmetic-love
    bello-girl (myslím, že má taky někde oficiální e-shop, ale z hlavy nevím)
    ideaseller_kr

    je pravda, že nezavedení prodejci jsou levnější, ale tak zase tam můžeš kdykoliv naletět. takže moje rada je: založit si paypal a už to sviští.

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji všem za komentáře a cenné rady : )

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu mého blogu, milé komentáře i konstruktivní kritiku.