pondělí 10. září 2012

Moje favoritky III - Lili

[55751836m.jpg] 
Lili je bloggerka s velkým B. Její blog patří mezi mé stálice -  a to z několika důvodů.
Zaprvé – témata , kterým se věnuje, jsou velice rozmanitá. Lili recenzuje kosmetiku, ale rovněž na blog zařazuje mnoho zajímavostí, typů a rad ohledně zdravého životního stylu. Právě ona mě přivedla ke cvičení s Jil a myslím, že nejenom mě. Ve svých článcích jí dělá skvělou reklamu a podle mě by si za tak rozsáhlou a podařenou propagaci zasloužila klidně i finanční odměnu : )
Zadruhé – recenze , které zveřejňuje jsou výstižné a hlavně pravdivé ! Lili se nebojí vyslovit / napsat svůj názor nahlas. Sama jsem se o tom mohla přesvědčit, když jsem si na její doporučení několik produktů pořídila . Mezi ně patří : top seller od Essence, opalovací mléko od Alverde, štětec na pudr apod. Je toho více. Žádného nákupu jsem nelitovala . Její blog je výhrou, ale zároveň pohromou pro peněženku : D  Dokáže skvěle nalákat k nákupu, a zároveň upozorňuje před kosmetickými propadáky.
Zatřetí –Lili není bloggerka jako každá druhá a to poznáte i po přečteni  jediného článku. Co přečtení? Budete hltat každé slovo – to vám zaručuju . Její  recenze jsou nejen pravdivé, ale díky spisovatelskému  umu se stávají gurmánským zážitkem pro čtenáře.

Děkuji Lili, že si udělala čas na můj rozhovor. Díky tomu vám ji mohu představit nejen jako bloggerku, ale i jako člověka .

1)      Prozraď mi místo, kde by jsi ráda dělala rozhovor

Příjemná útulná kavárna.

2)      Co pro Tebe znamená slovo krása ?

Krása je pro mě soulad vnitřní duševní stránky s tou vnější. Když to do sebe zaklapne, tak je to krása.

3)       Jakou  roli hraje make- up/kosmetika v Tvém životě ?

Nijak zásadní. Make-up a kosmetika celkově mě jednoduše baví, je to můj koníček, stejně jako spousta dalších věcí. Určitě tím nežiju a nepovažuju to za středobod mého života.

4)      Kdyby si měla poradit , jakých 5 nezbytných kosmetických produktů (z dekorativní kosmetiky) by měl   mít člověk  podle Tebe  doma ?

Určitě správně sedící make-up, korektor, bronzer, tvářenku a řasenku. S tím se dá vytvořit hezký přirozený look a nikdo ani nemusí poznat, že jste se něčím přikrášlily.

5)      Můžeš nám prozradit , co máš na svém zevnějšku nejraději  a čemu věnuješ největší kosmetickou péči ?

Nejraději mám asi svou pleť, která se za poslední dobu používáním vhodných produktů krásně vyčistila a uzdravila a téměř teď nepotřebuje žádné make-upy, pouze na ta nejproblémovější místa. Právě proto, abych si pleť v takovémto dobrém stavu udržovala, věnuji největší péči právě jí.

6)      Existuje podle Tebe nějaký kosmetický nešvar, kterého se dopouští české ženy/dívky a pravidelně se s ním setkáváš na ulicích či blozích ? 

Do očí mě dokáže pořádně praštit příliš výrazná tvářenka, tmavé stíny halabala naplácané na víčko a příliš silná vrstva make-upu, navíc v úplně nesmyslném odstínu.

7)      Na závěr bych se ráda zeptala, jakou cestou chceš, aby se ubíral Tvůj blog ?

Blog se mi líbí takový, jaký právě teď je, způsob jakým ho vedu, a budu se snažit, aby takový i zůstal. Doufám, že se to líbí i mým čtenářům J.


8 komentářů:

  1. Souhlasím, že Lili je skvělá:) Taky bych mohla vypsat seznam produktů, které jsem díky ní objevila:)

    OdpovědětVymazat
  2. Ještě mě napadá, nepřemýšlela si, že bys zrušila to ověřování slovem u komentářů? Spoustu lidí to odradí od psaní komentářů, což je škoda! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Zdravím, žádalas mě, abych ti nas blog odepsala, takže:
    Ano, jedná se o prodejce Idea seller a balíček mám doma vždy do týdne, nejdéle to byly necelé týdny dva ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Lili mám také ráda, ale asi má naprosto jinou plet nez já, protoze mi skoro vzdycky sedí opak nez jí a to bychom mely mít tipove stejnou =D

    OdpovědětVymazat
  5. taky mě přivedla ke cvičení s jillian :D :) je skvělá!

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu mého blogu, milé komentáře i konstruktivní kritiku.